時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9845


61#
發表於 13-4-3 23:41 |只看該作者

引用:+本帖最後由+FullOfBlessing+於+13-4-3+16:

原帖由 FullOfBlessing 於 13-04-03 發表
本帖最後由 FullOfBlessing 於 13-4-3 16:19 編輯

佢地嚟香港醫都好貴GA(如果唔走數的話) ...
最怕係d 雙fly




王國長老

積分: 119115

王國長老


62#
發表於 13-4-4 00:39 |只看該作者
www 發表於 13-4-3 23:21
原來要咁樣先入到。
請問點解唔可以同其他版一樣,可以係左邊的bar上直接一按即到?
Admin有否留意,放得 ...
由於之前太多懷有政治目的既人入去日日嘈交, 最好王國移走左shortcut, 版冇取消, 但要入就要自己從目錄入去. 暫時未有更好方法應付呢D人之前都唔會恢復shortcut. 新人的話我地會幫佢移動去時事熱話咁佢就會知.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 16370


63#
發表於 13-4-4 01:30 |只看該作者
edea 發表於 13-4-4 00:39
由於之前太多懷有政治目的既人入去日日嘈交, 最好王國移走左shortcut, 版冇取消, 但要入就要自己從目錄入去. 暫時未有更好方法應付呢D人之前都唔會恢復shortcut. 新人的話我地會幫佢移動去時事熱話咁佢就會知.
這做法會否有點overkill?
因為移走左shortcut,亦不能使懷有政治目的既人入去嘈交,他們會用browser的bookmark直入。
反而只會令一般網友找不到這區的有用資料。


大宅

積分: 4230


64#
發表於 13-4-4 01:49 |只看該作者

引用:自從成萬隻死豬屍漂流開始,+已經很驚來多一

原帖由 小米米 於 13-04-03 發表
自從成萬隻死豬屍漂流開始, 已經很驚來多一次沙士。

大家務必要小心。現在大陸未有這隻病毒疫苗, 即係傳染 ...
但新聞又話接觸過患者既人冇被傳染?真係好擔心...希望快D搵到病源





琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 13-4-4 01:54 |只看該作者

回覆:南京H7N9患者治療每天花近1萬...希望大陸病患者不會衝關來港





若要人不知 唔好咁低B !  : P


伯爵府

積分: 16370


66#
發表於 13-4-4 01:56 |只看該作者
小米米 發表於 13-4-3 23:35
自從成萬隻死豬屍漂流開始, 已經很驚來多一次沙士。

大家務必要小心。現在大陸未有這隻病毒疫苗, 即係傳染 ...
應該話:全世界都未有疫苗。


伯爵府

積分: 16370


67#
發表於 13-4-4 02:14 |只看該作者
(中國疾病預防控制中心衛生應急中心主任)馮子健說,目前國內外尚無針對H7N9禽流感病毒的疫苗。國家衛生和計生委正在組織對H7N9禽流感的疫苗研究。通常流感疫苗研發期需要6到8個月,但對這種新發現的禽流感病毒,研發疫苗可能需要更長時間。


別墅

積分: 915


68#
發表於 13-4-4 02:30 |只看該作者

回覆:南京H7N9患者治療每天花近1萬...希望大陸病患者不會衝關來港

唔好來香港啊…如果唔系到時b6的人又大條道理話系距地打救香港…一念起就好火滾…:;pppp::;pppp:



簡簡單單嘎生活~(❤3❤)


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 13-4-4 02:34 |只看該作者

回覆:南京H7N9患者治療每天花近1萬...希望大陸病患者不會衝關來港




珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


70#
發表於 13-4-4 03:50 |只看該作者

引用:Quote:auntie_big+發表於+13-4-3+21:59+

原帖由 edea 於 13-04-03 發表
本帖最後由 edea 於 13-4-3 22:35 編輯
我睇果時係得個鎖,你似乎唔明多。我click入時係乜都冇!咁似乎似bk系統有問题


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


71#
發表於 13-4-4 04:08 |只看該作者

回覆:南京H7N9患者治療每天花近1萬...希望大陸病患者不會衝關來港

我今日起程去南京,帶定口罩,清毒紙巾和噴霧了。




伯爵府

積分: 16370


72#
發表於 13-4-4 11:51 |只看該作者
湘兒 發表於 13-4-4 04:08
我今日起程去南京,帶定口罩,清毒紙巾和噴霧了。


珍珠宮

積分: 43039


73#
發表於 13-4-4 13:37 |只看該作者

回覆:www 的帖子

唔好,香港唔歡迎!




珍珠宮

積分: 43039


74#
發表於 13-4-4 13:38 |只看該作者

引用:我今日起程去南京,帶定口罩,清毒紙巾和噴

原帖由 湘兒 於 13-04-04 發表
我今日起程去南京,帶定口罩,清毒紙巾和噴霧了。
保重




伯爵府

積分: 19885


75#
發表於 13-4-4 13:40 |只看該作者


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


76#
發表於 13-4-5 09:13 |只看該作者

引用:請香港政府宣布大陸為疫症區,禁止佢哋來港

原帖由 carng.ng 於 13-04-03 發表
請香港政府宣布大陸為疫症區,禁止佢哋來港,沙士嗰時都得宜家無理由唔得!嚟一個香港唔知又死幾多人喇:cen ...
我唸要確定人傳人先會做野

好擔心,因為內地公布嘅數一定比實數小




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo