自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   3


子爵府

積分: 11876


61#
發表於 13-8-13 03:05 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

食多雞粉其實冇益,唔落又冇味,

大家咪輕手D囉,豉油毫油咪一樣有味精,

你睇下個成份,係咪?


伯爵府

積分: 15667


62#
發表於 13-8-13 03:07 |只看該作者

引用:食多雞粉其實冇益,唔落又冇味,大家咪輕手

原帖由 浩俊mama 於 13-08-13 發表
食多雞粉其實冇益,唔落又冇味,

大家咪輕手D囉,豉油毫油咪一樣有味精,
exactly!


2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


伯爵府

積分: 15667


63#
發表於 13-8-13 03:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+spicymama+於+13-08-13+發表

原帖由 KAMIKASHUN 於 13-08-13 發表
生抽
生抽都係醃製, 而且鹽分好高架


2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


伯爵府

積分: 15667


64#
發表於 13-8-13 03:13 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

講多樣嘢, 我老公誓死唔食奶奶煮既嘢, 就算食都黑口黑面, 原因係我奶奶煮嘢食好多嘢都唔落調味料, 我老公話佢根本唔識煮嘢!


以前有個ex 既媽媽係全職主婦, 煮嘢食好叻, 佢就會適量落調味(當然無餐廳咁重手), 兩個仔同老公不知幾鍾意返屋企食飯, 個雞湯滑水蛋都係佢教我整架



2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


男爵府

積分: 5924


65#
發表於 13-8-13 03:26 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我屋企而家煮嘢都唔落雞粉,鹽用海鹽,會用香草同黑胡椒調味,咁樣已經好好味


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


66#
發表於 13-8-13 03:27 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我老公心目中既“家鄉風味”,就係雞粉!唔落唔好食喎

我是一隻喵


男爵府

積分: 5472


67#
發表於 13-8-13 03:37 |只看該作者
我通常煮餸唔少兩樣嘢, 豉油同雞精


翡翠宮

積分: 86648

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


68#
發表於 13-8-13 03:53 |只看該作者
浩俊mama 發表於 13-8-12 13:05
食多雞粉其實冇益,唔落又冇味,

大家咪輕手D囉,豉油毫油咪一樣有味精,
Agree, 其實所有seasonings 都唔慌好野,不過你叫我只用herbs d 香草我又頂唔順,冇咩味,自己就住啦~


男爵府

積分: 7765


69#
發表於 13-8-13 04:02 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我唔會用雞粉雞汁雞湯!但我99咩都落,啲餸好難食




大宅

積分: 1546


70#
發表於 13-8-13 05:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YUKIYAN+於+13-08-13+發表我9

原帖由 akina1995 於 13-08-13 發表
我99 又係落鷄粉
我99都係仲教到c6都係咁




琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


71#
發表於 13-8-13 07:34 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

無習慣放




子爵府

積分: 10102


72#
發表於 13-8-13 07:43 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我呀媽都係! 煮乜都落家x牌雞粉!係香啲嘅


男爵府

積分: 6934


73#
發表於 13-8-13 08:05 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我99又係,炒菜都落


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


74#
發表於 13-8-13 08:11 |只看該作者

引用:係咪真係好食d?但我覺得唔洗落都夠味

原帖由 我係女仔 於 13-08-13 發表
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味
笑左




侯爵府

積分: 20627

大廚勳章


75#
發表於 13-8-13 08:22 |只看該作者

回覆:我係女仔 的帖子

米又係味精。不會買!



快樂烹飪好時光,天天都是快樂天。
互相幫助~


天氣仲係好熱啊


伯爵府

積分: 18456


76#
發表於 13-8-13 08:52 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我62好中意咩都落雞粉




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 13-8-13 09:02 |只看該作者
99有落, 所以C6初初覺得我煮乜都淡, 後尾佢知原來因為雞粉關係, 冇再出聲:;pppp:


水晶宮

積分: 52052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 13-8-13 09:04 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我都會落,代替鹽,因為比落鹽健康d,除非你連鹽都唔落啦


禁止訪問

積分: 11976


79#
發表於 13-8-13 09:05 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34845

2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


80#
發表於 13-8-13 09:09 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 13-8-13 09:04
我都會落,代替鹽,因為比落鹽健康d,除非你連鹽都唔落啦
你比廣告荼毒咗啦

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo