Wendy10700 發表於 13-4-7 17:13 
各位請評吓呢個係咩新抱
我朋友1年多前取新抱,當然好開心,結婚帶埋新抱揀佢鐘意嘅金器,
我有個咁好既99. 我就真係開心到暈啦,
我而家就想我個女, 第日識到個男仔,
有個好既62,99, 咁我就安心喇.
唉 !! 同人唔同命,
我生BB, 62, 99, 醫院都唔到,
62,99 , 唔滿月都唔見, 更加唔抱,
唔關你生仔或女既事,
佢地對個大新抱都係咁,
佢個大新抱生兩個都係仔,
佢自己D女生BB, 就大過天,
我嬲到個女滿月, 都話唔出去食飯喇,
只係62,99要面, 就出去酒樓食餐飯,
我唔出$$架, 我都唔想出去食, 佢地話佢地出喎,
點解有咁好多99, 呢D新抱唔識珍惜,,
自己亞媽通常會對個女好,
但唔係個個99都會對新抱好架,
咁你個朋友個仔, 點解唔同個老婆傾下,
咁樣對自己個亞媽, 都唔出聲.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代