自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   11


大宅

積分: 2346


61#
發表於 13-5-19 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-05-19+

原帖由 hunny_master 於 13-05-19 發表
連我c6都唔識
阿 day 烤 len 雷~


大宅

積分: 2346


62#
發表於 13-5-19 13:29 |只看該作者

引用:我吳識,你知道沙胡嗎?我吳覺距地有咩家鄉

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
我吳識,你知道沙胡嗎?我吳覺距地有咩家鄉菜??
沙湖 馬岡 君堂 我老豆以前成日去~


大宅

積分: 2346


63#
發表於 13-5-19 13:32 |只看該作者

引用:家父台山白水,我番過一次,家母D台山家鄉糉

原帖由 cutiegl 於 13-05-19 發表
家父台山白水,我番過一次,家母D台山家鄉糉、咸湯丸、咸水角,一流,吃過令人回味無窮.:ilo ...
咸湯丸

點評

styh    發表於 13-5-19 13:42


大宅

積分: 2992


64#
發表於 13-5-19 13:35 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

地唔地除呢句,我地除喎,我哋恩平都有食咸湯丸





男爵府

積分: 6716


65#
發表於 13-5-19 13:35 |只看該作者

引用:呀day即係家姐

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-19 發表
呀day即係家姐
(let )個禾唔地除


子爵府

積分: 13533


66#
發表於 13-5-19 13:36 |只看該作者

回覆:Winnie_1210 的帖子

x2


男爵府

積分: 9978


67#
發表於 13-5-19 13:37 |只看該作者
我媽媽是台山人,我自己是開平赤坎,但從未回過鄉,我聽得明所有的台山話,但不會講,靚妹時同人講過,但給人笑都面黃,自此之後就不再講了.


水晶宮

積分: 52056


68#
發表於 13-5-19 13:45 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

禾老公係台山公益人 返過去幾次
上次帶埋呀仔返去“認祖歸宗”

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


子爵府

積分: 10776


69#
發表於 13-5-19 13:46 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我婆婆係 我識講台山話ga


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


70#
發表於 13-5-19 13:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hunny_master+於+13-05-19+發

原帖由 Babegirl.wanted 於 13-05-19 發表
阿 day 烤 len 雷~
家姐好靚女?




公爵府

積分: 25384


71#
發表於 13-5-19 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babegirl.wanted+於+13-05-19

原帖由 hunny_master 於 13-05-19 發表
家姐好靚女?
係呀哈哈


大宅

積分: 1560


72#
發表於 13-5-19 14:02 |只看該作者

引用:我係台山人,都斛南村,台山話只識聽少少,

原帖由 Yanb_mama 於 13-05-19 發表
我係台山人,都斛南村,台山話只識聽少少,間唔中都有返去,最鐘意返去拜山,熱鬧過新年



...
咦!我有親戚都係都斛南村,有d係白石


公爵府

積分: 25384


73#
發表於 13-5-19 14:04 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

你head唔head恭袋咩?


大宅

積分: 1560


74#
發表於 13-5-19 14:04 |只看該作者

引用:我媽媽是台山人,我自己是開平赤坎,但從未回

原帖由 styh 於 13-05-19 發表
我媽媽是台山人,我自己是開平赤坎,但從未回過鄉,我聽得明所有的台山話,但不會講,靚妹時同人講過,但給人笑都 ...
赤坎豆腐角好味!


公爵府

積分: 25384


75#
發表於 13-5-19 14:05 |只看該作者

回覆:蕃茄薯仔湯 的帖子

哈哈!好丫,認識下鄉下


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


76#
發表於 13-5-19 14:08 |只看該作者

引用:你head唔head恭袋咩?

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-19 發表
你head唔head恭袋咩?
你吃唔吃公仔麵?




大宅

積分: 1624


77#
發表於 13-5-19 14:15 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我係開平三埠嘅、唔知有無錯呢?


男爵府

積分: 6565


78#
發表於 13-5-19 14:17 |只看該作者

引用:我係開平三埠嘅、唔知有無錯呢?

原帖由 yuebb 於 13-05-19 發表
我係開平三埠嘅、唔知有無錯呢?
我都係三埠既




公爵府

積分: 25384


79#
發表於 13-5-19 14:27 |只看該作者

回覆:hunny_master 的帖子




大宅

積分: 1624


80#
發表於 13-5-19 14:31 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我應該係開平三埠狄海的、今次又唔知有無錯


首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo