烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   124


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


61#
發表於 13-8-25 11:22 |只看該作者

回覆:liuliu 的帖子

好豐富



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 6731


62#
發表於 13-8-25 11:51 |只看該作者
佩服! 佩服!, 整咁多嘢食, 真係超, 超惓。


侯爵府

積分: 24689


63#
發表於 13-8-25 11:55 |只看該作者

引用:我整Tortillas時會用salsa醬,都好好食嫁,

原帖由 agneskk 於 13-08-25 發表
我整Tortillas時會用salsa醬,都好好食嫁,不過呢隻皮唔係間間百街有,但俾我發現馬莎有

...
好,等我下次又試下先




侯爵府

積分: 24689


64#
發表於 13-8-25 12:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+liuliu+於+13-8-25+00:57+編輯

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 15:38 編輯
原帖由 liuliu 於 13-08-24 發表
本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 00:57 編輯

仲有瑞士雞翼、彩虹啫喱糖丶三文魚卷、一口吞拿魚和鮮果沙律 ...

呢款薯蓉酥皮盒係我上星期試整,唸往今次party再做,可惜時間問題,冇整到,唯有睇住上星期張相啦!
myphoto.jpg

分享做法:
材料:酥皮一塊
薯蓉一盒
雞蛋一隻(掃餅面)
工具:圓形吸模兩個(6cm & 4.5cm)

做法:
1.酥皮室溫解凍5-8分鐘。
2.用大圓模吸出12個圓酥皮。
3.用細圓模吸在其中6個圓酥皮上,取走中間(做圍邊)。
4.蛋漿掃2.圍邊放上3.。
5.酥皮面再掃蛋漿。
6.預熱180度15分鐘,用200度焗15分鐘。
7.出爐稍涼放上一小片生菜(要乾身,免浸淋酥皮盒)。
7.薯蓉釀入生菜上,加上裝飾即成。




侯爵府

積分: 24689


65#
發表於 13-8-25 12:06 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 15:44 編輯

上星期除咗試整薯蓉酥皮盒,還有試整千層闊麵和墨西哥雞卷,給它們影了張大特寫
1
myphoto.jpg


侯爵府

積分: 24689


66#
發表於 13-8-25 12:07 |只看該作者

引用:上星期除咗試整薯蓉酥皮盒,還有試整千層闊

原帖由 liuliu 於 13-08-25 發表
上星期除咗試整薯蓉酥皮盒,還有試整千層闊麵和墨西哥雞卷,給它們影了張大特寫
1
2
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14522


67#
發表於 13-8-25 14:27 |只看該作者
真係要比個叻你!好勁啊,全部野都正到好似到會咁!我肯定好味過到會好多啊,因為加左好多你既心思!


搞到我都心思思想整個大食會TIM


珍珠宮

積分: 36441


68#
發表於 13-8-25 15:11 |只看該作者

回覆:liuliu 的帖子

你真係好勁呀 睇都知一定好食 可否詳細d教下我雞卷點整 多謝


侯爵府

積分: 24689


69#
發表於 13-8-25 15:34 |只看該作者
creambb 發表於 13-8-25 15:11
你真係好勁呀 睇都知一定好食 可否詳細d教下我雞卷點整 多謝
請看回覆7#


子爵府

積分: 12488


70#
發表於 13-8-25 15:49 |只看該作者

引用:終於忙完,又買又切又煮,好彩大部份是冷盤

原帖由 liuliu 於 13-08-24 發表
終於忙完,又買又切又煮,好彩大部份是冷盤,個個客人都比like




...
你點預時間整咁多野?有人數、menu, 買好材料後開始到開party, 前後煮左幾耐?


伯爵府

積分: 16693


71#
發表於 13-8-25 16:47 |只看該作者
勁呀 !!


珍珠宮

積分: 34871


72#
發表於 13-8-25 17:26 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

樣樣都好正呀


複式洋房

積分: 237


73#
發表於 13-8-25 17:38 |只看該作者
回覆 liuliu 的帖子

好有創意! I LIKE IT !!


複式洋房

積分: 237


74#
發表於 13-8-25 17:39 |只看該作者
回覆 liuliu 的帖子

好吸引呀!!!!


大宅

積分: 3063


75#
發表於 13-8-25 17:49 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

樓主你好勁呀~~ 28人呀~諗起都頭痛,你仲要自己煮,超勁呀


侯爵府

積分: 24689


76#
發表於 13-8-25 18:12 |只看該作者
本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 21:33 編輯
edith208 發表於 13-8-25 15:49
你點預時間整咁多野?有人數、menu, 買好材料後開始到開party, 前後煮左幾耐?

...

前前後後用咗兩個半星期籌備:
1.首先確定出席人數,兩星期前開始預早book場。
2.要做自己平時較強的一項,唔叻/唔熟手就唔好考慮。
(其實我整豬扒肉類好難食,成日煮到好un,咁就改做雞翼)
3.去圖書館借幾本party food回家看......(我一向愛看party food嘅書、一口小食、和烤焙食譜)
4.上網search party food資料;如圖片、擺設、網友blog的製作過程。
5.肉類、蔬果、甜品和小食樣樣有,多款色,但每款不要大量煮,小食多滋味。
(由放party 時間是下午2點半,人客可能已食咗午飯,所以以小食和甜品為主,小量飽肚菜色。
6.mark底每樣食物所用的材料、醬汁和配料,(屋企有的都要mark,冇的就high light要去買。
7.罐頭、沙律汁和乾貨得閒買定。
8.星期六開party,星期三和四開始買生果。(皺皮瓜、香蕉、芒果見靚就買,可以買生d,以防到時買唔到或唔靚)
9.星期五上午去街市菜檔買蔬菜、蕃茄....
10.星期五下午開始開工整冷盆食物,如;芒果布甸、啫喱糖、凍雞翼、蛋糕連裝飾、醃煎雞胸肉待明天用11.星期六早上開始解凍食物,如煙肉、雞翼(瑞士),開始開火開焗爐煮.....
待續...








禁止訪問

積分: 54592


77#
發表於 13-8-25 20:32 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4474


78#
發表於 13-8-25 20:56 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!





:-P :-D :-) ;-)


大宅

積分: 4477


79#
發表於 13-8-25 20:57 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

好強呀你!一手包辦!叻!




珍珠宮

積分: 36441


80#
發表於 13-8-25 20:57 |只看該作者

回覆:liuliu 的帖子

係咪用右邊包調味料醃雞肉 另上個汁點整 thx


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo