潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   11


別墅

積分: 624


61#
發表於 13-2-16 13:30 |只看該作者

回覆:新年新袋。。。梗係用BaoBao啦!

可放到幾多嘢?thanks.




子爵府

積分: 11009


62#
發表於 13-2-16 13:33 |只看該作者

回覆:新年新袋。。。梗係用BaoBao啦!

Nice


寶石宮

積分: 281776


63#
發表於 13-2-16 13:37 |只看該作者

引用:Quote:lcip+發表於+13-2-16+12:09+Same+col

原帖由 Judy03 於 13-02-16 發表
我呢個係salmon pink
唉。。。東京好夠地方都冇貨我都好鐘意seasonal嘅桃紅色,又係冇貨


水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 13-2-16 13:40 |只看該作者
hollywhy 發表於 13-2-16 13:30
可放到幾多嘢?thanks.
底部有個風琴位, 都放到好多野下! 放野多過6X6 ...



水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 13-2-16 13:56 |只看該作者
milktealai 發表於 13-2-16 13:37
唉。。。東京好夠地方都冇貨我都好鐘意seasonal嘅桃紅色,又係冇貨

...
Seasonal 出限量貨, 賣完就冇. 不過, 毒完我同事。她琴日先訂左個6X6,代購話冇深紅,其他色ok喎!




寶石宮

積分: 281776


66#
發表於 13-2-16 14:02 |只看該作者

引用:Quote:milktealai+發表於+13-2-16+13:37+唉

原帖由 Judy03 於 13-02-16 發表
Seasonal 出限量貨, 賣完就冇. 不過, 毒完我同事。她琴日先訂左個6X6,代購話冇深紅,其他色ok喎!
我細佬响東京,我搖控緊佢買嘢,佢話seasonal桃紅靚,佢影咗相我睇,隻桃紅勁sharp,好正


寶石宮

積分: 281776


67#
發表於 13-2-16 14:02 |只看該作者

引用:Quote:milktealai+發表於+13-2-16+13:37+唉

原帖由 Judy03 於 13-02-16 發表
Seasonal 出限量貨, 賣完就冇. 不過, 毒完我同事。她琴日先訂左個6X6,代購話冇深紅,其他色ok喎!
我諗代購有方法會買到貨


水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 13-2-16 14:13 |只看該作者
milktealai 發表於 13-2-16 14:02
我諗代購有方法會買到貨
I agree!
希望你細佬買到啦!


寶石宮

積分: 281776


69#
發表於 13-2-16 14:18 |只看該作者

引用:Quote:milktealai+發表於+13-2-16+14:02+我

原帖由 Judy03 於 13-02-16 發表
I agree!
希望你細佬買到啦!



禁止訪問

積分: 7882


70#
發表於 13-2-16 14:34 |只看該作者

回覆:新年新袋。。。梗係用BaoBao啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 182676

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


71#
發表於 13-2-16 14:57 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34871


72#
發表於 13-2-16 15:08 |只看該作者

回覆:新年新袋。。。梗係用BaoBao啦!

Nice


水晶宮

積分: 52923

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


73#
發表於 13-2-16 15:18 |只看該作者


禁止發言

積分: 7804

好媽媽勳章 畀面勳章


74#
發表於 13-2-16 15:18 |只看該作者

引用:Quote:hollywhy+發表於+13-2-16+13:30+可放

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 500


75#
發表於 13-2-16 23:10 |只看該作者

回覆:新年新袋。。。梗係用BaoBao啦!

Pls also pm me,thx a lot!


大宅

積分: 1086


76#
發表於 13-2-18 19:47 |只看該作者

引用:我呢幾日都用呢個+

原帖由 sandwich 於 13-02-13 發表
我呢幾日都用呢個
我新年用呢個
1361188541323.jpg


侯爵府

積分: 20684


77#
發表於 13-2-18 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sandwich+於+13-02-13+發表我

原帖由 lovelylpclpc 於 13-02-18 發表
我新年用呢個



大宅

積分: 2717


78#
發表於 13-2-18 21:39 |只看該作者

回覆:新年新袋。。。梗係用BaoBao啦!

Please pm the link. Thanks.




男爵府

積分: 7503


79#
發表於 13-2-18 23:10 |只看該作者

Del

本帖最後由 Kits 於 16-8-29 13:20 編輯

Del


大宅

積分: 1439


80#
發表於 13-2-18 23:29 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo