自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4157


61#
發表於 13-1-15 16:12 |只看該作者

回覆:我又想講下電梯靈異事件

:;pppp:


洋房

積分: 74


62#
發表於 13-1-15 16:14 |只看該作者

回覆:我想生三個 的帖子

分開寫會多D分家咩?


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 13-1-15 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 74


64#
發表於 13-1-15 16:16 |只看該作者

回覆:JasmineBaby 的帖子

Sorry,知道了



公爵府

積分: 26102


65#
發表於 13-1-15 16:17 |只看該作者
車..........

點評

mercurycc  車,車  發表於 13-1-15 17:17


大宅

積分: 2479


66#
發表於 13-1-15 16:18 |只看該作者
等我講下我經歷, 唔知係靈異定我細膽.
早幾個月,我住果坐大廈有人係天台跳樓. 有一日下午, 我同亞女返屋企, 電梯得我倆, 我住2x樓, 部lift 無啦啦係14樓打開, 咁我咪關門, 點知部lift 唔郁, 按掣一陣先開, 跟住我再關, 都係唔郁唔關門. 我咪按警緟, 同secure部電梯壞咗, 無啦啦門又打開, 壞lift我緊係行出去啦, 唸住搭第二部. 點知有問題果嫁lift即去第二層. 我跟手按lift諗住搭第二部, 點知果嫁有問題lift返返去14樓 又打開, 我怕唔敢搭, 叫亞女行樓梯, 佢話好驚唔肯. 我等部lift 開咗去第二層再按, 點知其他lift 由上而下的飛lift只有佢開門, 玩咗我大約5-10分鐘想起老公係屋企, 打比佢叫佢搭lift落14樓搵我, 點知一收線, 其中一部無問題嘅lift 打開, 我立刻同亞女入lift, 返到我住果層見到我老公.

點評

fanny3315    發表於 13-1-16 12:54
foine    發表於 13-1-15 17:14


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 13-1-15 16:18 |只看該作者

回覆:我又想講下電梯靈異事件





Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


大宅

積分: 2830

秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章


68#
發表於 13-1-15 16:19 |只看該作者
當時要搵人整 lift 同走廊燈啦!


珊瑚宮

積分: 107888

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


69#
發表於 13-1-15 16:19 |只看該作者
咁~ 呢次之後, 架 lift 仲有無唔正常?

點評

Ching_Mammy  正常  發表於 13-1-16 11:01


子爵府

積分: 10149


70#
發表於 13-1-15 16:27 |只看該作者

回覆:Yumacon 的帖子





原來分享都有難度


洋房

積分: 74


71#
發表於 13-1-15 16:28 |只看該作者

回覆:Lihoma 的帖子

無事啦,可能係自己諗多咗。但係我屋苑d lift好少有問題家,我住咗1x年,就係果次係咁,就連燈都無話咁閃,一係就燒咗。


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


72#
發表於 13-1-15 16:38 |只看該作者


大宅

積分: 3141


73#
發表於 13-1-15 16:39 |只看該作者

回覆:我又想講下電梯靈異事件

我都有一個分享喎!
話說我係小學生既時候,大概6,7歲啦! 咁我家係私人屋苑但好舊,經常都有人做空中飛人。但跌落既係平台花園,呢個平台花園係一樓平時無咩人會去,因為實在太舊,而二樓先開始住人,我就係住呢層啦!
有日我單拖幫mama買油,咁買完搭上樓,G層入,之後係L4即係平台花園,再之後就一樓,我入到電梯忽然好驚,感到不安,突然一到L4,架電梯既燈狂閃,我勁驚攬實支油,就係呢個時候,電梯門忽然係L4打開,我嚇到唔敢留係電梯度,於是直沖出去,狂跑到後摟梯上屋企。返到屋企先識咸!
THE END




大宅

積分: 3535

好媽媽勳章


74#
發表於 13-1-15 16:59 |只看該作者

回覆:我又想講下電梯靈異事件

有頭冇尾嘅?


珍珠宮

積分: 40594


75#
發表於 13-1-15 17:09 |只看該作者
Yumacon 發表於 13-1-15 16:10
點知我一頂住部lift門,個門一開番後……既然又関唔到門,如事這來來回回我出出入入三次都係咁,我就係最後 ...
我住果坐大廈,有一次架LIFT都係咁,落到我果層,開完門一係按極唔關門,一係關極都關唔到門......
好彩架LIFT本身有乘客,我地落到地下同看更講架LIFT好似壞壞地,叫佢搵人睇睇~ THAT'S IT~

你搭果架LIFT係咪樓下等得唔耐煩,去左行樓梯咋~ 我而家住低層,都成日按左LIFT又等唔切,走去行樓梯架~
話事話,有時出錯LIFT,梗係會覺得果層有D唔尋常,永遠覺得自己果層最正常~


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


76#
發表於 13-1-15 17:33 |只看該作者
Ching_Mammy 發表於 13-1-15 16:18
等我講下我經歷, 唔知係靈異定我細膽.
早幾個月,我住果坐大廈有人係天台跳樓. 有一日下午, 我同亞女返屋企 ...
我又講下!

細個時我住果度,有個女人著套紅衫褲紅鞋係 22 樓跳樓,
位置係加架 lift 門對住個天井位.
當日我地唔知發生呢件事,我住25 樓架 lift 係 22 樓都有的( 因為唔同層停既層數唔同的),
第日我放學架 lift 得我一個,但架 lift 全程都直上但去到 22 樓就開門,
之後果幾日都係咁.
後來d 朋友話我知先知幾日前發生跳樓事件, 跟住再搭 lift 又係22 樓開,
當時先識驚.之後寧願行1-2 層樓梯都唔敢果部 lift.


禁止訪問

積分: 2167


77#
發表於 13-1-15 17:41 |只看該作者

回覆:我又想講下電梯靈異事件

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10379

牛年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


78#
發表於 13-1-15 17:46 |只看該作者

回覆:tssy 的帖子





大比 比比 bb 係2月13日出咗世, 體重有3.97kg :-P :-P 2月19日-3.935kg 7月27日-(出咗1隻牙仔下R1)&轉身:扒->平 8月13日-8.360kg](身長67cm; 頭圍43.3cm)(出咗2隻牙仔下R1,L1)&轉身:爬爬-有時縮起個肚 11月27日-8.560kg(上3, 下3)拍手, give me five


子爵府

積分: 13041

畀面勳章


79#
發表於 13-1-15 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yumacon+於+13-01-15+發表見

原帖由 Yumacon 於 13-01-15 發表
新手呀唔識用,而宜家再 繼續。
出到電梯口,就有兩支燈閃閃下。咁雖然未試過,但係都知好正常姐。 ...
我唔會跳番入去喎 唔怕都怕夾死


禁止訪問

積分: 19566


80#
發表於 13-1-15 17:59 |只看該作者

回覆:我又想講下電梯靈異事件

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo