想生BB

跳至

首頁
23456...14

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21214


61#
發表於 13-1-19 17:24 |只看該作者

回覆:ilovedancendanc 的帖子

Thanks~


別墅

積分: 808


62#
發表於 13-1-21 19:50 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

報到先,我都係1/1 day1, 等bingo 中,好心急。




伯爵府

積分: 17239


63#
發表於 13-1-21 20:17 |只看該作者

引用:報到先,我都係1/1+day1,+等bingo+中,好

原帖由 YY1111 於 13-01-21 發表
報到先,我都係1/1 day1, 等bingo 中,好心急。
me2,雖然有d緊張,想今次要bingo, 但都係叫自己平常心


禁止訪問

積分: 2722


64#
發表於 13-1-22 00:51 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1053


65#
發表於 13-1-22 06:48 |只看該作者
之前睇其他JM POST 話最快都要排卵後12-14日驗到..


伯爵府

積分: 17239


66#
發表於 13-1-22 12:34 |只看該作者
今日係排卵後第2日,好似作病咁,我唔想病呀


子爵府

積分: 14813


67#
發表於 13-1-22 13:35 |只看該作者
ilovedancendanc 發表於 13-1-22 12:34
今日係排卵後第2日,好似作病咁,我唔想病呀

我排卵果兩三日係咁作嘔作悶
又無胃口食野 , 又無晒精神
個肚又拿住拿住咁 (排卵痛)
不過排完之後呢兩日又無事了 ~


子爵府

積分: 14813


68#
發表於 13-1-22 13:36 |只看該作者
YY1111 發表於 13-1-21 19:50
報到先,我都係1/1 day1, 等bingo 中,好心急。

我 1月3日 Day 1 , Day 16 深粗+哈哈笑 , 估計 Day 17 下午排左卵 ~
我依家都等緊 check BINGO ~ 超心急 ing ~~~~


伯爵府

積分: 17239


69#
發表於 13-1-22 14:49 |只看該作者

引用:Quote:ilovedancendanc+發表於+13-1-22+12:

原帖由 Cherry0401 於 13-01-22 發表
我排卵果兩三日係咁作嘔作悶
又無胃口食野 , 又無晒精神
個肚又拿住拿住咁 (排卵痛)
你都係可能排卵時d賀爾蒙先令你唔舒服者,我而家等bingo先黎作病,大家著多件3,唔好冷親


子爵府

積分: 14813


70#
發表於 13-1-22 15:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cherry0401+於+13-01-22+發表

原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-22 發表
你都係可能排卵時d賀爾蒙先令你唔舒服者,我而家等bingo先黎作病,大家著多件3,唔好冷親

...
我上次confilm bingo 前都感冒,聽講好多人 confilm bingo 前後都會唔舒服


伯爵府

積分: 17239


71#
發表於 13-1-22 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedancendanc+於+13-01-22

原帖由 Cherry0401 於 13-01-22 發表
我上次confilm bingo 前都感冒,聽講好多人 confilm bingo 前後都會唔舒服
我只係排卵後2日,唔會係bingo啦。


男爵府

積分: 8287


72#
發表於 13-1-22 16:22 |只看該作者
我都報到丫...我31/12 day 1................都係剛剛先排卵咋....有排等.


伯爵府

積分: 17239


73#
發表於 13-1-22 16:27 |只看該作者

引用:我都報到丫...我31/12+day+1..............

原帖由 ovylam 於 13-01-22 發表
我都報到丫...我31/12 day 1................都係剛剛先排卵咋....有排等.
大家都加油啦


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 13-1-22 19:24 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

今日Day22 (Cycle 26) 雖然今個月病了,要食藥 但仍抱有一絲希望



2022年 還是必須好好過下去...


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 13-1-22 19:25 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

大家加油



2022年 還是必須好好過下去...


複式洋房

積分: 354


76#
發表於 13-1-22 19:30 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

報到! 1月1日 Day 1


別墅

積分: 808


77#
發表於 13-1-22 19:43 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

幾時可以check bingo? 我應該16號排,如果day 25 check 會唔會太早?個肚成日扯扯下都唔知想點。




男爵府

積分: 6458


78#
發表於 13-1-22 21:49 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

2/1 day 1, 岩岩腸胃炎,醫生就住開藥
無用紅d綠d, 只係用app 計下排卵,但感覺今個月唔多得...因為排卵嗰日作病無dodo, 只係前後日子do 過下


大宅

積分: 3884


79#
發表於 13-1-22 22:03 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-1-22 21:49
2/1 day 1, 岩岩腸胃炎,醫生就住開藥
無用紅d綠d, 只係用app 計下排卵,但感覺今個月唔多得...因 ...

我都係2/1 day 1, 我今個月只係用量體溫, 唔知得唔得呀...不過依二星期好多胃酸反出來呀...有時兩邊肚有d唔舒服呀....
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


大宅

積分: 1053


80#
發表於 13-1-23 00:53 |只看該作者
我今個月都應該唔會中,我第一次CHECK 排卵CHECK成個星期都未排,好失望。我想我下個月開始都係用番APP去CHECK算啦..........

首頁
23456...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo