自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20025


61#
發表於 13-6-17 22:41 |只看該作者
木土土 發表於 13-6-17 22:20
咁係你自己講錯令佢誤會,你憑咩嬲佢呢?其實我知,咪憑你係女人係佢老婆law!我有時對老公都係咁唔講道理 ...
對住老公咪口不對心.這是專利.
本身打算嬲到佢星期六,不過見佢今日死晒狗咁,一陣原諒佢打返比佢.

不過下次佢再試下咁,佢死梗.


大宅

積分: 2899


62#
發表於 13-6-17 22:46 |只看該作者
NG..........就咁睇, 佢無錯WOW。


瑪瑙宮

積分: 133370


63#
發表於 13-6-17 22:47 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+13-6-17+22:20+咁係你

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
對住老公咪口不對心.這是專利.
本身打算嬲到佢星期六,不過見佢今日死晒狗咁,一陣原諒佢打返比佢.:w ...
咁如果佢因為你嬲佢,佢又嬲到星期六得唔得




子爵府

積分: 10325


64#
發表於 13-6-17 22:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ivycwl+於+13-6-17+21:16+編輯

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
本帖最後由 ivycwl 於 13-6-17 21:16 編輯

今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出 ...
你問題啦,你自己話好既,嬲乜隻




Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


侯爵府

積分: 20025


65#
發表於 13-6-17 22:50 |只看該作者
tkop 發表於 13-6-17 22:47
咁如果佢因為你嬲佢,佢又嬲到星期六得唔得
咁梗係唔得.


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


66#
發表於 13-6-17 22:56 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

其實好少事啫,都係早半個鐘出門口,好多男人真係唔餓得,一定要食野架,我就醒咗要個幾兩個鐘先食得落,但c6一起身就肚餓要食,好多時我食少少都陪佢食,大家就下就得架啦,唔好為咁少事傷和氣,一世流流長有排對架


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 13-6-17 22:59 |只看該作者
本帖最後由 bettylam 於 13-6-17 23:06 編輯

回覆 ivycwl 的帖子

樓主:

你架意思係咪,係話好呀!果時的語氣已經係嬲緊的語氣,而你c6又聽吾出,所以你嬲上加嬲.
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


68#
發表於 13-6-17 23:03 |只看該作者
回覆 ivycwl 的帖子

dear ivycwl:

佢吾咁樣話自己有問題,吾通一直同你撐,話你有問題,等你繼續嬲佢,吾啋佢囉....

睇黎佢都識做同息事寧人

NNN


侯爵府

積分: 20025


69#
發表於 13-6-17 23:04 |只看該作者
bettylam 發表於 13-6-17 22:59
回覆 ivycwl 的帖子

樓主:
我個時唔係嬲既語氣,但已經係有D悔氣既語氣.


公爵府

積分: 28937


70#
發表於 13-6-17 23:05 |只看該作者

引用:回覆+ivycwl+的帖子咁點解你唔可以早出門陪

原帖由 小倩 於 13-06-17 發表
回覆 ivycwl 的帖子

咁點解你唔可以早出門陪佢食早餐
係囉


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


71#
發表於 13-6-17 23:07 |只看該作者
回覆 ivycwl 的帖子

明白.

即語氣,好呀!無尾音
NNN


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


72#
發表於 13-6-17 23:11 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

俾我唔會嬲,你真係小氣喎,佢話自己去食先,又係你自己話好既,你諗住一齊去既就應該直接講你都去,等埋你嘛!
另外行緊聽唔到電話響都唔奇丫,我成日都係咁既,下次唔好口不對心喇,無啦啦搞到自己咁嬲做乜呢




禁止訪問

積分: 221


73#
發表於 13-6-17 23:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7410


74#
發表於 13-6-17 23:17 |只看該作者
係你自己麻叉煩姐,一時一樣 :;pppp:

點評

vivibabyvivi    發表於 13-6-17 23:21


珍珠宮

積分: 48101

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


75#
發表於 13-6-17 23:17 |只看該作者
我C6都係,等我裝身有時都等到忟,佢覺得好浪費時間。
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


76#
發表於 13-6-17 23:18 |只看該作者
你係小氣


水晶宮

積分: 52056


77#
發表於 13-6-17 23:27 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

唉!唔怪得成日有人話我地“港女”難服侍

佢問你要走先 你又答左好
然後又心諗一齊出門

點解唔可以有果句講果句, 人地估唔中就嬲,仲要成日

辛苦大家咋!下次咪做呢啲蠢事啦!

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


禁止訪問

積分: 80247


78#
發表於 13-6-17 23:28 |只看該作者

引用:Quote:Vinccy+發表於+13-6-17+21:29+係吾係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20025


79#
發表於 13-6-17 23:40 |只看該作者
其實.....真心想問.

你地沒有對老公這樣的嗎?
話YES就YES,話NO就NO....咁.....不會沒情趣嗎?


侯爵府

積分: 20025


80#
發表於 13-6-17 23:42 |只看該作者
Superman-GF 發表於 13-6-17 23:28
如果我見到你換好曬衫,但個口不斷話要遲啲出門,唔肯去陪我食早餐,嬲嗰個係我囉。你肚入面條蟲咩!!兩公 ...
我唔係話唔陪食早餐,亦都唔係話我要遲D出門口.
我係話遲半個鐘都仲趕到食早餐,點解要咁早.



首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo