自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23586

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


61#
發表於 13-7-19 23:20 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

同意,順眼左




大宅

積分: 1397


62#
發表於 13-7-19 23:23 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)




珍珠宮

積分: 34871


63#
發表於 13-7-19 23:26 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

瘦左好多


男爵府

積分: 7753


64#
發表於 13-7-19 23:29 |只看該作者

引用:腰呀

原帖由 copper201221 於 13-07-19 發表
腰呀
True





子爵府

積分: 10029

畀面勳章


65#
發表於 13-7-19 23:31 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)




珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


66#
發表於 13-7-19 23:35 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

我一向都喜歡佢

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


67#
發表於 13-7-19 23:39 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


68#
發表於 13-7-19 23:43 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

好like佢髮型,好型好想跟佢剪,但自問型唔起,c9一名


公爵府

積分: 27637


69#
發表於 13-7-19 23:48 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

一向都覺得佢樣幾靚,演技好過好多女星,唔明點解咁多人踩佢,我一向都幾鐘意佢架


別墅

積分: 927


70#
發表於 13-7-19 23:48 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

同意,呢個髮型好襯佢,好好睇


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


71#
發表於 13-7-19 23:54 |只看該作者

引用:我中意佢呢個中性打扮啊!好cool,好型!男

原帖由 ayi1 於 13-07-19 發表
我中意佢呢個中性打扮啊!
好cool,好型!
男仔頭造型好突破!





子爵府

積分: 12432


72#
發表於 13-7-20 00:17 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

上集㚒硬配sam 哥都算叫新鮮,今集明明死咗咪算 law, 點解仲要配 cool 魔,超冇說服力,點睇都唔襯啦呀嘩,tbb真係冇女角??




伯爵府

積分: 18865

母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 13-7-20 00:21 |只看該作者


侯爵府

積分: 24931

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 13-7-20 00:30 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

係順眼左,不過我都係唔like佢


大宅

積分: 3724


75#
發表於 13-7-20 00:32 |只看該作者

引用:上集㚒硬配sam+哥都算叫新鮮,今集明明死咗

原帖由 nama 於 13-07-20 發表
上集㚒硬配sam 哥都算叫新鮮,今集明明死咗咪算 law, 點解仲要配 cool 魔,超冇說服力,點睇都唔襯啦呀嘩, ...
你係咪唔識中文呀!不喜勿入!!


公爵府

積分: 27637


76#
發表於 13-7-20 00:33 |只看該作者

引用:上集㚒硬配sam+哥都算叫新鮮,今集明明死咗

原帖由 nama 於 13-07-20 發表
上集㚒硬配sam 哥都算叫新鮮,今集明明死咗咪算 law, 點解仲要配 cool 魔,超冇說服力,點睇都唔襯啦呀嘩, ...
杏兒係cool魔個妹,唔係佢ex 呀


大宅

積分: 1419


77#
發表於 13-7-20 00:38 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

呢個look 型過好多男角


男爵府

積分: 5813


78#
發表於 13-7-20 00:39 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

平心而論,佢真係有演技,喊嗰時起碼有眼淚,好過tbb新一代小花多多聲啦


複式洋房

積分: 310


79#
發表於 13-7-20 00:40 |只看該作者

回覆:胡杏兒靚左好多(不同意勿入)

見過佢一次,真人靚到不得了!
唔知點解咁多人唔喜歡佢!




男爵府

積分: 6778


80#
發表於 13-7-20 00:43 |只看該作者
我一向都鍾意佢,不造作,又夠努力,好過其他女演員

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo