在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


61#
發表於 13-5-29 14:18 |只看該作者

引用:Quote:8仔+發表於+13-5-28+14:44+我係ADMIN

原帖由 kin818kin 於 13-05-29 發表
所以工作量同人工係成正比的。我人工萬頭,無什麼野做,準時收工。我都好滿意啦﹗不過坐得太多肥左唔少呀﹗ ...
我都唔介意搵少啲啲。情願準時收工,無咩做個種


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


62#
發表於 13-5-29 14:55 |只看該作者
kin818kin 發表於 13-5-29 12:21
所以工作量同人工係成正比的。我人工萬頭,無什麼野做,準時收工。我都好滿意啦﹗不過坐得太多肥左唔少呀﹗ ...
同意呀, 而家都係為準時收工, 唔洗點用腦既工


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


63#
發表於 13-5-29 14:56 |只看該作者
julieann 發表於 13-5-29 12:55
我都覺得有少少似, 執頭執尾, 不過好enjoy...因為可以準時收工, 又唔洗咁多野上身~~~ ...
真係所有雜務都要做....收工我要掉袋垃圾出去後樓梯...


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


64#
發表於 13-5-29 14:58 |只看該作者
julieann 發表於 13-5-29 12:57
yeah yeah 坐出面最好, 入面既人事關係唔洗點理, 自己o係出面自成一角咁 ...
你地個位有無裝眼仔???我之前果份有, 個MANAGER 成日係到望我做咩...我做左2星期就RESIGN, 之後就搵到呢份, 無眼仔, 連D老闆都比較少返黎, 真係做咩都得


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


65#
發表於 13-5-29 14:59 |只看該作者
wing421 發表於 13-5-29 14:18
我都唔介意搵少啲啲。情願準時收工,無咩做個種
心態一樣


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


66#
發表於 13-5-29 15:54 |只看該作者
回覆 crazykar0204 的帖子

我都係大公司做..唔知你同我人工會唔會差唔多...其實做receptionist真係唔算高人工


大宅

積分: 1291


67#
發表於 13-5-29 16:26 |只看該作者

引用:回覆+crazykar0204+的帖子我都係大公司做..

原帖由 pigchu 於 13-05-29 發表
回覆 crazykar0204 的帖子

我都係大公司做..唔知你同我人工會唔會差唔多...其實做receptionist真係唔算高 ...
我果間公司都幾好福利,人工萬三,返5日,大假12日,有醫療!
自己學歷唔高,返工放工準時已經好滿足!
而家生埋囡囡,就一定唔諗轉工!我係冇事業心既人!


大宅

積分: 2551


68#
發表於 13-5-29 16:46 |只看該作者
真係唔知RECEPT + ADMIN 都可以去做 16K, 19K....如果番5DAY... 有雙糧, 15K , 我都想轉做RECEPT.....


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 13-5-29 16:51 |只看該作者
回覆 crazykar0204 的帖子

咁我公司同你差唔多福利, 不過人工冇你咁高呀


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


70#
發表於 13-5-29 16:55 |只看該作者
真係好..可以識到咁多同post的bk mama


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


71#
發表於 13-5-29 16:55 |只看該作者
而家係公司都痴呆咁, 勁上網中!


男爵府

積分: 5215


72#
發表於 13-5-29 17:06 |只看該作者
我都係admin. + reception 呀~~不過未做媽媽....可唔可以都入黎傾....


大宅

積分: 4707


73#
發表於 13-5-29 17:07 |只看該作者
我都係做RECEP. 架, 都係冇咩做, 岩岩生左亞女, 日日都好期待放工返屋企同亞女玩....


別墅

積分: 556


74#
發表於 13-5-29 17:07 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

我都想轉做receptionist啦…………


大宅

積分: 4707


75#
發表於 13-5-29 17:10 |只看該作者
我一讀完書出黎做野就做RECEP 啦, 做左十幾年, 不過成日比人話冇上進心咯....

點評

lovelycats1437  我都係咁俾人話~  發表於 13-5-30 13:47


男爵府

積分: 5215


76#
發表於 13-5-29 17:12 |只看該作者
本帖最後由 希蘇甩 於 13-5-29 17:12 編輯

我就係打算生BB所以先轉做admin. + reception....以前係細公司做開admin. + sales coordinator....
又辛苦又人工低....

宜家轉左去間中型公司做admin. + reception....
雖然工作性質實際上唔差好遠....
但勝在只係間唔中先忙下...... 又準時收工~


男爵府

積分: 5494


77#
發表於 13-5-29 17:21 |只看該作者
大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~我係公司都勁hea架!!不過我都要做埋admin,人工就萬頭,不過我公司一年起碼出16個月bouns,準時收工,有醫療,有公司旅行(出國果種,前年去杜拜,上年去星加坡)所以決定係呢度養老啦

點評

novel07  你份好正呀~~  發表於 13-5-29 17:24


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


78#
發表於 13-5-29 17:39 |只看該作者
回覆 希蘇甩 的帖子

當然可以


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


79#
發表於 13-5-29 17:42 |只看該作者
回覆 CECIMAN 的帖子

你囡囡都我個仔差唔多大,, 得閒可以約出來玩下


男爵府

積分: 5215


80#
發表於 13-5-29 17:46 |只看該作者
CECIMAN 發表於 13-5-29 17:21
大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~我係公司都勁hea架!!不過我都要做埋admin,人工就萬頭,不過我公司 ...
我同你份工其他野都一樣... 但就無醫療,無旅行.... 得13個月糧......
不過就promise一年加一次人工....
同埋一年會有一次晚宴+抽獎.... (d禮物聽聞好正, eg. 42吋3d電視..... ipad.....不過我岩岩入黎無耐未出席過~)
er...同埋每個星期5開公數飲茶....無luuuu

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo