潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 5402


61#
發表於 13-2-27 13:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ziyu+於+13-02-26+發表影出來

原帖由 C奶cheung 於 13-02-27 發表
好令呀!請問咩number呀?thanks
Number 我今晚睇左再覆你呀


男爵府

積分: 5402


62#
發表於 13-2-27 13:33 |只看該作者

引用:係咪呢個,之前有jm+post過的+ +

原帖由 小幸子 於 13-02-27 發表
係咪呢個,之前有jm post過的
係呢個呀! 但佢泰國買貴咁多既


侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


63#
發表於 13-2-27 14:31 |只看該作者

回覆:竟然比我買到超愛的紫色WOC !!(已加相在P.4)

好靚呀!




別墅

積分: 538


64#
發表於 13-2-27 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小幸子+於+13-02-27+發表係咪

原帖由 ziyu 於 13-02-27 發表
係呢個呀! 但佢泰國買貴咁多既
嘻 泰國買chanel係貴D架 不過最新款怕返港買唔到囉



別墅

積分: 538


65#
發表於 13-2-27 15:22 |只看該作者

回覆:swice 的帖子

型號A69100
1361949545445.jpg


男爵府

積分: 5402


66#
發表於 13-2-27 16:03 |只看該作者

回覆:竟然比我買到超愛的紫色WOC !!(已加相在P.4)




男爵府

積分: 5402


67#
發表於 13-2-27 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ziyu+於+13-02-27+發表係呢個

原帖由 swice 於 13-02-27 發表
嘻 泰國買chanel係貴D架 不過最新款怕返港買唔到囉
咁又係


男爵府

積分: 5402


68#
發表於 13-2-27 16:04 |只看該作者

引用:型號A69100+

原帖由 swice 於 13-02-27 發表
型號A69100
Jm 你用左未? 我仲未捨得用


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


69#
發表於 13-2-27 16:57 |只看該作者


別墅

積分: 538


70#
發表於 13-2-27 17:27 |只看該作者

回覆:ziyu 的帖子

2月9號買 年初一10號就用咗了 早買早享受嗎


別墅

積分: 538


71#
發表於 13-2-27 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+swice+於+13-02-27+發表型號A

原帖由 ziyu 於 13-02-27 發表
Jm 你用左未? 我仲未捨得用
隻色好靚好吸引 所以唔理幾錢都買囉


公爵府

積分: 27637


72#
發表於 13-2-27 17:37 |只看該作者

回覆:竟然比我買到超愛的紫色WOC !!(已加相在P.4)




大宅

積分: 1245


73#
發表於 13-2-27 18:15 |只看該作者

回覆:竟然比我買到超愛的紫色WOC !!(已加相在P.4)






男爵府

積分: 5402


74#
發表於 13-2-27 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ziyu+於+13-02-27+發表Jm+你

原帖由 swice 於 13-02-27 發表
隻色好靚好吸引 所以唔理幾錢都買囉
Agree!!! "咩"上身仲要好出好型, 本來諗住入去淨係買耳環 ga ja, 最後都忍唔住買埋佢走


男爵府

積分: 5402


75#
發表於 13-2-27 23:16 |只看該作者

引用:2月9號買+年初一10號就用咗了+早買早享受嗎

原帖由 swice 於 13-02-27 發表
2月9號買 年初一10號就用咗了 早買早享受嗎



男爵府

積分: 7680


76#
發表於 13-2-27 23:29 |只看該作者

回覆:竟然比我買到超愛的紫色WOC !!(已加相在P.4)

想問依家既card code是否已去到16xxxxxx?




伯爵府

積分: 19092

畀面勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 13-2-28 00:50 |只看該作者

回覆:竟然比我買到超愛的紫色WOC !!(已加相在P.4)

可以影張上身相嗎?想睇有幾大


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo