潮流時尚

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   10


大宅

積分: 2798


61#
發表於 13-1-14 09:11 |只看該作者

引用:我都好中意LV!名牌中最come用!唔會因為強

原帖由 MoZhen 於 13-01-14 發表
我都好中意LV!名牌中最come用!唔會因為強國人中意就唔用,係外國見好多鬼妹用la!始終係人用袋唔係袋用人 ...
講得好呀,用野係俾自己睇架!




男爵府

積分: 9749


62#
發表於 13-1-14 09:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lorrainenfai+於+13-01-14+發

原帖由 evacatcat 於 13-01-14 發表
Speedy 真係超好用!又輕又薄又裝得勁多野!雖然我已經有C有H,但我個舊版speedy用左六年都唔捨得換,仲心 ...
Me too!有帶個款,我都好LIKE但老公話差不多款,所以冇買!




大宅

積分: 2798


63#
發表於 13-1-14 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lorrainenfai+於+13-01-14+發

原帖由 evacatcat 於 13-01-14 發表
Speedy 真係超好用!又輕又薄又裝得勁多野!雖然我已經有C有H,但我個舊版speedy用左六年都唔捨得換,仲心 ...
我買左啦,而家日日用




大宅

積分: 3294


64#
發表於 13-1-14 09:23 |只看該作者
Vinymqq 發表於 13-1-14 01:36
我認同你既講法!唔好成日話啲大陸人用完就唔用啦,其實而家好多大陸人都同香港人無咩分別,只係佢地 ...






AGREE ! 成日話b6用cheap 晒....有時我垛香港人咪一樣跟歐洲trend ...日本風..人地都可以話我地用cheap 晒....好野就會有人跟架啦....其實點解要咁呢


公爵府

積分: 25166

畀面勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 13-1-14 09:28 |只看該作者

回覆:lv支持區

揮手,我反而like佢accessories
myphoto.jpg




大宅

積分: 2798


66#
發表於 13-1-14 09:46 |只看該作者

引用:揮手,我反而like佢accessories++ +

原帖由 luvysl_blythe 於 13-01-14 發表
揮手,我反而like佢accessories
好靚呀!




大宅

積分: 2798


67#
發表於 13-1-14 09:52 |只看該作者

回覆:Vinymqq 的帖子

又可以放咭,錢加電話勁好用
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 4737


68#
發表於 13-1-14 10:10 |只看該作者

回覆:lv支持區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4737


69#
發表於 13-1-14 10:11 |只看該作者

回覆:lv支持區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4737


70#
發表於 13-1-14 10:11 |只看該作者

回覆:lv支持區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1893


71#
發表於 13-1-14 10:28 |只看該作者

回覆:lv支持區

仲用緊neverfull 超級粗用。。成年仲係新既一樣。




大宅

積分: 4921


72#
發表於 13-1-14 10:32 |只看該作者
鍾意用Lv, 點粗用都唔怕殘


伯爵府

積分: 19705

畀面勳章


73#
發表於 13-1-14 10:46 |只看該作者

回覆:lv支持區

我都仲用緊兩個袋同一個散紙包。。個袋用左四年都冇咩殘到,勁襟用


大宅

積分: 3208


74#
發表於 13-1-14 11:18 |只看該作者

回覆:lv支持區

I have 2 items in my handbag
myphoto.jpg




男爵府

積分: 9747


75#
發表於 13-1-14 11:47 |只看該作者
以前係佢的超級fan,但係自從強国人民濫用後,已變心


大宅

積分: 2076


76#
發表於 13-1-14 11:51 |只看該作者

引用:Quote:milau+發表於+13-1-14+01:25+$18800

原帖由 gossipgirly 於 13-01-14 發表
無錯...我唔會因為多左強國人用而唔用..
我個LV長WALLET算係粗用...我平時唔太愛錫D野...但佢竟然KEEP到新 ...
Agree! 禾大愛用佢银包!超耐用!


男爵府

積分: 5301


77#
發表於 13-1-14 11:52 |只看該作者

回覆:milau 的帖子




珍珠宮

積分: 31627


78#
發表於 13-1-14 12:02 |只看該作者

引用:又可以放咭,錢加電話勁好用+ +

原帖由 Vinymqq 於 13-01-14 發表
又可以放咭,錢加電話勁好用
我都有呢個,N年前買的,而家已經好少用,但呢個真係好好用




珍珠宮

積分: 31627


79#
發表於 13-1-14 12:08 |只看該作者

引用:仲有無jm仲用緊佢呀? +

原帖由 Vinymqq 於 13-01-13 發表
仲有無jm仲用緊佢呀?
仲有呢兩樣,都係勁like,雖然屋企CC多過LV,但係仍愛LV
myphoto.jpg




子爵府

積分: 12505


80#
發表於 13-1-14 12:13 |只看該作者

回覆:lv支持區

只用「小物」,的確襟用!大袋在冷宮裡




首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo