自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24405

醒目開學勳章


61#
發表於 13-3-29 12:38 |只看該作者
funky 您揾 ~~~~~ 輕輕 啦, 佢跳左巧耐嫁, 香港九龍佢都跳嫁, 我都因 輕輕 而去跳 過 funky 的, 只因別的問題毛跳, 現在都係跳反 jazz 同普通既跳舞班了, 如同做運動, 總之做帶氧運動都有用, 健康又 keep fit !!!!



輕輕, 又到推介 分其 時間 了~~~~~~~~~~~~


水晶宮

積分: 58506


62#
發表於 13-3-29 12:41 |只看該作者
cicicat 發表於 13-3-29 12:38
funky 您揾 ~~~~~ 輕輕 啦, 佢跳左巧耐嫁, 香港九龍佢都跳嫁, 我都因 輕輕 而去跳 過 funky 的, 只因別的 ...
輕輕已消失,剩返個green head .
Bye


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


63#
發表於 13-3-29 12:45 |只看該作者

引用:Quote:cicicat+發表於+13-3-29+12:38+funky

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24405

醒目開學勳章


64#
發表於 13-3-29 12:47 |只看該作者
meow~meow 發表於 13-3-29 12:41
輕輕已消失,剩返個green head .
呀, 係 sor ~~~~ry !!!!咁 咁 咁您就去叫........................... green head 通知呀輕輕話您揾佢啦



講低係關於跳分其既事, 佢會浦頭兼好快跳出黎嫁


侯爵府

積分: 24405

醒目開學勳章


65#
發表於 13-3-29 12:49 |只看該作者
可樂黎了, 係, 您都可以同呀 ~~~ 可樂 ~~~ 跳喎, 佢係香港跳 ing


可樂, 係咪呀


男爵府

積分: 8811


66#
發表於 13-3-29 12:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+akina1995+於+13-03-29+發表

原帖由 meow~meow 於 13-03-29 發表
Where? 有無用?
我係舒x堡玩,玩左好多年Lu, 最初諗住減肥至玩,確係瘦到。 後來識左班舞友,呢兩、三年嘅心態係keep fit 同見下班舞友吹水




男爵府

積分: 8811


67#
發表於 13-3-29 12:56 |只看該作者

引用:Quote:akina1995+發表於+13-3-29+00:22+我

原帖由 DoReMi媽媽 於 13-03-29 發表
我覺得跳jazz好型, 不過好多年前我學時, 個miss身形都圓潤的.
我勁愛跳jazz, 我跟阿sir 主力用k-pop 歌排舞,跳嗰時成日幻想自己係少女時代。




禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


68#
發表於 13-3-29 12:58 |只看該作者

引用:可樂黎了,++係,+您都可以同呀++~~~++可樂++

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5503


69#
發表於 13-3-29 13:00 |只看該作者

引用:出邊有無好class+介紹?我係港島區。 +

原帖由 meow~meow 於 13-03-29 發表
出邊有無好class 介紹?我係港島區。
我係富x玩左幾年,傳統拳館,地坊細,但師父有心機教,要操體能,有女學員,收费平。


侯爵府

積分: 24405

醒目開學勳章


70#
發表於 13-3-29 13:02 |只看該作者
本帖最後由 cicicat 於 13-3-29 13:03 編輯
cathy-tse 發表於 13-3-29 12:58
16年了

哇, 可樂, 您跳左 16 年, 好有恆心呀, 您係咩舞都跳定係只是幾款哩 ?

我只係跳左 4, 5 年咋, 我跳 jazz 同普通個幾款多, 不過, 跳舞真係開心好多, 投入去跳可以好減壓忘我, 又健康 d !!!


男爵府

積分: 8811


71#
發表於 13-3-29 13:04 |只看該作者

引用:回覆+akina1995+的帖子 好有興趣,分享下

原帖由 滿意媽 於 13-03-29 發表
回覆 akina1995 的帖子

好有興趣,分享下好嗎?
跳Jazz 喺因為我鍾意睇k-pop, 所以咪去跳,踏板舞我鍾意佢既速度同埋喺板上跳舞,跳完勁出汗個感覺好正。除左跳舞,我會玩下yoga修番線條。




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


72#
發表於 13-3-29 13:15 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-3-29 00:32
我話你,星爸oting
我跳完鄭多燕唔食嘢的, 食咗減唔返


侯爵府

積分: 24405

醒目開學勳章


73#
發表於 13-3-29 13:20 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 13-3-29 13:15
我跳完鄭多燕唔食嘢的, 食咗減唔返
音符媽, 依樣我吾知真定假, 只知班上的同學仔跳完即去吃個夠, 而佢地既身材, 都十分之穩如泰山, 份量十足, 仲係有進毛退既境地 !!!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


74#
發表於 13-3-29 13:22 |只看該作者
akina1995 發表於 13-3-29 12:56
我勁愛跳jazz, 我跟阿sir 主力用k-pop 歌排舞,跳嗰時成日幻想自己係少女時代。



...
唔知我而家再跳返, 仲會唔會有少女時代的感覺返嚟吖嗱 有就好了!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


75#
發表於 13-3-29 13:25 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 13-3-29 13:25 編輯
cicicat 發表於 13-3-29 13:20
音符媽, 依樣我吾知真定假, 只知班上的同學仔跳完即去吃個夠, 而佢地既身材, 都十分之穩如泰山, 份量十足, ...

我其實食完晚飯同水果, 都唔會再食嘢, 其實, 嗰頭跳完, 哩頭就去食嘢, 咪即係0? 分分鈡食多過消耗的, 咪仲會加mouth:

點評

cicicat  係倒加囉~我咪覺佢地勁,志不在跳,首選是吃,跳只是好的借口以去大吃大喝  發表於 13-3-29 14:01


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


76#
發表於 13-3-29 13:28 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-3-29+00:32

原帖由 DoReMi媽媽 於 13-03-29 發表
我跳完鄭多燕唔食嘢的, 食咗減唔返
我最近跳生蝦舞,比兩隻猩星激到




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 13-3-29 13:30 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-3-29 13:28
我最近跳生蝦舞,比兩隻猩星激到
俾你笑到我噴水, 以為咩生蝦舞


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


78#
發表於 13-3-29 13:35 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-3-29+13:28

原帖由 DoReMi媽媽 於 13-03-29 發表
俾你笑到我噴水, 以為咩生蝦舞
成日刀打架




男爵府

積分: 9003

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 13-3-29 13:37 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-3-29 00:16
冇興趣建身?我屋企舉下唖令,boxing,加拉筋,冇瘦但肌肉實番唒


可唔可以指教下我呀
我跑步減左幾十磅,
d肉鬆哂呀~~


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


80#
發表於 13-3-29 13:41 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-3-29+00:16

原帖由 hoho0728 於 13-03-29 發表
可唔可以指教下我呀
我跑步減左幾十磅,
d肉鬆哂呀~~
唔好用太重唖令,否則變左筋肉女 ,我唔識用文字形容,我上網睇下有冇圖解,




首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo