時政擂台

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 15530


61#
發表於 13-3-27 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


62#
發表於 13-3-27 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 13-3-27 10:50 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-27 10:44
但咩叫做“愛過愛港”, 香港人好難有共識羅, 我支持CY, 相信你都系, 但我地見到正因為CY系689人選出來 ...

點樣定佢愛國就睇中央啦, 但我肯定有幾個人係一定唔愛國, 包括長毛, 李卓仁, 李柱銘.......



禁止訪問

積分: 15530


64#
發表於 13-3-27 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 13-3-27 10:57 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-27 10:47
民主就有呢個副作用, 但我地可以點呢?

再講一次, 香港只係一個城市, 唔好當左自己係一個國家

如果因為要爭取普選而一定要香港人承受呢種副作用根本係自討苦吃

況且唔係真係期望2017就可以有真普選下話? 能夠有幾個挑選左既人, 大家有權係當中選一個做行政長官, 已經係一個大進步. 到下一屆可以再將預設定低D, 一步一步咁放鬆D, 無可能第一次就會大開中門任你地自己選, 咁樣個副作用真係大到不得了.


禁止訪問

積分: 15530


66#
發表於 13-3-27 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


67#
發表於 13-3-27 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


68#
發表於 13-3-27 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55644


69#
發表於 13-3-27 13:42 |只看該作者

引用:Quote:54heima+發表於+13-3-27+07:43+1920

原帖由 Henrymama 於 13-03-27 發表
世界從來都系咁樣, 中國同樣佔領西藏新疆,當中多少次關起門來打狗,從來沒有同情,更不用說道歉。現在 ...
民主,說實話,我buy新加坡果套



少奶奶的身份,丫頭的命...


禁止訪問

積分: 1781


70#
發表於 13-3-27 14:06 |只看該作者

回覆:逾千英人網上聯署 促國會助港爭民主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15357


71#
發表於 13-3-27 14:49 |只看該作者

回覆:逾千英人網上聯署 促國會助港爭民主

我明白你想盡快普選以堵住悠悠之口,但我不認為聯署可引起國際關注,每年一天的七一遊行比起十萬人聯署更引起關注,如果香港想普選,我覺得首先傳媒同港台持平d,俾d人嘅大腦開發下先,港人(尤其泛民)唔好一味反反反,以為普選可解決一切問題。仲有,我唔明點解一定要一步登天,點解唔可以逐步民主呢?你實現個人理想都係逐步逐步嚟啦。不過講真,就算真係一人一票普選,以港人輸打贏要嘅性都實有反對派(唔係單指泛民)唔承認結果,吵吵鬧鬧陰謀輪一堆說話,不過呢樣係個人質素問題




禁止訪問

積分: 15530


72#
發表於 13-3-27 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+13-03-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


73#
發表於 13-3-27 16:41 |只看該作者

引用:我明白你想盡快普選以堵住悠悠之口,但我不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


74#
發表於 13-3-27 16:48 |只看該作者

引用:香港2017普選是要俾台灣做樣版,所以一定有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1781


75#
發表於 13-3-27 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PrincessCarrie+於+13-03-27+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 13-3-27 16:50 |只看該作者
Henrymama 發表於 13-3-27 10:19
世界從來都系咁樣, 中國同樣佔領西藏新疆,當中多少次關起門來打狗,從來沒有同情,更不用說道歉。現在 ...

我係土生土長既香港人,我唔認為香港唔需要一個無中央過濾既特首,要知道香港已回歸大陸,就算一國兩制香港都唔可以獨立行事,如果特首唔得到中央確認,香港只會越搞越亂!


禁止訪問

積分: 1781


77#
發表於 13-3-27 16:52 |只看該作者

回覆:逾千英人網上聯署 促國會助港爭民主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 13-3-27 16:57 |只看該作者
WChan 發表於 13-3-27 10:22
一人一票就唔會激進? 未免太天真掛??

年輕人愈來愈想咩咩咩....係佢地自己真係想? 定係比人洗哂腦以為咁 ...

一人一票係理想烏托邦,但現實歸現實,香港而家呢班後生激進派,將對生活既不滿發洩係政治上,完全係為搗亂而搗亂,我絕對唔認為實現一人一票後佢哋會安靜,只會覺得自己既抗爭成功,日後一有不滿就如法泡製,香港只會越嚟越亂!

點評

WChan  AGREE  發表於 13-3-28 12:22


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 13-3-27 17:10 |只看該作者
WChan 發表於 13-3-27 10:26
一國兩制, 係一國行先, 香港只係一個城市, 一個地方選市長, 中央無可能完全唔參與, 因為呢個係關乎國家既 ...

好多人選出性忽略一國兩制既意思,成日都話唔要中央委任,要一人一票,仲要唔比SET門檻,阿豬阿狗都選得,根本而家飯民同傳媒既風氣係故吹港獨,好多人都比佢哋洗晒腦,你見啲人成日咬住1200票為理由就知!


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


80#
發表於 13-3-27 17:11 |只看該作者

引用:Quote:WChan+發表於+13-3-27+10:22+一人一

原帖由 alicemic 於 13-03-27 發表
一人一票係理想烏托邦,但現實歸現實,香港而家呢班後生激進派,將對生活既不滿發洩係政治上,完全係為搗 ...
同意!

每個制度總會有人唔滿意,如果因為一小部份人激進行為就改變,咁相信日後激進既人會更多,因為愈激先得到自己想要既野。


首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo