自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   39


大宅

積分: 4629


61#
發表於 13-4-13 01:27 |只看該作者
回覆 candy.c 的帖子

梗係純金啦, 恆X係5"兩"重.


子爵府

積分: 11178


62#
發表於 13-4-13 01:27 |只看該作者
Twins-Baby 發表於 13-4-13 01:26
回覆 candy.c 的帖子

因為我係中環總行買完金條, 再嚟手放入保險箱, 因為有部LIFT係可以去到保險箱, 又有 ...


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 13-4-13 01:29 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing+發表於+13-4-13+01:23+

原帖由 candy.c 於 13-04-13 發表
新手買唔起一公斤wor!
Sorry, 我以為所有金條也是以公斤計. 銀行有細金條賣




大宅

積分: 4629


64#
發表於 13-4-13 01:34 |只看該作者
回覆 candy.c 的帖子

我炒係以香港大九九九金價


大宅

積分: 1556


65#
發表於 13-4-13 01:35 |只看該作者
回覆 魔魔B 的帖子

到時記得通知埋我, 十萬個唔該


子爵府

積分: 11178


66#
發表於 13-4-13 01:36 |只看該作者
我打算買小金條咋~


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 13-4-13 01:37 |只看該作者

引用:回覆+nsxbobo+的帖子 我去恆X銀行買的,+係

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
回覆 nsxbobo 的帖子

我去恆X銀行買的, 係五"兩"一條, 用實金好過紙黃金.
最少五両?


大宅

積分: 4629


68#
發表於 13-4-13 01:42 |只看該作者
回覆 nsxbobo 的帖子

係. 若果資金唔夠可以買住紙黃金, 可以1 "兩"買又得, 但無息收. 即時做到賣買.


大宅

積分: 3595


69#
發表於 13-4-13 01:46 |只看該作者
imconfusing 發表於 13-4-13 01:21
賀利氏平d。cheaper than bank but 實金
請問什麼是賀利氏?


大宅

積分: 4465


70#
發表於 13-4-13 01:47 |只看該作者

引用:回覆+Rabbitwong-1987+的帖子 你要睇下王S

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
回覆 Rabbitwong-1987 的帖子

你要睇下王SIR了
乜水?介紹下好喎!




男爵府

積分: 9767


71#
發表於 13-4-13 01:48 |只看該作者

回覆:sumlam 的帖子

預料中,不出奇。所有資源都係被人用作炒賣(可升可跌)近年多咗人買,大戶咪趁高推冧佢,無人輸錢,人哋點贏錢!




大宅

積分: 3595


72#
發表於 13-4-13 01:50 |只看該作者
回覆 Twins-Baby 的帖子

請問誰是王sir?如果在銀行買金條或金幣,請問價格是否跟金舖的一樣,有冇其他費用?例如手工$等?


大宅

積分: 4629


73#
發表於 13-4-13 01:50 |只看該作者
回覆 Rabbitwong-1987 的帖子

你有無攪錯, 頂頂大名王冠一, 王SIR 你都唔知? 我係佢FANS. 睇佢嘢都有七年了


大宅

積分: 4465


74#
發表於 13-4-13 01:51 |只看該作者

引用:回覆+nsxbobo+的帖子 係.++若果資金唔夠可

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
回覆 nsxbobo 的帖子

係. 若果資金唔夠可以買住紙黃金, 可以1 "兩"買又得, 但無息收. 即時做到賣買. ...
我淨係想低價幫我仔儲小小金,到時結婚用啫!入貨時機記得通知聲!十萬個唔該〜




複式洋房

積分: 191


75#
發表於 13-4-13 01:51 |只看該作者
我都等緊


大宅

積分: 4465


76#
發表於 13-4-13 01:52 |只看該作者

引用:回覆+Rabbitwong-1987+的帖子 你有無攪錯,

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
回覆 Rabbitwong-1987 的帖子

你有無攪錯, 頂頂大名王冠一, 王SIR 你都唔知? 我係佢FANS. 睇佢嘢 ...
唔好咁激動先,relax〜
因我對炒股係一無所知!
我諗唔只炒股,係金融方面都係,見諒見諒!




大宅

積分: 4629


77#
發表於 13-4-13 01:54 |只看該作者
回覆 茜淇媽媽 的帖子

我有開理財戶口, 唔洗手續費, 因為已經有買出,賣入價, 比喻今日九九九金係14500, 你比14500咪有1兩紙黃金. 買實金係保值同儲錢用....


大宅

積分: 4629


78#
發表於 13-4-13 01:56 |只看該作者
回覆 Rabbitwong-1987 的帖子

佢好勁哇, 你炒咩都睇佢就得, 佢睇外幣, 美股, 歐洲市...佢係飯飯通.


大宅

積分: 3595


79#
發表於 13-4-13 01:59 |只看該作者
回覆 Twins-Baby 的帖子

收到,佢寫邊份報紙或電視?我Dc9唔識架!


大宅

積分: 4629


80#
發表於 13-4-13 02:02 |只看該作者
回覆 茜淇媽媽 的帖子

本來在NOW TV, 而家佢在亞視, 叫國際財經視野. 佢仲有FB同有自己財富管理公司, 佢有自己網站, 有定期講座.

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo