懷孕前後

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   10


別墅

積分: 948


61#
發表於 13-7-18 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+澳門媽媽+於+13-07-18+發表但

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
點解初生用唔到?大把牌子有0-9M Car Seat,包得個B好貼。

係外國,你無Car Seat, 係唔俾接初生B 出院架。 ...
Can\'t agree more! 手抱坐車or taxi not acceptable. 好危險。係外國係犯法!




男爵府

積分: 7119


62#
發表於 13-7-19 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+finacc+於+13-07-18+發表如果

原帖由 Popo8272003 於 13-07-18 發表
C9抱住最安全!
請不要誤導




男爵府

積分: 7119


63#
發表於 13-7-19 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jess_L+於+13-07-18+發表不如

原帖由 angrypig 於 13-07-18 發表
I wanna know, 可能要行路或搭地鐵?
我係凈搭地鐵同行路




男爵府

積分: 7119


64#
發表於 13-7-19 00:26 |只看該作者

引用:回覆+Bibima620+的帖子有問題咩...+如果純

原帖由 Bibima620 於 13-07-18 發表
回覆 Bibima620 的帖子

有問題咩... 如果純粹出院, 我會手抱住既, 一上車已回家, 之後出街再按環境情況... ...
唔安全算唔算係問題?





男爵府

積分: 8241


65#
發表於 13-7-19 02:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tong-fong+於+13-07-18+發表

原帖由 tong-fong 於 13-07-18 發表
3.5歳
買D可以坐耐少少
我係怕俾差佬捉到要俾320咋
唔好意思 ~ 咁我想問下 ~ 即係如果帶bb坐私家車 ~ 手抱 bb ~ 車上無 car seat 俾 bb 坐既話 ~ 俾差佬見到就要罰 $320 ? thanks


子爵府

積分: 10242


66#
發表於 13-7-19 02:37 |只看該作者

引用:其實要點為知安全嗌係無意思,bb係佢地自己

原帖由 mochapig 於 13-07-18 發表
其實要點為知安全嗌係無意思,bb係佢地自己,自己負得起有意外而引致既後果咪得!祝好運

...
係呀,好無謂,car seat問題好似雞先定蛋口先咁,無結論,你有自己車當然最好要用啦,無用外國就唔會要bb一定坐啦,一定係有作用架啦,有車都唔買嘅,你唔買car seat無盡力保護自己bb,有事嗰時後悔都太遲。至於坐人地車,的士,公共交通工具嗰啲問黎多餘,當然手抱啦,唔通叫bb自己坐,or特登買car seat係屋企standby坐人地車或的士咩,呢度唔係外國,無規定bb坐車一定要car seat.但有車嘅人,成日都要接載bb就當然要好好保護自己小朋友買個car seat啦。

點評

myaisha0435    發表於 13-7-19 12:07


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 13-7-19 03:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mochapig+於+13-07-18+發表其

原帖由 LIME_BABY 於 13-07-19 發表
係呀,好無謂,car seat問題好似雞先定蛋口先咁,無結論,你有自己車當然最好要用啦,無用外國就唔會要bb一 ...
所以咪話佢地自己諗,有時揸車晤一定係自己問題,可能係比人撞,意外既野,避免到就晤係叫意外


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


68#
發表於 13-7-19 04:13 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


69#
發表於 13-7-19 04:21 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


70#
發表於 13-7-19 04:21 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


71#
發表於 13-7-19 04:29 |只看該作者

引用:我都物色緊,+依家個女3歲半多D,+由3年前汀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


72#
發表於 13-7-19 04:33 |只看該作者

引用:想請問一下,我仔(4歲)用緊張CAR+SEAT+係ma

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


73#
發表於 13-7-19 10:00 |只看該作者
viva4ever 發表於 13-7-19 04:33
Sparco HKD2300 0-4years old

0-4歲咁幾好喎!香港冇代理嗎??同埋可唔可以較平少少架?(聽講初生應該要平訓式?我仔果時初生都冇用CAR SEAT,到一歲左右先開始用,當時自己對呢方面知識唔夠TOUCH WOOD冇事冇干,依家物色緊遲D要買返張初生既比細B用呀)

點評

bosch  個人認為0-4歲都係用同一個car seat既話, 保護性唔夠分開car seat用咁高.  發表於 13-7-20 12:51


男爵府

積分: 5536


74#
發表於 13-7-19 10:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Popo8272003+於+13-07-18+發

原帖由 Sicitsoi 於 13-07-19 發表
請不要誤導
咁如果搭巴士,的士,小巴既時候,會唔會帶car seat? 定係你唔鐘意d無車既人,而又要一定要搭mtr?


男爵府

積分: 7119


75#
發表於 13-7-19 12:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sicitsoi+於+13-07-19+發表請

原帖由 Popo8272003 於 13-07-19 發表
咁如果搭巴士,的士,小巴既時候,會唔會帶car seat? 定係你唔鐘意d無車既人,而又要一定要搭mtr?

...
完全冇咁嘅意思,不過"c9抱最安全"呢個肯定唔係事實。




大宅

積分: 1707


76#
發表於 13-7-19 12:20 |只看該作者
viva4ever 發表於 13-7-19 04:33
Sparco HKD2300 0-4years old

我宜家都物色緊一架0-4歲嘅carseat, 好似抵玩d。你果架響邊度訂咁平?


大宅

積分: 4411


77#
發表於 13-7-19 13:08 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

我係美國住,呢度有一種叫做convertible car seat,nb係向後同教到平放的,大d就可坐直同向前用到65-70Ib。所以應該用到好多年。大家可以上amazon.com睇下。

仲有如果有人轉讓二手car seat,唔熟個人唔好亂要or買,因為要肯定個car seat係冇撞過車嘅。自己買新嘅都係,有過意外就算睇落個car seat冇事都要換,因為睇唔到裡面有冇爛左,咁就唔再安全。

最後提醒大家買時睇下個car seat幾時expire,應該有寫在盒同car seat度,因為d硬膠在車內日日咁曬,會脆化就冇咁安全。

以上係我去上堂時學的,說明書都應該有寫。




別墅

積分: 588


78#
發表於 13-7-19 14:08 |只看該作者


如果我無車, 我都會坐 MTR 都唔會手抱 NB 坐的士 ....

因為好多的士司機都係"飛車一族", 睇你好唔好彩.

我依家大肚 WEEKDAY 都寧願坐 MTR, WEEKEND 當然坐老公車, 因為坐的士好驚遇到快車手......

此乃個人意見


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


79#
發表於 13-7-19 14:20 |只看該作者

引用:Quote:viva4ever+發表於+13-7-19+04:33+Spa

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


80#
發表於 13-7-19 14:24 |只看該作者

引用:Quote:viva4ever+發表於+13-7-19+04:33+Spa

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo