潮流時尚

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   12


公爵府

積分: 26645


61#
發表於 13-3-3 13:29 |只看該作者

引用:回覆+Sasalam2012+的帖子 +++Btw,+yesterd

原帖由 bear2 於 13-03-02 發表
回覆 Sasalam2012 的帖子

Btw, yesterday I have received the pass for my hubby!!
Good!咁兩公婆慢慢行。




大宅

積分: 3707


62#
發表於 13-3-3 17:23 |只看該作者
I bet my hubby won't have that patience.....unless it's a car show or Hi-fi show!!

But today I just "remind" him I have registered the jewellery show for him already...

When do you plan to go Sasa?


公爵府

積分: 26645


63#
發表於 13-3-3 17:44 |只看該作者

回覆:bear2 的帖子

冇咗我個reply平日珠寶展收得早,我趕唔切,要weekend先去到,今次得一個星期六,冇咗星期日添!




大宅

積分: 3707


64#
發表於 13-3-3 17:53 |只看該作者
回覆 Sasalam2012 的帖子

Yes only from Tue to Sat... and for sure it will be rush to go after work....


大宅

積分: 2144


65#
發表於 13-3-3 18:09 |只看該作者
我想買線戒, 有冇JM 買過有好介紹呢
自己未去過珠寶展, 今年想去睇下


大宅

積分: 1122


66#
發表於 13-3-4 08:53 |只看該作者

回覆:珠寶展

上Bk太遅,錯過左登記拎入場卷。想問仲有咩方法入場?




侯爵府

積分: 20211


67#
發表於 13-3-4 08:55 |只看該作者

回覆:珠寶展

我收到入場卷啦,寄咗去公司到喎




男爵府

積分: 5320


68#
發表於 13-3-4 13:56 |只看該作者
回覆 kuririn_ja 的帖子

可5可以話我知?


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


69#
發表於 13-3-4 14:17 |只看該作者

回覆:珠寶展

明天去有咩注意?要唔要帶cash?




公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


70#
發表於 13-3-4 14:40 |只看該作者

回覆:珠寶展

有冇jm想一齊去呀?我係ftm平時去都得^^



9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


公爵府

積分: 26645


71#
發表於 13-3-4 16:46 |只看該作者

引用:明天去有咩注意?要唔要帶cash? +

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-04 發表
明天去有咩注意?要唔要帶cash?
戴眼薬水,因會眼花!少少現金,太多怕危險,因好多參展商只收現金或現金價會平啲,出面有ATM, 唔夠先出去㩒,安全啲!




大宅

積分: 4612


72#
發表於 13-3-4 16:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+金仔媽媽+於+13-03-04+發表明

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-04 發表
戴眼薬水,因會眼花!少少現金,太多怕危險,因好多參展商只收現金或現金價會平啲,出面有ATM, 唔夠 ...
我都驚去到比人放血




公爵府

積分: 26645


73#
發表於 13-3-4 17:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-03-04+發

原帖由 哈理 於 13-03-04 發表
我都驚去到比人放血
哈哈!咁要睇你定力啦!有些款比較啱外國人戴,非常浮誇,睇下參展商會唔會只著重wholesalers。但買散珠就最好戴現金,依類參展商真係多只做批發,要現金交易。




侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


74#
發表於 13-3-5 08:34 |只看該作者

回覆:Sasalam2012 的帖子

知道啦〜 出發去啦....




子爵府

積分: 10181


75#
發表於 13-3-5 08:50 |只看該作者

引用:知道啦〜+出發去啦.... +

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-05 發表
知道啦〜 出發去啦....
等你報料呀


男爵府

積分: 8282


76#
發表於 13-3-5 12:59 |只看該作者

引用:知道啦〜+出發去啦.... +

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-05 發表
知道啦〜 出發去啦....
記得報料俾大家知呀


侯爵府

積分: 22317


77#
發表於 13-3-5 13:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+金仔媽媽+於+13-03-04+發表明

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-04 發表
戴眼薬水,因會眼花!少少現金,太多怕危險,因好多參展商只收現金或現金價會平啲,出面有ATM, 唔夠 ...
hahaaahaaaaa~ 你搞到我好興奮,但都要等到weekend




侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


78#
發表於 13-3-5 14:44 |只看該作者

回覆:珠寶展

去完了..... 第一次去唔知咁多人, 好大鄉里〜 攪到11點至入場, 因時間關係直去SaSa介紹果間, 邊行邊走馬看花, 好多都好靚..... 終於玩到點幾至走, 同朋友係果間共買左3隻介子...要改, 未有得拎
晏D post 相
我會再去多次睇其他shop




子爵府

積分: 10181


79#
發表於 13-3-5 15:57 |只看該作者

回覆:珠寶展

等睇相呀!!!!


公爵府

積分: 26645


80#
發表於 13-3-5 16:02 |只看該作者

引用:去完了.....+第一次去唔知咁多人,++好大鄉

原帖由 金仔媽媽 於 13-03-05 發表
去完了..... 第一次去唔知咁多人, 好大鄉里〜 攪到11點至入場, 因時間關係直去SaSa介紹果間, 邊行 ...
你做乜唔去多幾間比較下先?我俾人懷疑係個間批發商嘅sales btw, 邊個招呼你?你有冇叫佢地平啲?




首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo