自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 19996


61#
發表於 13-7-2 01:16 |只看該作者
呢個我信啊.因為我都聽吾少人講過.我仔就系成日bu,bu完就落雨


子爵府

積分: 11538


62#
發表於 13-7-2 01:28 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

男 Bu 風,女 Bu 雨




珍珠宮

積分: 31655


63#
發表於 13-7-2 01:48 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

玩口水落雨聽過。




子爵府

積分: 14757

BK Milk勳章


64#
發表於 13-7-2 02:03 |只看該作者
我膊頭後面的瘀青跟到我而家30歲, 著背心成日比人問係咪比人打定撞親.......

不同傻子爭辯, 否則就搞不清誰是傻子了.

頭等人, 有本事, 沒脾氣; 二等人, 有本事, 有脾氣; 末等人, 沒本事, 大脾氣.

與其說是別人讓你痛苦,不如說自己的修養不夠。

一個常常看別人缺點的人,自己本身就不夠好,因為他沒有時間檢討他自己。


男爵府

積分: 5836


65#
發表於 13-7-2 03:41 |只看該作者

引用:我個女尾龍骨和pat+pat+都有瘀青

原帖由 Minnie2010 於 13-07-01 發表
我個女尾龍骨和pat pat 都有瘀青
我女都係




大宅

積分: 4381


66#
發表於 13-7-2 03:44 |只看該作者

回覆:cocoma617 的帖子

我有聽過玩口水會落雨,但我女成日都玩口水,但唔係次次都會落


大宅

積分: 2251


67#
發表於 13-7-2 03:55 |只看該作者

引用:patpat那個唔係因為比人踢落去頭胎既淤痕咩

原帖由 YUKIYAN 於 13-07-01 發表
patpat那個唔係因為比人踢落去頭胎既淤痕咩?patpat就係踢落去既,腳就係比人kick既



...
我女手,腳,patpat 都有


男爵府

積分: 5183


68#
發表於 13-7-2 03:57 |只看該作者
cocoma617 發表於 13-7-1 19:13
Bb 仔bu口水會落雨,bb 女bu口水會打風。我個女真係有個風黎緊時會不停bu口水,平時就唔會,上次個風同今次 ...
我女patpat有瘀嫁


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


69#
發表於 13-7-2 04:23 |只看該作者

引用:BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3448


70#
發表於 13-7-2 09:27 |只看該作者

引用:咁我咪比人打鑊金先投胎囉?我媽話我啲瘀青

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19092

畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 13-7-2 09:41 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

未聽過


子爵府

積分: 12243


72#
發表於 13-7-2 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-01+發表咁我咪

原帖由 cocoma617 於 13-07-02 發表
你應該比十幾個床頭婆婆一人一拳打左獲金





水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


73#
發表於 13-7-2 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-01+發表咁我咪

原帖由 cocoma617 於 13-07-02 發表
你應該比十幾個床頭婆婆一人一拳打左獲金
圍敺


大宅

積分: 2701


74#
發表於 13-7-2 11:47 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話



學習平常心


男爵府

積分: 6769


75#
發表於 13-7-2 11:48 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

我fd個女日日都bu口水


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo