自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9875


61#
發表於 13-8-21 19:07 |只看該作者

回覆:有否聽過"血池"?

我提議佢去青松觀問,有\"扶姫"問清楚,如有法事要做可一併做埋。一方面可盡考又唔怕俾人呃。




男爵府

積分: 5125

畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 13-8-21 19:19 |只看該作者

回覆:有否聽過"血池"?

附薦係好多正廟七月都會做既大法事黎,通常要做三年,目的係超度先人早登樂,要破地獄過橋咁架,我幫我公在荃灣龍母廟做過,好多人做架!


子爵府

積分: 13347


63#
發表於 13-8-21 19:29 |只看該作者

回覆:有否聽過"血池"?

咁點救先得架,如果叫你比錢,十成十係呃人,如果叫你去燒野比佢就冇所謂


大宅

積分: 1942


64#
發表於 13-8-21 19:33 |只看該作者

回覆:有否聽過"血池"?

不如你講多d資料,因咩事被殺?
發生係香港?



瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


65#
發表於 13-8-21 19:40 |只看該作者

引用:內地乜都有,扮做死人個仔拎賠償,有乜出奇

原帖由 Babyeddie 於 13-08-21 發表
內地乜都有,扮做死人個仔拎賠償,有乜出奇





大宅

積分: 4568


66#
發表於 13-8-21 21:23 |只看該作者
fish魚 發表於 13-8-21 19:19
附薦係好多正廟七月都會做既大法事黎,通常要做三年,目的係超度先人早登樂,要破地獄過橋咁架,我幫我公在 ...
我會話佢知,唔該晒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo