婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3293


61#
發表於 13-1-11 16:34 |只看該作者
你99 都白痴ge~~ 佢都唔識野ge~~
咩鬼婆生完3日就落床jer~~~
人地係今日生完, 第2日去行山周圍去ga la~~
我o係qe 早上生完, 中午就落地慢慢行la~~~
佢沒生過仔ge 咩, 定係橫是佢認為你月都唔駛住a~~~痴根
如果你地唔駛同住, 理q佢丫,


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 13-1-11 16:39 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

我生完3個鐘就落得床啦,咁又點?會唔舒服架嗎,short short 地。


伯爵府

積分: 15377


63#
發表於 13-1-11 22:09 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

自己有錢請就咪理佢地喇,無錢請就話姐。。我就自己一腳踢,乜都無揾人幫我攪,但好老實,有錢既話我實請,做乜要咁辛苦自己喎~

大b駿逸細b駿晞


大宅

積分: 3906


64#
發表於 13-1-11 22:54 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:31 編輯

del


大宅

積分: 3906


65#
發表於 13-1-11 22:56 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:31 編輯

del


別墅

積分: 531


66#
發表於 13-1-11 23:15 |只看該作者

回覆:abcdecdee 的帖子

咁樣好辛苦喎


大宅

積分: 3547


67#
發表於 13-1-12 00:50 |只看該作者

回覆:abcdecdee 的帖子

有能力最好請陪月。我第一胎諗住有奶奶照顧,應該沒問題,但始終沒經驗,所以我坐月坐得唔好,身體勁差。依家第二胎坐月中,請左陪月,好好多,至少唔使煩應該食啲乜。

其實第一胎更應請,有經驗的陪月會教曉你同你家人點照顧初生b,同因應你的身體情況煮野俾你食,兼同你傾計減少抑鬱。




男爵府

積分: 6709


68#
發表於 13-1-12 07:09 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

半日就落得床啦,要3日咁耐應該好大件事下


別墅

積分: 717


69#
發表於 13-1-12 12:44 |只看該作者
回覆 濼晴 的帖子

同意..


侯爵府

積分: 24263


70#
發表於 13-1-12 14:07 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

坐月既重要、真係試過先知、我生第一胎坐得好好、身體好好、第二胎唔得、之後個個月頭痛幾次、又病、發冷、成日出冷汗、好辛苦、所以一定要有陪月、理得佢地講咩、身體係自己既


大宅

積分: 1069


71#
發表於 13-1-12 21:23 |只看該作者
妳6299太唔通氣, 妳以後都咪講咁多嘢比佢兩老知啦, 佢哋一條心架.(一條心鬧妳呀)


大宅

積分: 1069


72#
發表於 13-1-12 21:25 |只看該作者
回覆 yaumaa 的帖子


侯爵府

積分: 24385


73#
發表於 13-1-12 22:08 |只看該作者

回覆:abcdecdee 的帖子

身體係你的,陪月照請,自己錢,咁咪坐月都坐得安心又放心囉。




大宅

積分: 4371


74#
發表於 13-1-12 23:16 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

我都好想請陪月系自己屋企坐月呀,但系之前朋友介紹的知心陪月冇期又5肯做屯門區,唉,如不是朋友介紹我又怕5好,所以宜家唯有去99家到坐月了,巧不想.開始驚相處不來


複式洋房

積分: 290


75#
發表於 13-1-13 01:27 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

樓主唔好理佢地,我99就好似你6299禁諗,生個個就係我,坐月又係我,湊個個又係我,什麼事都係我,得到個結果

就係,個天一有什麼打風落雨,你個身體就風濕起,好容易就頭痛and病,m來就完身痛到你,阿媽都叫唔到,有時

都會有傷口痛(生個到)

生完就可以立刻落牀,禁開刀生可唔可以,如果生完立刻落牀,好容易有子宮下滑的,你要小心,





大宅

積分: 1684


76#
發表於 13-1-14 10:38 |只看該作者

引用:C6同6299講會請陪月俾我,62一聽到就話:"我

原帖由 abcdecdee 於 13-01-09 發表
C6同6299講會請陪月俾我,62一聽到就話:"我做野嗰度個鬼婆生左三個,第二日就落床啦!" "你99生左兩個都係 ...
咪叫c6同佢哋講,而家係知會你,唔洗你哋出意見,我想個老婆坐月坐好啲。


禁止訪問

積分: 693


77#
發表於 13-1-15 03:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3906


78#
發表於 13-1-15 12:09 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:34 編輯
del

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo