自由講場

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   10


伯爵府

積分: 19097


61#
發表於 13-1-19 08:26 |只看該作者

引用:我唔只覺得做白事好無謂,我覺得結婚擺酒一

原帖由 yuenwa 於 13-01-19 發表
我唔只覺得做白事好無謂,我覺得結婚擺酒一樣無謂
結婚擺酒ok,我覺得「接新娘」超級無謂,仲要麻煩朋友!



點評

Shan2519  同我諗既一樣  發表於 13-1-21 01:03


禁止訪問

積分: 364


62#
發表於 13-1-19 08:27 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19097


63#
發表於 13-1-19 08:33 |只看該作者

引用:儀式係有助安慰親朋,心理學既書上亦有講,

原帖由 eeb 於 13-01-19 發表
儀式係有助安慰親朋,心理學既書上亦有講,我信教,希望到時有個簡單儀式,大家為我/為自己,唱首輕鬆、甚 ...
agree,自己走,會覺得呢d儀式無謂。但親人走,就會想為佢做啲嘢。不過,燒嘢、喃無,不如播吓生前片段、親友講吓悼詞,呢啲有意義啲。




珍珠宮

積分: 32328


64#
發表於 13-1-19 08:34 |只看該作者

引用:回覆+BBcarrie+的帖子 我極之讚成捐贈器官

原帖由 FiFiMa 於 13-01-19 發表
回覆 BBcarrie 的帖子

我極之讚成捐贈器官!
Metoo



男爵府

積分: 5755


65#
發表於 13-1-19 08:38 |只看該作者
同意喔 如果剛參觀過有關儀式 我到而家都仲係會發惡夢幾日同好驚… 中國傳統嚇人式
真係唔想自己走咗之後都仲要嚇人…

點評

兔仔得媽  不信又何來會驚覺唔覺係自相X盾  發表於 13-1-19 10:09


珍珠宮

積分: 48692

好媽媽勳章


66#
發表於 13-1-19 08:40 |只看該作者
最近我公公過身, 白事完後, 我阿媽和阿姨都話過程好辛苦, 阿媽話殯儀館又大煙又焗又嘈, 坐足4-5個鐘, 真係頭痛都爆, 她最後累到連眼都爭唔大, 坐在閉目養神. 第二日上山又係儀式多多, 搞店哂整個過程, 有家人病倒了.

這事之後, 我兩母女有討論過白事安排, 大家一致同意唔駛搞咁多野, 生前對你好已足夠, 另外白事最緊要人齊, 讓逝去的人見大家最後一面, 亦讓過程團體家人, 所以儀式是怎樣根本唔重要, 唔好勞民傷財, 一切從簡.


用戶要求終止服務

積分: 8567

好媽媽勳章


67#
發表於 13-1-19 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ingong+於+13-01-19+發表楼主

原帖由 VENUS2005 於 13-01-19 發表
D師父唔止養妻活兒咁簡單,個個係揸名車戴鑽撈

我參加過基督教儀式,好好多,唱聖詩,讀經,好溫 ...
我自己唔係信教,但都覺得基督教儀式係舒服好多…起碼唔會煙到我流哂眼水,嘈到我乜都聽唔到,好安靜…


禁止發言

積分: 16954


68#
發表於 13-1-19 08:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12801


69#
發表於 13-1-19 08:56 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

人一出世已經無謂,就係等死
萬般帶不走,何不走前捐身家?
會嗎?



To be or not to be  that is the question~


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


70#
發表於 13-1-19 09:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


71#
發表於 13-1-19 09:06 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

嗯,只係做比生人睇



有褲著啦~~~


男爵府

積分: 9827


72#
發表於 13-1-19 09:30 |只看該作者
同意 搞咁多野搞場大龍鳳都係比在生既人睇
如果係中國儀式仲要分開兩日 西方儀式就1日
題外話 我最近都有親人過生 先人既仔女喊哂口 我覺得好假,生前成日想分身家 鬧哂交話唔供養父母 夠膽死話要拎番以前供養父母既錢 有人話搞依d儀式係想一家人見下面,sorry我唔係好想見依d不知所謂既親戚!


侯爵府

積分: 24969


73#
發表於 13-1-19 09:35 |只看該作者
我成日睇戲見d葬禮都係一人一支玫瑰放在靈柩上,覺得好神聖同浪漫,好想將來都有一個咁樣的葬禮,所以我已經同大仔交帶落,將來我百年歸老,千萬唔好行道教儀式,我最討厭d喃嚒佬,DD打打,仲有甚麼破地獄,過獨木橋,好嘈,好煩,好討厭,d 燒衣的煙又攪到烏煙瘴氣,千萬唔好令我死不安靈,但阿仔好醒,佢話你唔想做哩d儀式,將來我唔同你攪,d親戚會話我不考,所以係壓力底下都會照長輩意思去做,如唔想攪,唔該公告天下,尤其係幾個姨媽阿姨,免得比人話不考,於是我打鐵趁熱,話晒比班兄弟姊妹聽,原來佢地個個都唔鍾意,不過大家係中國人傳統思想壓力下,無人夠膽提出。

點評

michelle1028  係wo我都無諗到依樣野 你仔仔好醒目  發表於 13-1-19 09:52


珍珠宮

積分: 34732


74#
發表於 13-1-19 09:36 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

所以我已經同奶奶媽媽有共識,死左係教會做簡單追悼會,唔會買骨灰龕,會將骨灰用來種樹,費時後生年年辛辛苦苦上山拜我地,有心任何時間都可以掛住。


珍珠宮

積分: 42830


75#
發表於 13-1-19 09:38 |只看該作者
yuenwa 發表於 13-1-19 00:17
我唔只覺得做白事好無謂,我覺得結婚擺酒一樣無謂
但有人竟然因為本人因意外不能出席, 就不再和本人做朋友


珍珠宮

積分: 42830


76#
發表於 13-1-19 09:39 |只看該作者
oldyc 發表於 13-1-19 08:56
人一出世已經無謂,就係等死
萬般帶不走,何不走前捐身家?
會嗎?


水晶宮

積分: 55644


77#
發表於 13-1-19 09:41 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

睇完呢個post,希望由我地呢代開始觀念有所改變啦…不過都難,bk都見不少,年紀輕輕,無事尤自可,有事時非常「傳統」…



少奶奶的身份,丫頭的命...


子爵府

積分: 13227


78#
發表於 13-1-19 09:43 |只看該作者
人死後, 當然什麼都沒有了.

白事, 是做給生人睇的, 不是做比死人睇.

因為生人實在太掛住死人, 太傷心, 唔捨得死人離去.

要安慰生人, 要讓生人知道死者走左之後生活都好好, 不用掛心. 所以才有好多儀式.


子爵府

積分: 12077

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 親子達人勳章


79#
發表於 13-1-19 09:48 |只看該作者
本帖最後由 rose0619 於 13-1-19 09:49 編輯

回覆 choco_soup 的帖子

agree!  我都寕願樹葬or 海葬, 種機好ar,  最重要係唔駛煩到後人, 燒bud 燒物我真的不信, 我個人認為過身後真係bud 都無𠼝 la, 所以在生時一定要好好活下去, 珍惜眼前人!


子爵府

積分: 12991

畀面勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 13-1-19 09:48 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

如果係我會將所有器官捐曬出嚟,然後骨灰撒公園或海,快、靚、正又慳又唔煩



長期都情緒低落

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo