自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


61#
發表於 13-5-11 00:33 |只看該作者

引用:公屋?+叫丫媽分戶因為我朋友個家姐都係禁

原帖由 口水包包 於 13-05-11 發表
公屋? 叫丫媽分戶因為我朋友個家姐都係禁,仲叫埋男友上黎住,一毫子都未俾過佢老豆,佢老豆又長期 ...
間屋只得我媽名,已經供晒。都無咩關系

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 35162


62#
發表於 13-5-11 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MilMilmiffy+於+13-05-11+發

原帖由 venus228 於 13-05-11 發表
發完脾氣,咪又死死氣煮飯,洗衫。4條友就聽完就算,或當下咪做下。
你的教導如何,你的孩子也必如何。某程度上係你丫媽自己寵反黎




侯爵府

積分: 22985

2025勳章蛇年勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


63#
發表於 13-5-11 00:35 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

對唔住都要講句, 真係阿伯友自己攞黎
比著我係你, 我會話我媽媽, 2個仔都係你自己縱, 心甘命抵, 明知佢無$都重要比, 唔好再同我呻, 你係頂得咁辛苦就自己同2個仔講, 我一定黎幫口, 但你自己都唔出聲個女點幫你, 嚇下你媽媽再縱2個仔第時是但一個結婚就會霸埋佢間屋趕佢走
你做家姐應該幫阿媽出口去鬧晒4個廢人, 趕2條女走白食白住唔知醜, 你話再係咁阿媽就趕晒佢地走睇下1人$500個月係出面點生活



點評

tung0409  中哂!!  發表於 13-5-11 11:30


伯爵府

積分: 18540


64#
發表於 13-5-11 00:36 |只看該作者

回覆:口水包包 的帖子

講得好



侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


65#
發表於 13-5-11 00:36 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

其實都試過好多期水,電,煤無錢交。前幾年老公收入好d,都比錢交了幾次。煤氣幾期無交6千幾,水都試過cut了。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


男爵府

積分: 6231


66#
發表於 13-5-11 00:39 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你媽太善良了,你啲細佬唔識珍惜


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


67#
發表於 13-5-11 00:41 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

我老豆都有叫媽搬去同佢住,等佢地自已攪點。但老豆的最終目的係自私想我媽服待佢,所以媽一口拒絕佐。
老豆同個29抄大鑊又離婚了,所以自已一個住。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


68#
發表於 13-5-11 00:42 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

難聽d講句,媽咪有朝一日走佐,佢地連人都做唔成。我都唔知點講。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


水晶宮

積分: 61908


69#
發表於 13-5-11 00:44 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

多些同媽媽傾下計,相信媽媽會好開心




侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


70#
發表於 13-5-11 00:48 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

媽咪都有講,都有怪什麼節日,我地無同佢興祝。但佢返工時間又長,假期又一定要返,我跟本好難就時間。除非小朋友唔洗返學放長假就會好d.

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


大宅

積分: 4719


71#
發表於 13-5-11 01:00 |只看該作者
venus228 發表於 13-5-10 23:56
間公屋買佐,已經供完了。
媽咪都好唔開心,兩個仔成三十歲人都係噤。我自已又無能為力。
細組佬前2個月同 ...

樓主.其實你屋企有冇位叫你媽媽搬過黎住.講真做媽咪一定唔會認心趕走D仔女.
如你家可以有位比你媽咪住.叫佢住你屋企一二個月.等你個二個細路.自生自滅二個月.(記住.叫你媽咪唔好心軟,返屋企幫佢手).我估到時你二個細路會求返你媽咪返佢.到時你地就同佢講條件
如 果個二個衰仔都唔理你媽咪.咁可唔可以同你媽咪傾下.佢幫你照顧小朋友.你去打工.咁得唔得呢

呵呵呵


侯爵府

積分: 21214


72#
發表於 13-5-11 01:20 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

只可以話妳媽咪太溺愛你地先會甘,揾一萬俾五百仲要住屋企都算家用???
個人認為父母含辛茹苦供養育我地,我地自立好應該供養佢地,呢個係當兒女的責任。正如你生幾個小朋友,無論生活點拮据都唔會養少一個,為何供養父母沒有計算在家庭開支中?
將心比已,今日辛苦湊大小朋友,他朝佢地各自成家就自顧自唔俾家用時,自己有何感受…… 就算有老本,有子女俾家用會更有安全感,否則覺得坐食山崩咁。
雖然樓主係ftm,但都有責任俾家用,多寡隨心。
我本人都是子女中最大的,由出來工作開始俾家用,even買樓都無減家用,弟妹都如是。有時做大有一個榜樣效應,其他細的都會跟住做。
純粹個人意見……


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


73#
發表於 13-5-11 01:25 |只看該作者

引用:講得難聽啲,一個月500,連開房錢都慳埋你

原帖由 FennieMan 於 13-05-10 發表
講得難聽啲,一個月500,連開房錢都慳埋你嬲係冇用架,除非你亞媽恨心趕佢地出門口,否則咪又係一樣 ...




總有離別的時候


男爵府

積分: 8933

畀面勳章


74#
發表於 13-5-11 01:27 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你D細佬真係比得太少lormouth: 仲未識諗



  


珊瑚宮

積分: 117717


75#
發表於 13-5-11 01:30 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

喺咪一早做壞規矩?




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


76#
發表於 13-5-11 01:49 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

伯母好辛苦,你兩個細佬好無親情好過份




珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


77#
發表於 13-5-11 01:56 |只看該作者
本帖最後由 tomatoMM 於 13-5-11 01:57 編輯
lala1016 發表於 13-5-10 23:53
慈母多敗兒



雖然怨
但仍舊照顧到底...
到女兒幫口鬧
做媽媽既又會勸個女唔好鬧....



禁止訪問

積分: 548


78#
發表於 13-5-11 02:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3219


79#
發表於 13-5-11 02:21 |只看該作者

引用:對唔住都要講句,+真係阿伯友自己攞黎比著我

原帖由 金仔媽媽 於 13-05-11 發表
對唔住都要講句, 真係阿伯友自己攞黎
比著我係你, 我會話我媽媽, 2個仔都係你自己縱, 心甘命抵, 明 ...
講得好!




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 13-5-11 02:28 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

辛苦你媽咪


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo