自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   5


水晶宮

積分: 67215


61#
發表於 13-4-13 11:07 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-13 11:03
原來係噤咖

係, 所以旺季旅行社明明收齊客都話唔成團要你地轉團就係因為airline比唔到團位出黎
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


男爵府

積分: 6261


62#
發表於 13-4-13 11:07 |只看該作者

引用:樓主你同朋友2個plan都係經agent訂?自己上

原帖由 yuki8484 於 13-04-13 發表
樓主你同朋友2個plan都係經agent訂?自己上airways訂同去online hotel網訂
係牙 經agent訂 自己打上去問會唔會好復雜?


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


63#
發表於 13-4-13 11:08 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-13 11:04
去個旅行搞到噤
所以比貴小小係值囉. 搭國泰LEE D都唔係貴好多., 因為佢地大airline其實好多野都優先方便D ga.
去玩就開開心心啦.
見你一獲打你一獲


男爵府

積分: 6261


64#
發表於 13-4-13 11:09 |只看該作者

引用:其實你可以上港航個網自己訂架好容易,+即時

原帖由 琛媽 於 13-04-13 發表
其實你可以上港航個網自己訂架好容易, 即時知道有無位起碼可以安心啲先
價錢同agent 報嘅一樣?其實我唔一定坐香港航空 佢要我坐國泰都得,自己book國泰價錢係咪又唔一樣?



翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


65#
發表於 13-4-13 11:09 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

hx. OK 架,不過個package. 要7日前先知又有 d 古怪囉,可能間旅行社deadline 都唔夠客airline就唔比位佢地!有風險!!樓主不如上airline既web site 度睇啦,起碼一定 confirm有無位呀

任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


男爵府

積分: 6261


66#
發表於 13-4-13 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iczzzz+於+13-04-13+發表係,

原帖由 Yubi.T 於 13-04-13 發表
買定保險,delay 8 個鐘係有得claim
唔想daley


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


67#
發表於 13-4-13 11:10 |只看該作者
大家意見有分歧就唔好一齊去喇~~費事玩得唔開心

我坐過港航~~又冇乜點 delay WOR


男爵府

積分: 6261


68#
發表於 13-4-13 11:11 |只看該作者

引用:其他airline+呢?泰國d+airline+平唔平d?

原帖由 happystich 於 13-04-13 發表
其他airline 呢?泰國d airline 平唔平d?
未到可以睇?EGL話得香港航空


男爵府

積分: 6261


69#
發表於 13-4-13 11:11 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-13+11:03+原

原帖由 琛媽 於 13-04-13 發表
係, 所以旺季旅行社明明收齊客都話唔成團要你地轉團就係因為airline比唔到團位出黎 ...
原來窮人去旅行噤麻煩:(


水晶宮

積分: 74646


70#
發表於 13-4-13 11:12 |只看該作者
同朋友去玩, 出發前已經得唔到共識
好多時都唔會和氣收場
大家價值觀唔同
你朋友想穩陣D坐CX, 渡假想住五星酒店, 去到想食好少少既食物, 好人之常情
正等如有人喜歡做backpacker, 住 Kao shan road的旅店, 省食省住
此等觀光法, 我自己唔會like, 有朋友要咁玩的話, 我一定不會奉陪


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


71#
發表於 13-4-13 11:13 |只看該作者
仕何航空都會有機會延遲, 睇下運氣啫, 我都坐過香港航空, 無問題, 去泰國只係坐2.5小時, 好快到, 我寧願留番D錢SHOPPING


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


72#
發表於 13-4-13 11:14 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6261


73#
發表於 13-4-13 11:15 |只看該作者

引用:同朋友去玩,+出發前已經得唔到共識好多時都

原帖由 上校車 於 13-04-13 發表
同朋友去玩, 出發前已經得唔到共識
好多時都唔會和氣收場
大家價值觀唔同
開頭唔知佢係噤 宜家先知盧山真面目 推佢黑面 唔推佢我受氣 推得成佢可能朋友都冇得做:(


子爵府

積分: 10776


74#
發表於 13-4-13 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happystich+於+13-04-13+發表

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-04-13 發表
未到可以睇?EGL話得香港航空
你跟旅行社book ?自由行?
如果自由行 你點解唔試下自己book 哂d 野?
正常都比旅行社平d 訂機票多數都自己訂平d 一係同價
好少會平過哂


男爵府

積分: 6261


75#
發表於 13-4-13 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-04-13+發表

原帖由 happystich 於 13-04-13 發表
你跟旅行社book ?自由行?
如果自由行 你點解唔試下自己book 哂d 野?
正常都比旅行社平d 訂機票多數都自己訂 ...
係牙自由行 其實自己book 係咪唔復雜?
唔好意思我第一次自己搞 唔識:(


男爵府

積分: 6261


76#
發表於 13-4-13 11:19 |只看該作者

引用:搭咩機都有機會delay。我公司買cx我老闆一

原帖由 Charlotte_mom 於 13-04-13 發表
搭咩機都有機會delay。我公司買cx我老闆一年出差幾十次,都慣晒啦。點樣R位點樣自己買飛(早一班)再claim ...
噤六月佢會唔會daley8個鐘-_- 不過頭先睇第二個jm post香港航空嘅搭機事件 好daley同取消都好嚴重噤...


男爵府

積分: 6261


77#
發表於 13-4-13 11:20 |只看該作者

引用:仕何航空都會有機會延遲,+睇下運氣啫,+我都

原帖由 I9528 於 13-04-13 發表
仕何航空都會有機會延遲, 睇下運氣啫, 我都坐過香港航空, 無問題, 去泰國只係坐2.5小時, 好快到, 我寧願留 ...
你上次幾時去?


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


78#
發表於 13-4-13 11:20 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-13 11:17
係牙自由行 其實自己book 係咪唔復雜?
唔好意思我第一次自己搞 唔識
上 airline book 機票~~即時過數, 有位至會比你book
跟住去 agoda.com, bookiing.com....等website book 酒店

like邊間住邊間, 仲唔洗比 package規限添

我次次自由行都係咁book~~~完全冇問題


男爵府

積分: 5264

畀面勳章


79#
發表於 13-4-13 11:21 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

我都揀plan A




男爵府

積分: 6261


80#
發表於 13-4-13 11:22 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-13+11:17+係

原帖由 bylobb 於 13-04-13 發表
上 airline book 機票~~即時過數, 有位至會比你book
跟住去 agoda.com, bookiing.com....等website book 酒 ...
好 等我自己望下 噤你旅遊保點買?


首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo