夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 327


61#
發表於 13-8-16 00:43 |只看該作者
本帖最後由 elm1217 於 13-8-16 00:43 編輯

回覆 ac321 的帖子

其實我地仲未結婚,只係有一晚佢話佢身邊個個都係咁做,我就話我唔會咁做,唔想好似個同事咁,個個月配給;我又話其他人係咁唔代表我要咁!之後佢就覺得我冇諗過會全心全意照顧家庭!咁而家佢搵到嘅錢都係放喺屋企,咁佢就會覺得佢毫無保留放哂喺屋企,而我唔係咁做就即係唔肯為屋企付出!唉,佢話而家對我好失望,唔想嫁俾我!


禁止訪問

積分: 498


62#
發表於 13-8-16 02:52 |只看該作者

回覆:家用問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169637


63#
發表於 13-8-16 03:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+elm1217+於+13-8-16+00:43+編

原帖由 elm1217 於 13-08-16 發表
本帖最後由 elm1217 於 13-8-16 00:43 編輯

回覆 ac321 的帖子
佢搵既錢放晒係屋企,而你唔係,咁的確唔公平亦令個女人無安全感!你應該再負責多d屋企開支,令佢唔洗付出咁多,佢可以每月自己儲番d私己錢!有d女人好注重形式一定要有家用過手先有安全感及同其人講唔係無家用,你可以比d錢佢additional當家用,叫佢有淨就儲起做家庭儲備基金!




複式洋房

積分: 327


64#
發表於 13-8-16 07:06 |只看該作者
木土土 發表於 13-8-16 03:19
佢搵既錢放晒係屋企,而你唔係,咁的確唔公平亦令個女人無安全感!你應該再負責多d屋企開支,令佢唔洗付出 ...
我已經同佢講咗婚後我會負責屋企開支,但我講極佢都唔聽


禁止訪問

積分: 795

BK Milk勳章 畀面勳章


65#
發表於 13-8-16 07:15 |只看該作者

回覆:家用問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 592


66#
發表於 13-8-16 08:12 |只看該作者

回覆:家用問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


67#
發表於 13-8-16 08:18 |只看該作者

引用:老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?

原帖由 elm1217 於 13-08-14 發表
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?
我覺得俾晒落聯名戶口已可以,唔使俾晒老婆,好似自己搵左錢返黎,但啲錢唔屬於自己咁,好慘啫


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


68#
發表於 13-8-16 08:19 |只看該作者

引用:我C6無俾家用我。我o地人工差唔多,佢每個

原帖由 kathytam 於 13-08-16 發表
我C6無俾家用我。
我o地人工差唔多,佢每個月有一半日子返夜,唔係度食飯。
水電煤和租係佢交,其他日用品 ...
咁講,只係啲錢唔過你手啫,但你有份享用喎


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


69#
發表於 13-8-16 08:30 |只看該作者

引用:回覆+ac321+的帖子其實我地仲未結婚,只係

原帖由 elm1217 於 13-08-16 發表
本帖最後由 elm1217 於 13-8-16 00:43 編輯

回覆 ac321 的帖子
如果佢係咁,佢都會想你係咁架。佢又唔係想你付出多佢好多,只係想大家都願意為你地既家付出啫


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


70#
發表於 13-8-16 08:33 |只看該作者

引用:識左c6+2個月佢就俾左d積蓄我幫佢儲錢結婚

原帖由 WinryRockbell 於 13-08-15 發表
識左c6 2個月佢就俾左d積蓄我幫佢儲錢結婚,仲會每月供款俾我,佢話自己大洗好難儲錢,到結婚前我俾番d錢佢 ...
但你啲積蓄咪愈來愈少囉?你有冇其他收入先??咁bb d 野都係你老公買返黎?


男爵府

積分: 6709


71#
發表於 13-8-16 10:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WinryRockbell+於+13-08-15+

原帖由 unicath 於 13-08-16 發表
但你啲積蓄咪愈來愈少囉?你有冇其他收入先??咁bb d 野都係你老公買返黎?

...
積蓄係會越黎越少,但應該夠我用幾年既,想小朋友讀書後搵番野做架,bb野都係c6俾晒架,我要買就買,bb野唔慳得,當然都唔會豪洗浪費啦!


禁止訪問

積分: 397


72#
發表於 13-8-16 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2127


73#
發表於 13-8-16 12:05 |只看該作者

引用:Quote:ac321+發表於+13-8-14+16:23+坦白講,

原帖由 elm1217 於 13-08-15 發表
可能係我俾唔到安全感佢,會唔會我咁做先令佢安心啲呢?
認同,應該係無安全感




大宅

積分: 1603


74#
發表於 13-8-16 12:13 |只看該作者
俾錢不等於老公愛自己幾多. 但當然這個準則是實際和客觀的.
不過重點仍是大家的關係, 我覺得"時間"和質數更實際表達他對自己的愛...就算他俾晒份糧你, 但日日都很忙, 冇時間又如何呢?? 所以兩公婆不要單看錢, 而且講錢真係失感情, 如各人做好自己的角色, 就會懂愛對方, 為對方著想.


珍珠宮

積分: 35261


75#
發表於 13-8-16 13:04 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ac321+於+13-8-14+16:42+編輯+

原帖由 ac321 於 13-08-14 發表
本帖最後由 ac321 於 13-8-14 16:42 編輯
如果我c6俾晒身家俾我嘅話,我諗我哋一家大細瞓街都似。。。




琥珀宮

積分: 169637


76#
發表於 13-8-16 13:38 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+13-8-16+03:19+佢搵既

原帖由 elm1217 於 13-08-16 發表
我已經同佢講咗婚後我會負責屋企開支,但我講極佢都唔聽
勉強無幸福,婚前都傾唔掂就無謂結!




伯爵府

積分: 17545


77#
發表於 13-8-16 14:05 |只看該作者
其實我又唔覺得系。
雖然如果你問我,我都會覺得俾曬我梗系好,但想深一層,我覺得2樣野系唔系唔應該掛勾呢?如果老公是比較善於理財,我覺得距keep住d錢又ok窩。

講真我C9仔,拿住d錢最多就系做人民幣定期,股票都唔多敢買,真系無咩“錢”途架。但如果老公投資有道,甘梗系距去搞啦。其實都系為左個家庭而努力姐。

我自己覺得,系系雙方無左愛情感情既時候,先要抓緊d錢。如果相愛,究竟d錢系我戶口還是距戶口又有咩分別?唔通我會拿曬d錢買名牌俾自己等個家庭無飯開咩。


翡翠宮

積分: 79228


78#
發表於 13-8-16 14:12 |只看該作者
唔好意思完全唔同意
比哂佢佢就有安全感?
咁你地既感情都幾兒戲
錢銀講唔掂, 我真係唔建議結
如果無共識一個大家都舒服既方案
擺明結左一係佢唔開心一係你唔開心
結黎做咩?


大宅

積分: 3385


79#
發表於 13-8-16 14:57 |只看該作者
其實我都覺得個個屋企唔一樣o既, 無話一定要男仔俾哂女仔先叫愛佢, 最簡單講句, 如果去到咁盡, 你連買禮物送個surprise俾佢都無錢喎 就算你死慳死抵響自己份零用到慳出黎, 佢又會諗你係咪無拎哂d錢出黎...

同佢坐底好好傾下, 如果咁基本o既想法都唔可以一致, 結左婚仲有好多野要一齊解決喎...


大宅

積分: 1688


80#
發表於 13-8-16 16:14 |只看該作者

引用:老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?

原帖由 elm1217 於 13-08-14 發表
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?
我係ftm, 老公份糧攪掂全家開支,另外俾零用錢我,我要乜佢買乜俾我,剩錢佢自己儲或投資或買野。我老公無俾曬份糧我,但佢好愛我,永遠我係佢嘅首位。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo