自由講場

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   2


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


61#
發表於 13-7-31 20:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hayley_leung+於+13-07-31+發

原帖由 girlbear 於 13-07-31 發表
係咪大陸集合果啲團呀?

如果唔係香港出發果啲,多數都係判上判,香港收客跟住大陸旅行社帶隊,質素好參差 ...
我個嗰個係直航團係香港國際機場集合嫁




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


62#
發表於 13-7-31 20:05 |只看該作者

引用:保險梗係有買啦,但係撞瘀手爭就無claim,

原帖由 HLDMaMa 於 13-07-31 發表
保險梗係有買啦,但係撞瘀手爭就無claim,不過印度揸車好危險架,D人坐在貨車,有位就坐,伛地坐哂貨車尾, ...





子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


63#
發表於 13-7-31 20:06 |只看該作者

引用:未跟過呢間,返大陸我鐘意跟達X~次次都好好

原帖由 yuko0421 於 13-07-31 發表
未跟過呢間,返大陸我鐘意跟達X~次次都好好

仲跟過新x,垃圾公司!
我跟過永安兩次去日本,好ok




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


64#
發表於 13-7-31 20:08 |只看該作者

引用:康泰,我唔夠膽參加。

原帖由 jilly_goodsiste 於 13-07-31 發表
康泰,我唔夠膽參加。
我都係第一次,但會係最後一沒





水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


65#
發表於 13-7-31 20:10 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。




大宅

積分: 3098


66#
發表於 13-7-31 20:31 |只看該作者
我覺得如果自費項目必須參與, 旅行社應該說明. 否則客人不參與, 既沒行程還要貼錢買難受.



男爵府

積分: 5250


67#
發表於 13-7-31 21:17 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 13-7-31 19:41
保險梗係有買啦,但係撞瘀手爭就無claim,不過印度揸車好危險架,D人坐在貨車,有位就坐,伛地坐哂貨車尾, ...

唔敢去印度


男爵府

積分: 5250


68#
發表於 13-7-31 21:22 |只看該作者
本帖最後由 xykhyk 於 13-7-31 21:23 編輯

我月頭自己去深圳北站搭高鐵去張家界
到咗報當地旅行團
睇阿凡達哈利路亞山
每人560人仔三日兩夜食宿門票導遊全包
純玩無購物
好好玩好盡興
如果跟團會被拉去強迫購物


子爵府

積分: 11704

畀面勳章


69#
發表於 13-7-31 21:32 |只看該作者

回覆:hayley_leung 的帖子

你報左去大陸邊到呀


水晶宮

積分: 65733


70#
發表於 13-7-31 21:37 |只看該作者

回覆:mfund 的帖子

其實如果真係值得去,應該加入團費入面,而唔係團費好似好平,全部野都要自費。


大宅

積分: 2697


71#
發表於 13-7-31 21:40 |只看該作者

回覆:hayley_leung 的帖子

大鑊,我同家人報了名康x台灣團,8月出發


男爵府

積分: 9848


72#
發表於 13-7-31 21:41 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

我5年前去北京, 第一次參加康泰, 當時導遊同領隊都好好, 不過自從发生事件後就無諗過會有第2次


男爵府

積分: 6343


73#
發表於 13-7-31 21:50 |只看該作者
回覆 xykhyk 的帖子

請問去張家界車票幾錢一張?你係到當地先揾旅行社定係預先在香港揾?


大宅

積分: 4704


74#
發表於 13-7-31 21:58 |只看該作者
USDS81 發表於 13-7-31 17:41
我N年前都參加過康X 去韓國﹐超差﹐以後都唔會再JOIN
我都係N年前都參加過康X 去韓國 爆差香港領隊掛住溝女


點評

CarrieNazi  E, N年前我JOIN永X去大陸, 又係香港領隊掛住溝澳門妹~~同一個人??  發表於 13-8-1 12:19


男爵府

積分: 5250


75#
發表於 13-7-31 22:10 |只看該作者
wing姐 發表於 13-7-31 21:50
回覆 xykhyk 的帖子

請問去張家界車票幾錢一張?你係到當地先揾旅行社定係預先在香港揾? ...

武廣高鐵,深圳北--長沙南,
二等車票人仔¥388.5一張,一等600幾,完全無需要。
我係香港book定,聯絡好導遊先。
到長沙住一晚吃長沙小食
第二日搭巴士去張家界
到咗導遊開車來接送
不過唔建議節假日暑假去
好多人,好難買高鐵飛。
高鐵3個鐘就到長沙啦
好快好平穩
回程多停幾個站,要4個鐘


公爵府

積分: 26302


76#
發表於 13-7-31 22:22 |只看該作者
其實樓主去左邊 ?? 行程係點 ?? 住宿係點 ?? 團費幾錢 ??


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


77#
發表於 13-7-31 22:23 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

大行真係未必好,我多數跟細行,去過x航假期,美x假期,都係純玩純食,早幾日跟美x,個內地導遊好好,特登買d地道野請團友食,照顧又周到,坐人力車遊城都係個團包埋,除左自己買手信之外(比你自己行街,唔會焗你係指定鋪頭買),真係零支出。
以前試過去泰國,個導遊講野同你果個一樣咁衰,話跟得呢個特惠團就係咁cheap架啦,你地唔洗預會好玩,服務超差!!我地一行8人決定只比一半導遊費,另外簽張紙寫明原因,再上去公司再投訴!

點評

adaleung0716  乜可以比一半導遊費???他們無嘈你咩???  發表於 13-7-31 23:23


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 13-7-31 23:03 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

唔會係康泰報團


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 13-7-31 23:05 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

咁都得個團超平




大宅

積分: 3058


80#
發表於 13-7-31 23:07 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

投訴


首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo