自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   4


男爵府

積分: 6829


61#
發表於 13-3-13 08:37 |只看該作者

引用:我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
湊好兩個叻比個班三八睇




侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


62#
發表於 13-3-13 08:40 |只看該作者
係我就答佢地都嚴sai氣。啱傾咪講兩句, 唔啱傾咪當佢地透明囉, 你唔答佢地就無癮。


伯爵府

積分: 15877


63#
發表於 13-3-13 08:41 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我係你就會答:係呀!我成14歲架喇!auntie你地34定44呀?keep得幾好丫!


禁止訪問

積分: 6487

趣教勳章 畀面勳章


64#
發表於 13-3-13 08:42 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75393


65#
發表於 13-3-13 08:44 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

你不用理其他無聊人的眼光最緊要親人支持
問心無愧就可以了


珍珠宮

積分: 36576


66#
發表於 13-3-13 08:47 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 06:35
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
可能你個case萬中冇一,咪冇人信lor


禁止訪問

積分: 3348


67#
發表於 13-3-13 08:49 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


68#
發表於 13-3-13 08:50 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

做好自己,過咗去唔好再諗




水晶宮

積分: 59166


69#
發表於 13-3-13 08:59 |只看該作者
Ashley_ash 發表於 13-3-13 07:37
佢地好喜歡扮同對方傾計其實俾說話你聽 可能等得耐見悶要講下是非,我基本上係一(冷)笑置之。 ...

反而咁近距離, 我同男友會唔出聲,完全安靜, 廢事講乜都好似俾說話人地聽。


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 13-3-13 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 Ashley_ash 於 13-03-13 發表
世界總係有好多憎人富貴厭人窮既人。到將來大家會反過來羨慕你同仔女距離俾佢地近。



...




simple is the best~


翡翠宮

積分: 79173


71#
發表於 13-3-13 09:24 |只看該作者

引用:唔需要理人點睇,做好自己本份,問心無愧就

原帖由 jameytsang 於 13-03-13 發表
唔需要理人點睇,做好自己本份,問心無愧就得~把口生人哋度,關佢哋蛋治咩~



...
x2




男爵府

積分: 5774


72#
發表於 13-3-13 09:34 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

樓主,你同我沒有關係,所以聽到你的故事,我沒有反感,甚至沒有感受。但如果我個女像你那樣,就算老公搵幾多錢一個月,我都接受唔到。

點評

goat  agree  發表於 13-3-14 01:11


大宅

積分: 2133


73#
發表於 13-3-13 09:47 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

其實17歲,真係未成年。
只不過唔叫犯法。
但你都算精,仲識打埋針。
基本上17歲仲係讀書年齡,
但你就比人搞大個肚,
少不免閒言閒語。

take it easy!




侯爵府

積分: 21832

BK Milk勳章


74#
發表於 13-3-13 09:59 |只看該作者
吾駛理人講咩,自己知發生咩事就得啦


大宅

積分: 3846


75#
發表於 13-3-13 10:01 |只看該作者

回覆:Ashley_ash 的帖子

17 歲大肚可能早咗D,但有名牌,唔係偷,唔係搶,有乜問題?




琥珀宮

積分: 169637


76#
發表於 13-3-13 10:03 |只看該作者

引用:樓主,你同我沒有關係,所以聽到你的故事,

原帖由 yuenwa 於 13-03-13 發表
樓主,你同我沒有關係,所以聽到你的故事,我沒有反感,甚至沒有感受。但如果我個女像你那樣,就算老公搵幾 ...
x 2




禁止訪問

積分: 17124


77#
發表於 13-3-13 10:03 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


78#
發表於 13-3-13 10:08 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 06:35
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...

..洗咩理D 3 姑 6婆...只要老公對自己同D仔女好, 父母明白支持就得啦~~~無須向所有人交代囉...

17歲生第一胎....第時小朋友17歲時你都只係34....好羨慕呀~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


洋房

積分: 91


79#
發表於 13-3-13 10:11 |只看該作者
唔好太在乎人地點睇.....控制唔到人地把口講咩, 只要自己問心無愧咪得囉...平常心


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


80#
發表於 13-3-13 10:11 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 06:35
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...

d人咁多事 不過 你都無需要理佢地或者答佢地架喎

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo