自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19959

想生BB熱投


61#
發表於 13-6-21 23:24 |只看該作者

引用:去親尖沙咀梗有人問我\"係咪著中碼衫\"頭先又

原帖由 小瑩與小熊 於 13-06-21 發表
去親尖沙咀
梗有人問我"係咪著中碼衫"
頭先又問我
係呀!專吼啲會打扮但樣子平傭嘅人叫佢去做model,之後sell你做facial!



I am Agent P


伯爵府

積分: 15699


62#
發表於 13-6-21 23:25 |只看該作者

引用:呢條橋真係打不死,10年前已經有 +

原帖由 idonno 於 13-06-21 發表
呢條橋真係打不死,10年前已經有
20年前喇




用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


63#
發表於 13-6-21 23:36 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

橋唔怕舊最緊要受

“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


大宅

積分: 2806

KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 Poo得好勳章


64#
發表於 13-6-21 23:37 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

:;pppp:佢地真係好煩



男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


65#
發表於 13-6-21 23:54 |只看該作者
成日撞到


大宅

積分: 3757


66#
發表於 13-6-21 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小瑩與小熊+於+13-06-21+發表

原帖由 Freesia_cat 於 13-06-21 發表
其實呢種手法已用左十幾年,我以前行親銅鑼灣都有用問係咪著細碼/中碼。

...
X 2

如有留言,請主動直接PM我, 唔好叫我先PM你.  你PM我, 我多數會覆, 但就好少主動發PM比人


子爵府

積分: 11423


67#
發表於 13-6-22 00:04 |只看該作者
我次次一個人行過金馬倫道都有人拍我. 拍到我都認得佢.
之後我次次見到佢都beer都佢恆. 佢唔敢拍我. 哈哈!!!


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 13-6-22 00:08 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

不如問下點解仲有人信




大宅

積分: 1414


69#
發表於 13-6-22 00:11 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

之前有媽媽post過嗰個女人張相㗎啦,我睇完唔夠兩星期就見到個阿姐啦,小心啲




子爵府

積分: 10329


70#
發表於 13-6-22 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小瑩與小熊+於+13-06-21+發表

原帖由 Freesia_cat 於 13-06-21 發表
其實呢種手法已用左十幾年,我以前行親銅鑼灣都有用問係咪著細碼/中碼。

...
係呀,十多年前在銅鑼湾都試過。


男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


71#
發表於 13-6-22 00:14 |只看該作者

引用:一定唔會有我份除非佢問加大碼啦

原帖由 sophialing 於 13-06-21 發表
一定唔會有我份
除非佢問加大碼啦
同我一樣

最近大少迷上鳥THOMAS...


珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


72#
發表於 13-6-22 00:14 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

最煩就係佢地會刻意整到你令你應佢,煩到暈




子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


73#
發表於 13-6-22 00:19 |只看該作者
sophialing 發表於 13-6-21 20:08
一定唔會有我份
除非佢問加大碼啦
我着大碼都有人問啦


男爵府

積分: 5600


74#
發表於 13-6-22 00:23 |只看該作者
十幾年前响尖沙咀美X華商場門口已用依招,當時我已經:;pppp::;pppp::;pppp:


大宅

積分: 1675


75#
發表於 13-6-22 00:28 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

我個friend八百度近視,個日沒有帶con, 佢對住個女人講:阿姐,我咁慨look都得?




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


76#
發表於 13-6-22 00:49 |只看該作者

引用:去親尖沙咀梗有人問我\"係咪著中碼衫\"頭先又

原帖由 小瑩與小熊 於 13-06-21 發表
去親尖沙咀
梗有人問我"係咪著中碼衫"
頭先又問我
我上次遇到,佢拍我膊頭講"小姐你係咪著中碼衫?"我好大聲誇張嗌:哎呀!!!洗唔洗咁大力呀!?!?

個阿嬸即刻閃走




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


77#
發表於 13-6-22 01:00 |只看該作者

引用:Quote:sophialing+發表於+13-6-21+20:08+一

原帖由 oxford0158 於 13-06-22 發表
我着大碼都有人問啦
加大碼無咁大market


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


侯爵府

積分: 20885


78#
發表於 13-6-22 01:33 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

呢個集團都十幾年啦


別墅

積分: 777


79#
發表於 13-6-22 02:25 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

幾年前在尖沙咀都有d阿嬸咁問過我,2次,我睬佢都傻,好明顯想呃人,自知唔係生得高瘦,點會係做model既材料………阿嬸你唔係當自己星探呀? 其實之前已聽朋友講過呢d搵人試衫既阿嬸…………


禁止訪問

積分: 2948


80#
發表於 13-6-22 02:34 |只看該作者

引用:去親尖沙咀梗有人問我"係咪著中碼衫"頭先又

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo