自由講場

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   8


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


61#
發表於 13-2-3 07:59 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

你又無能力, 講真,做完手術,食清淡好D


禁止發言

積分: 55904


62#
發表於 13-2-3 08:18 |只看該作者

引用:你又無能力,+講真,做完手術,食清淡好D

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 13-2-3 08:54 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

始終都會有1 d麻煩新抱,樓主加油,盡力做好照顧你媽媽




侯爵府

積分: 20164


64#
發表於 13-2-3 09:04 |只看該作者
如果我系你啊嫂,我會同你講:嫌照顧得唔好,你接翻佢返去住囉。你甘孝順!間屋細咪換間大d囉,無工人咪請囉。
你以為間屋同工人天跌落黎咖?樣樣都要錢咖。唔系穩到錢個個話事,唔通你地話事啊?你都有你唔可以接你媽一齊住既原因啦。甘佢地有d照顧得唔好既地方,有乜問題啊?照顧父母系你地仔女既責任,唔系佢呢個新抱啊。佢已經出左錢咖啦。你仲想點?唔好將你認為孝順既行為強加系人地身上啦。個個都有自己既生活方式,呢度大把jm打死都唔會同99住啦,咪話仲要系一個有病康復緊既99啦。
睇開d啦,再甘樣遲早都嘈大鍋,到時最慘系你媽啊。


伯爵府

積分: 15844


65#
發表於 13-2-3 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表佢住舊

原帖由 我愛Corina 於 13-02-03 發表
你同佢近嗎?每晚煲定d靚湯,第2朝d人返晒工,學,拎比佢飲
東南西北…我住將軍澳返工返香港仔而大佬住天水圍…


伯爵府

積分: 15844


66#
發表於 13-2-3 09:48 |只看該作者

引用:去宜ka+家私買張床墊比媽咪啦!有60日無條

原帖由 Master.ceci 於 13-02-03 發表
去宜ka 家私買張床墊比媽咪啦!有60日無條件退錢,比幾十蚊運費之嘛!你媽咪到時返自己屋企住,自用又得, ...
等我去睇睇先,謝!


伯爵府

積分: 15844


67#
發表於 13-2-3 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表新抱真

原帖由 Sharon886 於 13-02-03 發表
好仔不如好新抱呢句幾時都啱洗嫁,你只可以話你阿哥冇吉士,同埋男人唔細心。我對我奶奶唔敢話好好,但會將 ...
我會的,謝謝!


伯爵府

積分: 15844


68#
發表於 13-2-3 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-02+發表好嬲!

原帖由 mkselina 於 13-02-03 發表
間屋係边個先?
間屋係我大佬嘅…


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


69#
發表於 13-2-3 09:50 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

你屋企請工人得唔得?



A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


伯爵府

積分: 15844


70#
發表於 13-2-3 09:53 |只看該作者

引用:你又無能力,+講真,做完手術,食清淡好D

原帖由 Sumyeema1 於 13-02-03 發表
你又無能力, 講真,做完手術,食清淡好D
清淡無問題(一出街食阿公嘅就喪叫貴嘢煎炸嘢!),但日日唔夠飽連自已大佬住係到都要都麵食…咁點解唔煮多啲食飽啲?


伯爵府

積分: 15844


71#
發表於 13-2-3 09:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sumyeema1+於+13-02-03+發表

原帖由 維港 於 13-02-03 發表
一句講曬,99.99%新抱的角色係盡力不討好~唔係俾99,就係姑9姑仔,夫家親戚罵盡數盡~

...
我都想同佢以禮相待,但呢個人太唔知足貪得無厭,連我請媽咪姪仔去 dinsey 住兩日佢夠膽叫我媽唔好去俾佢去…因為佢去可以帶埋朋友嘅細路去可以攞威!


伯爵府

積分: 15844


72#
發表於 13-2-3 09:58 |只看該作者

引用:始終都會有1+d麻煩新抱,樓主加油,盡力做

原帖由 細芝麻 於 13-02-03 發表
始終都會有1 d麻煩新抱,樓主加油,盡力做好照顧你媽媽
我會的,噚晚同自已講咗句『忍屎忍尿忍埋呢舖』,啲眼淚就開始受控!


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


73#
發表於 13-2-3 10:01 |只看該作者
其實我唔明你有乜好怨, 你媽出院暫住你大佬間屋, 除非有多間吉房, 否則佢唔係同孫仔訓可以訓邊? 至於床褥, 你媽只係暫住, 唔換新床褥可以理解。你唔高興咪買張硬身d既去加係面囉。你話你阿嫂想你媽留低可以炒個工人呢d係你估既, 唔好入你阿嫂數。實情係而家你阿哥阿嫂返咗工, 係有個工人伴住你阿媽。至於食野, 如果人地食開多菜少肉你唔可因為你認為你媽應該日日飲花膠湯而話人對佢唔好。花膠唔係必需品, 你希望你阿媽有花膠食你可以煮比佢, 而唔係怨人地唔煮。

都係之前有JM咁講, 唔係你自己做就唔好指指點點人地應該點做。


伯爵府

積分: 15844


74#
發表於 13-2-3 10:06 |只看該作者

引用:如果我系你啊嫂,我會同你講:嫌照顧得唔好

原帖由 岚月亮 於 13-02-03 發表
如果我系你啊嫂,我會同你講:嫌照顧得唔好,你接翻佢返去住囉。你甘孝順!間屋細咪換間大d囉,無工人咪請 ...
佢真係想我媽長住,一來可以炒工人慳錢,二來我媽係超識做果啲,從來唔會要佢哋駛錢,三來可以幫姪仔睇公課…

層樓佢豆零都無拎出嚟供,連我大佬失業(project 完咗等新 project 開工)都無幫手供過…但一知就供完就死螺要加名!

頭家我哥都有出錢,佢亦搵唔小係唔夠個女人多啫!


侯爵府

積分: 23593


75#
發表於 13-2-3 10:11 |只看該作者
其實係E度都睇得多啦,有幾多新胞唔肯同99住呀.而家係你呀哥一家照顧佢.我覺得你要心足先係.你覺得做得唔好既,咪自己幫手.唔係下下要呀哥做既.
你自己又話冇本事接佢走.如果真係咁孝順,間屋細極都3-4百尺啦.要住點會唔夠.你住板間就冇得講姐.....


侯爵府

積分: 23593


76#
發表於 13-2-3 10:13 |只看該作者
the8 發表於 13-2-3 10:06
佢真係想我媽長住,一來可以炒工人慳錢,二來我媽係超識做果啲,從來唔會要佢哋駛錢,三來可以幫姪仔睇公課 ...
[size=15.454545021057129px]層樓佢豆零都無拎出嚟供,連我大佬失業(project 完咗等新 project 開工)都無幫手供過…但一知就供完就死螺要加名!






[size=15.454545021057129px]這是你大哥的家事....又關你咩事呢?


男爵府

積分: 9227


77#
發表於 13-2-3 10:18 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

只係暫住啫!忍下囉!有工人睇住又唔洗做家務,食物你咪買多啲去囉,叫工人中午煮多d比你媽食,食唔曬咪夜晚食。再唔係接亞媽同你住,請個鐘點煮飯你媽食。




伯爵府

積分: 15844


78#
發表於 13-2-3 10:20 |只看該作者

引用:其實我唔明你有乜好怨,+你媽出院暫住你大佬

原帖由 Evilgrin 於 13-02-03 發表
其實我唔明你有乜好怨, 你媽出院暫住你大佬間屋, 除非有多間吉房, 否則佢唔係同孫仔訓可以訓邊? 至於床褥, ...
炒工人係佢親口講咖,但我媽媽拒絕咗。

的唔係要日日有花膠湯俾媽咪飲,但起碼有啖湯水吖!(滾湯都好吖!)

我自知無能力接佢嚟我到住,所以佢係醫院期間日日都去探佢買嘅有益嘅嘢俾佢食,而眼見自已個大佬探得三次仲豆都無粒(阿媽話唔駛買佢真係聽話到報紙果汁都無買過!),我怨乜?我怨老豆養仔仔養仔,我怨我大佬笠水無吉士,我怨我無用幫唔到媽咪!


伯爵府

積分: 15844


79#
發表於 13-2-3 10:22 |只看該作者

引用:其實係E度都睇得多啦,有幾多新胞唔肯同99住

原帖由 小艾美 於 13-02-03 發表
其實係E度都睇得多啦,有幾多新胞唔肯同99住呀.而家係你呀哥一家照顧佢.我覺得你要心足先係.你覺得做得唔好 ...
就算依家即清出位置接佢嚟住,咪盞攪到我媽難做,所以我先上嚟呻…


伯爵府

積分: 15844


80#
發表於 13-2-3 10:23 |只看該作者

引用:Quote:the8+發表於+13-2-3+10:06+佢真係想

原帖由 小艾美 於 13-02-03 發表
層樓佢豆零都無拎出嚟供,連我大佬失業(project 完咗等新 project 開工)都無幫手供過…但一知就供完就死 ...
因為有人問層樓係邊個呀!!!


首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo