樓市動向

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2811


61#
發表於 13-1-24 23:16 |只看該作者

引用:+本帖最後由+eddy0clng+於+13-1-23+17:34+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


62#
發表於 13-1-24 23:18 |只看該作者

引用:其實大家討論下啫,有時只有言語上既溝通,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


63#
發表於 13-1-24 23:20 |只看該作者

引用:Quote:Hkwkfung+發表於+13-1-23+11:34+咁我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2083


64#
發表於 13-1-25 06:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BforGirl+於+13-01-23+發表石

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-24 發表
唔,果到係所謂"新九龍城寨"的荔枝角西九四小龍。果到密度高到嚇死人,屏風樓



...
我無估錯人家講緊大埔道新樓盤。



伯爵府

積分: 17213

好媽媽勳章


65#
發表於 13-1-25 10:45 |只看該作者
MaMaMin 發表於 13-1-25 06:44
我無估錯人家講緊大埔道新樓盤。
yes, 我講曉尚


大宅

積分: 2083


66#
發表於 13-1-25 10:52 |只看該作者

回覆:政府又快出招啦.....空置稅

紙上談兵,人人都識。


複式洋房

積分: 236


67#
發表於 13-1-25 11:56 |只看該作者
agree it's his 口術only


禁止訪問

積分: 2811


68#
發表於 13-1-25 17:20 |只看該作者

引用:Quote:MaMaMin+發表於+13-1-25+06:44+我無

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169637


69#
發表於 13-1-25 17:31 |只看該作者

引用:唔會啦,根本好難證明,連公屋長期丟空佢都

原帖由 luckybaby2011 於 13-01-22 發表
唔會啦,根本好難證明,連公屋長期丟空佢都掃唔走,唔好講私人樓。
如果只針對發展商就好容易,規定攞到入伙紙後某一限期如六個月內賣出,好似話之前曾經實施過!




公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


70#
發表於 13-1-25 18:01 |只看該作者
木土土 發表於 13-1-25 17:31
如果只針對發展商就好容易,規定攞到入伙紙後某一限期如六個月內賣出,好似話之前曾經實施過!



...

施行起黎就唔容易. 首先發展商會拖慢黎起樓, 平時起3年可以拖到4年. 跟手再延遲申請入伙紙, 唔係起咗十幾層就申請, 等到差不多現樓先申請都已經差咗兩年. 攞咗入伙紙又可以開天價, 然後話賣唔去.


子爵府

積分: 11375


71#
發表於 13-1-25 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+luckybaby2011+於+13-01-22+

原帖由 木土土 於 13-01-25 發表
如果只針對發展商就好容易,規定攞到入伙紙後某一限期如六個月內賣出,好似話之前曾經實施過!



...
我估你係想講出入伙紙後6個月内“開賣“,6個月內“賣出“?根據市場供求理論,應該冇可能有呢個限制




琥珀宮

積分: 169637


72#
發表於 13-1-25 19:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-25+發表如果

原帖由 Sheungki0101 於 13-01-25 發表
我估你係想講出入伙紙後6個月内“開賣“,6個月內“賣出“?根據市場供求理論,應該冇可能有呢個限制:happy ...
賣唔出既咪開始每月收特別稅款或徵費law!




子爵府

積分: 11375


73#
發表於 13-1-25 21:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sheungki0101+於+13-01-25+發

原帖由 木土土 於 13-01-25 發表
賣唔出既咪開始每月收特別稅款或徵費law!
你個concept都幾特別…賣唔出要收特別徵費或税項>即係要發展商限期前減價賣樓>潛在買家個個等減價,等大平賣>發展商冇$賺甚至蝕本>發展商低價投地,或冇意欲投地>政府賣地收入減少,但同時間福利開支增加>加税?削減福利開支?……為左社會上一部分人買唔到私樓,去徹底破壞自由市場經濟?其實政府要做嘅係切切實實去增加公營房屋供應量,增加居屋供應量作為夾心階層做自置物業踏腳石,加快加大私樓市場土地供應,已經可以為整體香港樓巿建做一個健康平台;居住係必需,但係有公營租住房屋,同政府資助嘅置業居所,私樓唔係必需品嚟嘅




子爵府

積分: 11375


74#
發表於 13-1-25 22:07 |只看該作者

回覆:政府又快出招啦.....空置稅

好奇怪,喺中國呢個共產主義國家,只有打著共產旗號,大部分人民其實骨子裏冇共產思想;但喺香港呢個打著一國兩制自由經濟旗號,反而又有好多人有共產思想




子爵府

積分: 11952


75#
發表於 13-1-25 22:27 |只看該作者

引用:好奇怪,喺中國呢個共產主義國家,只有打著

原帖由 Sheungki0101 於 13-01-25 發表
好奇怪,喺中國呢個共產主義國家,只有打著共產旗號,大部分人民其實骨子裏冇共產思想;但喺香港呢個打著一 ...





琥珀宮

積分: 169637


76#
發表於 13-1-25 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-25+發表賣唔

原帖由 Sheungki0101 於 13-01-25 發表
你個concept都幾特別…賣唔出要收特別徵費或税項>即係要發展商限期前減價賣樓>潛在買家個個等減價,等大平 ...
係香港,土地係有限既資源,當樓宇供應緊張,政府係賣地條款,加入一些條文去ensure賣出既地有時限要推出市場,令發展商唔可以屯積土地控制供應,我唔認為有好大問題!其實政府而家賣地有時都有規限單位面積要發展商起多d細單住,都已經係政府干預市場既做法!




子爵府

積分: 11375


77#
發表於 13-1-25 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sheungki0101+於+13-01-25+發

原帖由 木土土 於 13-01-25 發表
係香港,土地係有限既資源,當樓宇供應緊張,政府係賣地條款,加入一些條文去ensure賣出既地有時限要推出市 ...
限呎限量,限時推出市場;同限時賣哂係兩回事,地產商投地,規劃起樓到開賣,需要一定年期,期間可能遇上經濟週期起落,做生意要take risk唔係賺硬,如落成期間樓市低迷,要人蝕本賣哂,冇機會俾人守,係咪一個公平社會呢?做人唔係永遠企喺自己需求嗰面,單向去睇一件事嘅……(利申:我自己職業同地產沾不上一滴關係),不喜莫插




大宅

積分: 1719


78#
發表於 13-1-25 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sheungki0101+於+13-01-25+發

原帖由 木土土 於 13-01-25 發表
係香港,土地係有限既資源,當樓宇供應緊張,政府係賣地條款,加入一些條文去ensure賣出既地有時限要推出市 ...
agree, 非常時期咪用非常手段囉,當供求開始平衡時咪由得市場自由發展。




子爵府

積分: 11375


79#
發表於 13-1-25 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-25+發表係香

原帖由 mirrorla 於 13-01-25 發表
agree, 非常時期咪用非常手段囉,當供求開始平衡時咪由得市場自由發展。



...
請教何謂非常時期?有何準則去介定?




公爵府

積分: 29804


80#
發表於 13-1-25 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-25+發表係香

本帖最後由 ume 於 13-1-25 23:12 編輯
原帖由 Sheungki0101 於 13-01-25 發表
限呎限量,限時推出市場;同限時賣哂係兩回事,地產商投地,規劃起樓到開賣,需要一定年期,期間可能遇上經 ...

同意呀!其實而家好多古怪招,其實係假定樓市一定升,但事實係做生意又好買樓收租又好,都要承擔風險。
所以唔好話啲咩嘢益唔益業主、地產商等等!因為到逆市時,就搵鬼可憐!
其實總之係老老實實明買明賣就可以!所以我好支持公報實用尺價和給實用面積一個統一指引!
而樓價租金太高,應該從供應著手,可能解決問題需時,但這個方向點都好過過多干預!再講,而家咁低空置率,亦唔係樓市升溫既兇手,亂咁出招只會影響香港既經濟,經濟差咗,啲樓一定跌!但這又係唔係想要既結果?



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo