自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


61#
發表於 13-2-2 00:35 |只看該作者

引用:好嬲呀,剛才去葵芳買奶粉A+1(1罐),職員

原帖由 cherrychan510 於 13-02-01 發表
好嬲呀,剛才去葵芳買奶粉A+1(1罐),職員A同我老公講無貨,我再問職員A有無A+2佢又話無,結果我買左一包 ...
開名!投訴!




男爵府

積分: 8005


62#
發表於 13-2-2 00:37 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!






男爵府

積分: 5702

牛年勳章


63#
發表於 13-2-2 00:59 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

好過份


瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 13-2-2 01:53 |只看該作者
葵芳x人..x成 藥房...唔休做呀...
呢2間好多big6..入去買奶粉~~


珊瑚宮

積分: 117818


65#
發表於 13-2-2 02:16 |只看該作者

引用:好嬲呀,剛才去葵芳買奶粉A+1(1罐),職員

原帖由 cherrychan510 於 13-02-01 發表
好嬲呀,剛才去葵芳買奶粉A+1(1罐),職員A同我老公講無貨,我再問職員A有無A+2佢又話無,結果我買左一包 ...
要投訴




翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


66#
發表於 13-2-2 02:17 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!






象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


67#
發表於 13-2-2 02:18 |只看該作者
bad list佢


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 13-2-2 02:22 |只看該作者
舉報佢


男爵府

積分: 5127


69#
發表於 13-2-2 02:30 |只看該作者
回覆 cherrychan510 的帖子

向消委會告發間藥房.


大宅

積分: 2273


70#
發表於 13-2-2 02:35 |只看該作者
舉報佢!!!


侯爵府

積分: 22635

畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 13-2-2 02:38 |只看該作者
真係聽到都嬲, 咩世界


男爵府

積分: 8471


72#
發表於 13-2-2 02:39 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

一定要舉報!


公爵府

積分: 26769

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 13-2-2 02:56 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

蕉媽好似收集緊呢d資料交俾政府定邊到 你快d pm埋蕉媽通知佢呢間藥房丫


用戶要求終止服務

積分: 2594


74#
發表於 13-2-2 03:01 |只看該作者


越來越覺得呢個行業似撈偏門, 賺取不義之財


侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


75#
發表於 13-2-2 03:03 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!

太過份:;pppp:

老餅會員上科林只求開心!


男爵府

積分: 9923

玩具勳章 好媽媽勳章


76#
發表於 13-2-2 03:37 |只看該作者

引用:葵芳x人..x成+藥房...唔休做呀...呢2間好多

原帖由 dasy 於 13-02-02 發表
葵芳x人..x成 藥房...唔休做呀...
呢2間好多big6..入去買奶粉~~
呢2間越賣越貴,同一支小兒咳水買$45,荃灣賣$30


公爵府

積分: 27148


77#
發表於 13-2-2 03:44 |只看該作者

回覆:好嬲呀,藥房買奶粉比個水貨客唔買比我!






男爵府

積分: 5676


78#
發表於 13-2-2 03:51 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


79#
發表於 13-2-2 04:03 |只看該作者
^^HIN_HIN^^ 發表於 13-2-2 03:37
呢2間越賣越貴,同一支小兒咳水買$45,荃灣賣$30

YES..ar價錢任佢地開...物品都無標價錢...問佢地幾錢..又黑晒口面..好似唔想答咁~


禁止訪問

積分: 1977


80#
發表於 13-2-2 04:18 |只看該作者

引用:回覆+swing1971+的帖子 我都決定打去美讚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo