自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5926


61#
發表於 13-7-26 12:45 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

還有些人衰到見妳推住部車開門,不郁手還企係到等妳一開門就"舌"入去,不給他們行先還要啤住妳,痴線




大宅

積分: 2810


62#
發表於 13-7-26 12:49 |只看該作者
Yubi.T 發表於 13-7-25 21:35
俾我推 BB 車,我會推上扶手電梯
但唔安全架喎! 之前都有JM呢度講話有個老人家帶BB車上電梯真係跣左個B出黎呀!


大宅

積分: 2810


63#
發表於 13-7-26 12:50 |只看該作者
回覆 judauyi 的帖子

完全明白, 香港人質素真係越黎越差! 一定唔會禮讓


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


64#
發表於 13-7-26 12:52 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

其實後生遙遙,行几步唔會快過搭lift?
為何唔讓比真正有需要嘅人


唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


大宅

積分: 2810


65#
發表於 13-7-26 12:58 |只看該作者
KKW002 發表於 13-7-25 22:43
啱啱去完台灣,真係大開眼界,捷運冇人爭位座(非關愛座),關愛座幾迫都冇人坐,一出一入勁守秩序,我只係 ...
台灣人

好心香港人真係學下啦


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


66#
發表於 13-7-26 13:30 |只看該作者
tkop 發表於 13-7-26 11:52
恕我見識少,我未見過坐一邊喎

打錯字,係企一邊。
不知所謂的乙陸!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


67#
發表於 13-7-26 13:35 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-7-26 13:36 編輯
judauyi 發表於 13-7-25 20:45
今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去月台,其實地下有畫到兩條line,其中一條係比有需要人仕,但d人冇 ...

無辦法


大宅

積分: 2460

BK Milk勳章


68#
發表於 13-7-26 13:47 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我老公成日都超大聲鬧佢地係跛架




複式洋房

積分: 204


69#
發表於 13-7-27 14:27 |只看該作者
momomoie 發表於 13-7-26 12:52
其實後生遙遙,行几步唔會快過搭lift?
為何唔讓比真正有需要嘅人
我都覺得電梯一定快過lift.....


別墅

積分: 975


70#
發表於 13-7-27 18:19 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

呢啲人有腦殘


珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


71#
發表於 13-7-28 02:35 |只看該作者

回覆:klbb2011 的帖子

係呀,好奇怪思想,大肚不是一定要讓位比妳坐!大家都有付車支!




珍珠宮

積分: 39471


72#
發表於 13-7-28 03:26 |只看該作者
我覺得讓lift比讓坐更要讓比有需要嘅人
唔讓坐我都可以理解,可能有d人唔舒服,好攰,懷孕未見肚,隱性疾病...等等,但好人好姐搭lift其實真係唔係必要,好多時行多幾步就有電梯/樓梯,與其等lift不如行幾步,時間上唔會差幾多,有時甚至更快,點解要同有需要嘅人爭lift呢?尤其係推BB車同輪椅嘅,根本無可能要佢地去搭電梯
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


男爵府

積分: 6731


73#
發表於 13-7-28 03:43 |只看該作者

引用:同讓座一樣,冇人叫你推車仔出街ga+ma,同

原帖由 klbb2011 於 13-07-26 發表
同讓座一樣,冇人叫你推車仔出街ga ma,同你一樣比咁多車錢,點解要你優先???
呢度大把jm都係咁諗,淨係 ...
我撐你曾經有段時間我要用拐杖,搭車好少人讓坐最難忘一次搭地鐵,有個賓賓一見到我上車,好緊張咁起身扶我埋去坐佢個位




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo