自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


61#
發表於 13-8-4 14:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goosema+於+13-08-04+發表落

原帖由 ninjarabbit 於 13-08-04 發表
落橋揀錯線,迫住入隧道,來回隧道費成5O,老公叫我以後坐的士算啦

...
果個位係好易錯!唔熟路好易過左海..我老公初初識我果陣都試過



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


62#
發表於 13-8-4 14:20 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

住外國時會,在香港未必,因為香港交通方便。



翡翠宮

積分: 78964


63#
發表於 13-8-4 14:23 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路ge話



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 2283


64#
發表於 13-8-4 14:25 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路就會





伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


65#
發表於 13-8-4 14:27 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

真係好難會送到返屋企,最多送去最近地鐵站




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


66#
發表於 13-8-4 14:27 |只看該作者
ninjarabbit 發表於 13-8-4 13:56
x2,我都係專線,試過想由hung hom去油塘,結果過左海要係太古轉幾次至入到番tunnel

...
你好叻叻, 好夠膽, 唔識o既路, 我唔敢去ga, 怕唔知去咗邊, 又用唔慣GPS, 因內置嗰位唔容易睇, 我要預早google map咗, 喺街景行過一次先敢去.


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


67#
發表於 13-8-4 14:34 |只看該作者

引用:Quote:ninjarabbit+發表於+13-8-4+13:56+x2

原帖由 DoReMi媽媽 於 13-08-04 發表
你好叻叻, 好夠膽, 唔識o既路, 我唔敢去ga, 怕唔知去咗邊, 又用唔慣GPS, 因內置嗰位唔容易睇, 我要預 ...
我已經睇左一次都係入錯線,所以越來越少出車,做專線算啦

“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


68#
發表於 13-8-4 14:42 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我諗法好簡單,其實好睇位置既,有D唔順路都唔太兜路,咁咪ok law, 其實男仔或一pair送埋單身女仔都ok既。要女仔或一家大世送就唔係幾好,除非人地主動,如果唔係都唔好覺得人地要送你law


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


69#
發表於 13-8-4 14:42 |只看該作者
ninjarabbit 發表於 13-8-4 14:34
我已經睇左一次都係入錯線,所以越來越少出車,做專線算啦
有啲路係好容易搞錯的, 未必關你事.


子爵府

積分: 12104


70#
發表於 13-8-4 14:43 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

唔會唔順路都兜,但順路就一定兜。我份人比較計較,見盡太多搵人笨既朋友,好似老馮要送佢返去,唔會問你方唔方便,唔會講一句唔該,衰啲講,油錢、時間都係成本。




侯爵府

積分: 24196


71#
發表於 13-8-4 14:44 |只看該作者

引用:如果係真正既朋友,明知唔順路應該主動同朋

原帖由 ipodbaby_123 於 13-08-04 發表
如果係真正既朋友,明知唔順路應該主動同朋友講唔駛送,何必令朋友難做呢!



...
真正朋友就唔會介意,亦唔會睇住佢去搭車都唔兜埋…我地成班朋友果日邊個有揸車就會自動波上邊個架車,無人會覺得難做,咁樣諗得,你已經唔係當佢地係好朋友了。


子爵府

積分: 10899


72#
發表於 13-8-4 14:55 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

唔會,坐人車都唔會要求人哋送。


水晶宮

積分: 50467


73#
發表於 13-8-4 14:56 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

唔順路唔會送,送到地鐵站就無問題。揸車好大原因係想節省時間,遲少少返屋企就無問題




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


74#
發表於 13-8-4 15:00 |只看該作者
我要快樂 發表於 13-8-4 11:55
會,如:九龍返屯門,如有fd住天水圍/元朗都會車埋,都算順便,除非唔夠坐啦



...
x 2


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 13-8-4 15:16 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

一定唔會




公爵府

積分: 25065


76#
發表於 13-8-4 15:23 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

通常順路既咪跟朋友車,唔順既佢地會車我去巴士站,但如果玩夜左,多數都會車返屋企


珍珠宮

積分: 36973

BK Milk勳章 畀面勳章


77#
發表於 13-8-4 15:28 |只看該作者

引用:有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都

原帖由 rebornarmy 於 13-08-04 發表
有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都送哂班FRD返屋企呢?
例如九龍返沙田,有大圍朋友仔,有住馬鞍山 ...
會。出去飲嘢老公飲,我揸,2個住第一城,1個大埔,再出馬鞍山。




子爵府

積分: 13283


78#
發表於 13-8-4 15:30 |只看該作者

回覆:rebornarmy 的帖子

近會,遠都會送去佢要去坐車既站,其實楂車都係想方便人方便自己姐




珍珠宮

積分: 31854


79#
發表於 13-8-4 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ipodbaby_123+於+13-08-04+發

原帖由 ilikethis2005 於 13-08-04 發表
真正朋友就唔會介意,亦唔會睇住佢去搭車都唔兜埋…我地成班朋友果日邊個有揸車就會自動波上邊個架車,無人 ...
大家站既位置唔同啫,我係站喺無駕車人士既立埸去諗,你站喺駕車人士站場去睇啫,大家都係為對方/朋友著想,無任何沖突



點評

sklui  agree, 相反, 係好朋友, 就唔會要麻煩朋友車佢返屋企  發表於 13-8-5 14:18
這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


珍珠宮

積分: 31854


80#
發表於 13-8-4 16:02 |只看該作者

引用:Quote:rebornarmy+發表於+13-8-4+12:27+有D

原帖由 elong 於 13-08-04 發表
我無車
我唔會想/主動提出問朋友可否車我
除非對方主動提出
絕對同意



這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo