自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   12


男爵府

積分: 6850


61#
發表於 13-1-31 11:37 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+13-1-31+11:01+不要

原帖由 雪菜肉c 於 13-01-31 發表
不要諗, 好心急請勿震))))))))))))))))))))))
俾你地笑死

本人因為之前個帳戶唔記得左個密碼,所以再開一個新帳戶,請多多指教^^~


子爵府

積分: 10242


62#
發表於 13-1-31 11:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+music0503+於+13-01-31+發表

原帖由 amber-darling 於 13-01-31 發表
唔係唔啱size
我都係咁諗,但唔好意思講出口正常作戰狀態,應該好“充實”,好難甩

點評

戲如人生  好“充實”>>>   發表於 13-2-4 03:52
irenecc    發表於 13-1-31 15:34
KEMOSABI  "正常作戰狀態"....哈哈哈...好好笑..  發表於 13-1-31 15:04


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


63#
發表於 13-1-31 11:42 |只看該作者
SONIYA*B 發表於 13-1-31 11:37
俾你地笑死
係咪真係貢巧笑先....................


男爵府

積分: 8011


64#
發表於 13-1-31 11:43 |只看該作者
正確使用DOM,用左9年,都好安全.
我C6 完事會檢查個DOM

所以我相信意外的人
有90%"非意外"..有10%"意外"即做左安全措施都有.



子爵府

積分: 14880

玩具勳章 冬日勳章 畀面勳章


65#
發表於 13-1-31 11:43 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-1-31 09:29
首先要一男一女,意外地有睡意,意外地一齊上床,意外地,咁就有可能意外地有左



...

I like this explanation


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 13-1-31 11:43 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

要問番當事人先知架,每個人搞嘢方法唔同,會有各式意外


禁止訪問

積分: 10103


67#
發表於 13-1-31 11:43 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10242


68#
發表於 13-1-31 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oooasis+於+13-01-31+發表錫

原帖由 amber-darling 於 13-01-31 發表
true~ 我身邊話意外嗰D,9成都係有避孕而又避得唔正確,咁效果咪即係無避......



...
唔做足措施都有嗰啲都係叫意外,不過係人為意外啫不過講意外好聽啲啫,同人講有用套都有左,係天意。但實際個套幾時用真係佢地先知


子爵府

積分: 14880

玩具勳章 冬日勳章 畀面勳章


69#
發表於 13-1-31 11:46 |只看該作者
當然有機會係真係有食藥, 有用套都會出意外.

不過更多的意外係以安全期作唯一的避孕方法 OR 以"一次半次唔避冇可能就中"而貪方便.


禁止訪問

積分: 10103


70#
發表於 13-1-31 11:48 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


71#
發表於 13-1-31 11:50 |只看該作者

成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

有d人真係意外。係做哂安全措施都中就叫意外個人認為個d咩安全措施都無做過。但自己未準備要細路既人。就話自己係意外。就唔算係意外




大宅

積分: 2970


72#
發表於 13-1-31 11:52 |只看該作者
isa_ty 發表於 13-1-31 10:59
咁激情!


大宅

積分: 2970


73#
發表於 13-1-31 11:55 |只看該作者
amber-darling 發表於 13-1-31 11:21
唔係唔啱size

sorry, 你指套? 我吾知有size 分架? 我吾係買手


大宅

積分: 2970


74#
發表於 13-1-31 11:56 |只看該作者
LIME_BABY 發表於 13-1-31 11:39
我都係咁諗,但唔好意思講出口正常作戰狀態,應該好“充實”,好難甩

...

我估計係潤滑情況下, 係會有機會脫落


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


75#
發表於 13-1-31 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22317


76#
發表於 13-1-31 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+13-01-31+

原帖由 LIME_BABY 於 13-01-31 發表
唔做足措施都有嗰啲都係叫意外,不過係人為意外啫不過講意外好聽啲啫,同人講有用套都有左,係天意 ...
咪係~




侯爵府

積分: 22317


77#
發表於 13-1-31 12:14 |只看該作者

引用:Quote:amber-darling+發表於+13-1-31+11:21

原帖由 music0503 於 13-01-31 發表
sorry, 你指套? 我吾知有size 分架? 我吾係買手
認真,撇除戴套唔正確的可能先~ 咁可能佢一下軟咗就會鬆,若是一直筆挺撐住個dom,真係無機會甩~ 另外一個可能係too much ky (呢個我唔肯定,因無用)~ 小心小心




子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


78#
發表於 13-1-31 12:15 |只看該作者
LIME_BABY 發表於 13-1-31 11:45
唔做足措施都有嗰啲都係叫意外,不過係人為意外啫不過講意外好聽啲啫,同人講有用套都有左,係天意 ...
其實我唔係好明,避孕套將精子同卵子分開左,又點會意外有左?穿左爛左我更加唔明,橡膠好堅韌架,扯都唔爛,點會漏?行埋時帶住刀片?
我始終覺得最大可能係無正確使用,好多人最後階段先帶,之前有接觸過,已經將精子帶左入去。

點評

戲如人生  出品唔好咪易爛LAW..我地試過買大牌子野...一做就穿...淨番個圈..另一邊係我入面  發表於 13-2-4 03:55


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


79#
發表於 13-1-31 12:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+超級特務+於+13-01-31+發表情

原帖由 rabbit75 於 13-01-31 發表
不要不要射來射去
原來後面係咁唱嫁




子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


80#
發表於 13-1-31 12:21 |只看該作者

引用:我生3個有兩個係意外+頭尾係意外+中間係計

原帖由 room2102 於 13-01-31 發表
我生3個有兩個係意外 頭尾係意外 中間係計畫 我係長期食住避孕藥同用套既情況下出意外 咁妳話有無意外呢D野 ...
食住避孕藥唔會影響個BB?仲要得?




首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo