自由講場

跳至

首頁
23456...20

尾頁
   27


男爵府

積分: 9654


61#
發表於 13-1-15 11:34 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:17
因為有IB,仔好醒,識分自己想要咩,佢目標係想去外國讀大學。都係我衰,平時家裡資訊太流通,佢連李寶椿 ...如果你都support亞囝去外國讀大學,如果係我會支持佢(如果考到的話),反正冇影響生活質素!
小B係29/04出世,3.1kg07May ~ 3.33kg19May ~ 4.08kg04Jun ~ 5.05kg09Jul ~ 6.64kg, 61cm height, 39.5cm head10Sep ~ 8.16kg, 65.5cm height, 42.5cm head05Nov ~ 8.85kg, 70cm height, 44cm head06May ~ 10.24kg, 45.9cm head


大宅

積分: 2937


62#
發表於 13-1-15 11:34 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

阿仔有諗過將來之後再要求的,咪俾佢考,供得起咪俾佢去。你唔俾佢試,可能怨你一世。我叔仔當年因為搬屋,99又想近,唔理叔仔意願由好地區小學轉去屋邨小學,咁多年都仲怨。連我C6都話當年99決定唔好




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


63#
發表於 13-1-15 11:36 |只看該作者

引用:Quote:小可愛11+發表於+13-1-15+11:25+同意

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我有同佢講過呢個現實問題,話佢知你屋唔夠同學大,車唔夠同學靚,你會唔會唔開心?佢懶成熟咁答我,唔緊 ...
我都認為呢個唔係大問題,而家呢間一樣有富家子弟,傳統名官津校要比一樣會比,只在乎個人心理質素。




珍珠宮

積分: 38391


64#
發表於 13-1-15 11:37 |只看該作者
Enoshma 發表於 13-1-15 11:23
慳番d 錢讀大學啦,大學先係重點。

你講得岩,本來亞仔咁有志氣,亞媽應該好高興,但計計數,6年分分鐘洗多幾十至一百粒

個心好掙紮呀!同埋個心好唔舒服呀!

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 31962


65#
發表於 13-1-15 11:37 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

考左先算,有朋友兩個女讀德瑞,有好多課外活動,樂器運動語言,假期就去旅行,不過佢嫁得好,老公好有米


男爵府

積分: 7661

醒目開學勳章


66#
發表於 13-1-15 11:37 |只看該作者
我會揀唔駛錢果間
我比較現實!!
中學唔係終點.....讀邊間大學出黎先至最大影響力!!!
你要比個願境佢,應該定大學為目標,而家大可以留番六年錢!!!
為名大學出發。


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


67#
發表於 13-1-15 11:38 |只看該作者
大人的角度, 就係睇$$$先. 雖然呢個係現實的問題, 但係既然供得起, 我覺得應該放低呢個考慮, 先睇下你個仔想點~

唔知你囝囝幾大, 如果可以講到比你聽鍾意定唔鍾意, 比埋原因, 我會先顧及阿仔的感受. 無論將來條路易唔易行, 都係大家一齊揀的.

如果阿仔想留在原校, why not? 一年慳到幾萬蚊, 足夠去旅行(唔係跟團), 體驗一下不同的文化和生活, 學一d書本上學唔到的知識. 反而其他物質嘢就唔係咁重要.


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


68#
發表於 13-1-15 11:38 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:32
我有同佢講過呢個現實問題,話佢知你屋唔夠同學大,車唔夠同學靚,你會唔會唔開心?佢懶成熟咁答我,唔緊 ...
既然仔仔目標明確, 亦明白自己嘅定位, let him try !
等緊妳仔仔學有所成, 服務香港社會 !


伯爵府

積分: 15207


69#
發表於 13-1-15 11:38 |只看該作者
本帖最後由 bettywong80 於 13-1-15 11:38 編輯
VKwan 發表於 13-1-15 11:32
我有同佢講過呢個現實問題,話佢知你屋唔夠同學大,車唔夠同學靚,你會唔會唔開心?佢懶成熟咁答我,唔緊 ...

don't worry, this is not an issue. most students in my school from very rich families, but they could be very good friends of students from ordinary families.
the schoolmate of my niece got into co-ed, she's from an ordinary family.


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


70#
發表於 13-1-15 11:38 |只看該作者

回覆:如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

供得起,呀仔又跟得上,一定會!
入得一間傳統名校,人際網絡同讀書風氣一定比其他學校優勝!




象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


71#
發表於 13-1-15 11:39 |只看該作者

引用:我唔想係EK問,果度好易有罵戰神級名校齋學

原帖由 VKwan 於 13-01-15 發表
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……
你講果間半山名校有奖學金,你仔咁醒,可能都唔使錢

點評

VKwan  讀落如果有年冇獎學金唔通唔供咩?做人都要睇睇銀包  發表於 13-1-15 11:42


伯爵府

積分: 16911

開心吸收勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 13-1-15 11:40 |只看該作者
若考得到, 證明佢有能力, 點解唔俾個機會佢? 尤其呢個係佢自己的心願。
若學校收得你, 學生有經濟困難的話, 可以申領助學金;
讀書讀得好, 係呢類學校有好多獎學金, cash黎架;

一句到尾, 機會擺係眼前, 你放棄的話, 大把排你後面的人會感激你。

祝令郎升中順利!


伯爵府

積分: 17152


73#
發表於 13-1-15 11:42 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 10:52
我唔想係EK問,果度好易有罵戰

神級名校齋學費都幾皮一年,仲未計課外活動補習食飯搭車洗費……

1. Why 你囝囝想讀嗰間名校? 是基於一個理性的原因(e.g 嗰間學校有什麼出色之處啱你個仔), 還是只係為咗表面的原因 (e.g. 佢的FRIEND都選呢間)?

2. 直屬中學和名牌私校各有什麼長處短處? 你和囝囝是否都了解清楚? 其他學生的家庭背境和經濟情況和你相差得遠嗎?

3.呢2間學校的畢業生有什麼出路? e.g. 名校畢業生多數出國讀書..... 要有心理準備, 如果你比個仔去較國際化的學校, 佢高中左右會嘈要去外國讀書(我朋友個女選拔萃, 放長假便四處去游學體驗, 因佢的FRIEND都係咁)

4. 在中學階段認識的同學很有機會成為佢終生朋友, 如果佢讀免費學校, 相信佢將來的朋友可能有些家境一般,有些較富裕....如讀名校, 佢的朋友則大部份是來自富貴家庭, 你想你囝囝在那個圈子中識朋友?

5. 如果讀免費學校, 你囝囝應該算係最有錢嗰批, 即係想乜有乜, 佢應該會覺得自己比同學幸福..... 讀名校之後, 可能有更多同學比你更有錢, 佢未必有現在的優越感, 你和仔仔是否能適應?
我讀女拔嗰個朋友真係非常有錢(因父親是個生意的大老闆), 囡囡當然很叻, 音樂藝術跳舞讀書都好叻, 又識打扮又靚, 不過佢使錢形式則令我怕怕, 花幾千元則演唱會, 和朋友去酒店食嘢 (因佢屋企人生活係咁, 呢種花費對佢來講好正常), 但以我環境來講, 如果我個女同朋友咁用錢, 就算比得起, 我都會極肉痛.....


珍珠宮

積分: 38391


74#
發表於 13-1-15 11:48 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 11:36
我都認為呢個唔係大問題,而家呢間一樣有富家子弟,傳統名官津校要比一樣會比,只在乎個人心理質素。



...

麟媽,你仔背景同我仔比較接近,你有咩意見?唔係講笑,諗諗下家陣突然爆頭痛!

講真,我自己諗,一係唔好比佢考,比佢考考唔到又冇咩損失就冇野啦,萬一考到,到時先話唔比佢讀,離家出走都似!即是考到就要焗比佢讀。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


75#
發表於 13-1-15 11:56 |只看該作者
經濟上, 似乎你並唔係讀唔起, 而係覺得有d唔抵, $0 vs $6-7位數

但睇來你個仔係好成熟, 有主見
如果係我, 既然唔係供唔起, 又得1個仔, 就會俾佢讀
教育唔係只係以錢mesaure
雖然你仔間小學 & 中學都係神級level, 但你仔都睇到co-edu同現校既分別, 而又想讀, 純因為經濟理由唔俾佢讀, 會可惜同埋可能影響親子關系

你試下再做多d新校reserach, 睇睇同你仔expectation 是否相近
否則, 入左去先後悔就大件事


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


76#
發表於 13-1-15 11:57 |只看該作者
yes, must do it for him.

I may consider to find a part time to gain more $!


水晶宮

積分: 61761


77#
發表於 13-1-15 11:57 |只看該作者

如果入到好貴的神級名校,讀唔讀好?(真心求教)

let him try 1st. if finally bingo, go as long as you can afford. it is a recognition of the kid's effort.




男爵府

積分: 8485


78#
發表於 13-1-15 11:58 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:17
因為有IB,仔好醒,識分自己想要咩,佢目標係想去外國讀大學。都係我衰,平時家裡資訊太流通,佢連李寶椿 ...

如果真係如其他JM講果間男校去另外一間男女, 我覺得唔係咁需要, 假設阿仔而家都讀得開心. 如果佢都想出國讀大學, save up 果幾十萬將來好有用. 去外國讀又唔使一定要在香港讀IB既. 舊時冇乜IB都有好多學生中學後去外國讀書啦!

仲有留多D錢, 以後阿仔揀大學選擇都多D. 我姪女在英國考到Imperial Colleage, 雖然好開心, 但我阿嫂曾經因為太貴叫佢揀另外一間ranking有咁高既大學, 但就好可惜囉.....最後我阿哥同阿嫂要賣車同cut工人先可以計到條數.


別墅

積分: 805


79#
發表於 13-1-15 12:00 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 11:37
你講得岩,本來亞仔咁有志氣,亞媽應該好高興,但計計數,6年分分鐘洗多幾十至一百粒

個心好掙紮呀 ...

我諗讀個D一係好RICH,一係就公務員,如果係公務員就唔貴!


珍珠宮

積分: 38391


80#
發表於 13-1-15 12:01 |只看該作者
ppsfung 發表於 13-1-15 11:42
1. Why 你囝囝想讀嗰間名校? 是基於一個理性的原因(e.g 嗰間學校有什麼出色之處啱你個仔), 還是只係為咗表 ...

主因係:呢間有IB,而我又冇本事供佢讀國際學校,由local school轉去國際亦唔容易,咁佢知道要讀IB就只有呢個出路。佢可以應付到填鴨考試,但佢唔中意填鴨式,佢清楚自己中意思考,自己睇好多書,做一些研究/實驗,甚至寫小說,寫一份模擬報紙……全部自發而為。總之佢期望轉換學習模式。但我已聲明,男女校只有部份同學去到IB,佢想試,但我比較現實,一諗到萬一入唔到IB,又要洗咁多錢,又放棄左唔洗$的母校,dum 心

我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$

首頁
23456...20

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo