自由講場

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   7


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


61#
發表於 13-6-11 15:56 |只看該作者

坦白講幫唔到佢湊,等佢自己搞掂。佢搞得掂咪可以去追乜都得。
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


男爵府

積分: 8108

畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 13-6-11 16:06 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


63#
發表於 13-6-11 16:07 |只看該作者

引用:為左生活返工就可以見諒,但為左追星就有d

原帖由 Babystar001 於 13-06-11 發表
為左生活返工就可以見諒,但為左追星就有d離譜!
Agree , 痴根




水晶宮

積分: 70860


64#
發表於 13-6-11 16:07 |只看該作者
無言了

我要瞓八個鐘


子爵府

積分: 12807

玩具勳章


65#
發表於 13-6-11 16:09 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇




珍珠宮

積分: 40594


66#
發表於 13-6-11 16:10 |只看該作者
佢追星係點追先?淨係去睇演唱會,買下碟果d,我覺得好正常jei~ 又唔係唔做野日日追住明星走,點解要標籤人地係"追星"?
佢又唔係唔理仔女,起碼有安排人地去代為照顧丫~
我反而覺得帶埋仔女去追先至有問題喎


珍珠宮

積分: 40594


67#
發表於 13-6-11 16:11 |只看該作者
elaine329 發表於 13-6-11 15:29
好似叫GD
我只覺佢地奇形怪狀
我唔識欣賞
哩度有唔少big bang 同 g-dragon fans架

花美男先至唔值得追,得個樣


伯爵府

積分: 18545


68#
發表於 13-6-11 16:11 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40920

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


69#
發表於 13-6-11 16:14 |只看該作者
回覆 cathy913 的帖子

下…有無搞錯呀


禁止訪問

積分: 717


70#
發表於 13-6-11 16:17 |只看該作者

引用:Quote:elaine329+發表於+13-6-11+15:29+好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2899


71#
發表於 13-6-11 16:18 |只看該作者
cathy913 發表於 13-6-11 14:17
弟婦愛追星仲追到離開香港, 擺低個囝叫我細佬湊, 我細佬返工即係等我媽湊, 年頭去完一個星期, 年尾又話去, ...
佢話返工放大假去旅行RELAX, 我又覺得OK。 去到做乜, 都不外孚乎飲飲食食影相, 去睇埋明星都OK丫。不過老人家唔想湊, 就真係講清楚, 若睇在個仔份上, 都錫孫的話就算啦。 俾個新抱RELAX下0羅。


珍珠宮

積分: 33316


72#
發表於 13-6-11 16:20 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

好離譜:;pppp:


禁止訪問

積分: 29958


73#
發表於 13-6-11 16:23 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40594


74#
發表於 13-6-11 16:25 |只看該作者
lavalam 發表於 13-6-11 16:17
我係super VIP我會飛去韓國睇concert,但唔會影響人嗰隻
我唔係vip,不過我都幾欣賞佢地

樓主阿媽如果唔想湊既,應該一早講到明,唔好幫佢湊但又向第2個人呻囉~
如果我第時有小朋友但又想去韓國睇concert,我都會交低佢比人幫我湊架,我c6支持我咪得囉~


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


75#
發表於 13-6-11 16:30 |只看該作者
cathy913 發表於 13-6-11 14:17
弟婦愛追星仲追到離開香港, 擺低個囝叫我細佬湊, 我細佬返工即係等我媽湊, 年頭去完一個星期, 年尾又話去, ...
真心想問,唔係挑機,你mami 有冇親口或者明示暗示過唔想幫手湊小朋友,如果係冇既,只係開口同你講,咁你又有冇同細佬好好咁講下,幫下呀媽講下唔想湊?


伯爵府

積分: 19278


76#
發表於 13-6-11 16:30 |只看該作者

引用:唔該將這帖給那些相信「媽媽一定是偉大的」

原帖由 jodyfan 於 13-06-11 發表
唔該將這帖給那些相信「媽媽一定是偉大的」信徒看看!
岩, 神化牙媽, 不知幾多衰牙媽~我牙麻係一個經典~~~


伯爵府

積分: 19278


77#
發表於 13-6-11 16:31 |只看該作者

引用:Quote:triplek+發表於+13-6-11+15:15+你個f

原帖由 elaine329 於 13-06-11 發表
好似叫GD
我只覺佢地奇形怪狀
我唔識欣賞
g dargon ?

omg 幾大, 仲追...


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


78#
發表於 13-6-11 16:32 |只看該作者

引用:佢追星係點追先?淨係去睇演唱會,買下碟果

原帖由 小歪仔 於 13-06-11 發表
佢追星係點追先?淨係去睇演唱會,買下碟果d,我覺得好正常jei~ 又唔係唔做野日日追住明星走,點解要標籤人 ...
同意我仲未有能力可以追到去海外,但有機會的話,我都會去

我雖然唔係VIP,不過呢個GD真係好有魅力,唔怪得樓主弟婦會鍾意。




子爵府

積分: 11075

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


79#
發表於 13-6-11 16:33 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 13-6-11 15:46
其實追星點解會link with 腦殘, 低能.....呢d 字眼?

真心講,
totally agree


大宅

積分: 2022


80#
發表於 13-6-11 16:34 |只看該作者

引用:弱智

原帖由 See 於 13-06-11 發表
弱智
應同


首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo