自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9752


61#
發表於 13-5-4 21:52 |只看該作者

回覆:嘉欣BB…好慘…

笑到我肚痛




翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


62#
發表於 13-5-4 21:53 |只看該作者

回覆:嘉欣BB…好慘…

最後原來係整古個魔術師,好搞笑


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


63#
發表於 13-5-4 21:55 |只看該作者

回覆:嘉欣BB…好慘…

估唔到鍾嘉欣咁好戲




珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


64#
發表於 13-5-4 21:56 |只看該作者
本帖最後由 jaycee_mami 於 13-5-4 22:00 編輯

最好笑係斷頭台噴血個幕, 笑到我流眼水, 另外鍾嘉欣好好戲, 扮喊好勁!


珍珠宮

積分: 43272


65#
發表於 13-5-4 21:57 |只看該作者
BB


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 13-5-4 22:00 |只看該作者
開頭以為佢被整估, 真係覺得玩到太大啦!! 嚇死人咩

之後, 原來係整估魔術師, 又覺得佢好好戲


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


67#
發表於 13-5-4 22:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+jaycee_mami+於+13-5-4+22:00+

原帖由 jaycee_mami 於 13-05-04 發表
本帖最後由 jaycee_mami 於 13-5-4 22:00 編輯

最好笑係斷頭台噴血個幕, 笑到我流眼水, 另外鍾嘉欣好好 ...
係呀




珍珠宮

積分: 42285


68#
發表於 13-5-4 22:44 |只看該作者

引用:Quote:akina888+發表於+13-5-4+21:17+你既

原帖由 heiheiada 於 13-05-04 發表
一向都係好唔鍾意呢d節目,d藝人俾人玩得好慘, 俾人玩完重要扮大方。 ...
其他玩得無傷大雅。但呢一集好似玩得大左少少。如果我係嗰個魔術師 我可能會嬲。不過好好睇


男爵府

積分: 7592


69#
發表於 13-5-4 22:52 |只看該作者

引用:原來睇嗰個先係被玩

原帖由 edunpx 於 13-05-04 發表
原來睇嗰個先係被玩



伯爵府

積分: 16549


70#
發表於 13-5-4 23:09 |只看該作者
回覆 YEOMORGAN 的帖子

嘉欣真係好嘢,迫d眼淚出嚟搞到我信以為真!
小朋友放暑假比平日更忙!


子爵府

積分: 13038


71#
發表於 13-5-5 10:13 |只看該作者
佢真係做得好逼真, 啲眼淚標哂出嚟,我都俾佢呃到,我覺得今集好好睇,但被玩者會否覺得過火咗, 俾人當儍仔.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo