立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21214
別墅
積分: 808
伯爵府
積分: 17239
原帖由 YY1111 於 13-01-21 發表 報到先,我都係1/1 day1, 等bingo 中,好心急。
禁止訪問
積分: 2722
大宅
積分: 1053
子爵府
積分: 14813
ilovedancendanc 發表於 13-1-22 12:34 今日係排卵後第2日,好似作病咁,我唔想病呀
YY1111 發表於 13-1-21 19:50 報到先,我都係1/1 day1, 等bingo 中,好心急。
原帖由 Cherry0401 於 13-01-22 發表 我排卵果兩三日係咁作嘔作悶 又無胃口食野 , 又無晒精神 個肚又拿住拿住咁 (排卵痛)
原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-22 發表 你都係可能排卵時d賀爾蒙先令你唔舒服者,我而家等bingo先黎作病,大家著多件3,唔好冷親 ...
原帖由 Cherry0401 於 13-01-22 發表 我上次confilm bingo 前都感冒,聽講好多人 confilm bingo 前後都會唔舒服
男爵府
積分: 8287
原帖由 ovylam 於 13-01-22 發表 我都報到丫...我31/12 day 1................都係剛剛先排卵咋....有排等.
積分: 5444
複式洋房
積分: 354
積分: 6458
積分: 3884
KwaiB 發表於 13-1-22 21:49 2/1 day 1, 岩岩腸胃炎,醫生就住開藥 無用紅d綠d, 只係用app 計下排卵,但感覺今個月唔多得...因 ... 我都係2/1 day 1, 我今個月只係用量體溫, 唔知得唔得呀...不過依二星期好多胃酸反出來呀...有時兩邊肚有d唔舒服呀....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy