自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4656


61#
發表於 13-9-9 12:51 |只看該作者

引用:自己生既呀b,除左係呀b既daddy+&+mama外,你

原帖由 Lady_babe_11 於 13-09-08 發表
自己生既呀b,除左係呀b既daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b?
我呀大嫂好鐘意成日好近距離錫佢 ...
如果係親人冇問題


大宅

積分: 2157


62#
發表於 13-9-9 12:53 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

我唔介意。鐘意先會錫既者。又係親人。我冇咩所謂。不過大多都係我妹會錫阿仔咀同面。阿仔大多都會拒絕。連我呢個媽錫都唔比。


公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


63#
發表於 13-9-9 12:53 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

好介意,就算係臉都唔想,即使係自己媽咪都唔想佢錫落阿b度,扮錫ok(即臉貼臉)


大宅

積分: 4480


64#
發表於 13-9-9 12:54 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

加埋我阿媽我唔介意外,其他人一概say no



伯爵府

積分: 17280


65#
發表於 13-9-9 12:56 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

No~c6錫都唔俾,咁唔衛生!




公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


66#
發表於 13-9-9 12:56 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

:;pppp:除自己2公婆,其他人都唔ok,錫面就無所謂




公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


67#
發表於 13-9-9 12:57 |只看該作者

引用:我唔介意。鐘意先會錫既者。又係親人。我冇

原帖由 Ar靜 於 13-09-09 發表
我唔介意。鐘意先會錫既者。又係親人。我冇咩所謂。不過大多都係我妹會錫阿仔咀同面。阿仔大多都會拒絕。連 ...
我仔由bb開始就唔鍾意人錫,我都唔俾,細時唔識反抗就喊,大多幾個月已經擰轉臉避你,而家就快兩歲都仲係唔俾錫,更加唔肯主動錫


禁止訪問

積分: 2054


68#
發表於 13-9-9 13:06 |只看該作者

引用:唔介意!最多之後抹嘴抹面。我唔會阻止人地

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67524


69#
發表於 13-9-9 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18388


70#
發表於 13-9-9 13:13 |只看該作者

引用:自己生既呀b,除左係呀b既daddy+&+mama外,你

原帖由 Lady_babe_11 於 13-09-08 發表
自己生既呀b,除左係呀b既daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b?
我呀大嫂好鐘意成日好近距離錫佢 ...
介意


大宅

積分: 4437


71#
發表於 13-9-9 13:15 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

我都介意!只可以我同老公錫!
不如大家講下可以點樣婉轉地俾其他人知唔好用咀錫bb?




大宅

積分: 4786


72#
發表於 13-9-9 13:26 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

超介意,我見到會即開囗話B的皮膚容易敏感起紅點。如果一紅有排都唔好


伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 13-9-9 13:33 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

好熟我OK,我D侄囡成日走嚟錫我,我俾塊面佢,佢係要錫咀

如果39唔識7就當然好介意啦 ~




珊瑚宮

積分: 118281


74#
發表於 13-9-9 13:43 |只看該作者
除非玩口水咁, 我又唔會介意, 一係係公眾塲合自己都唔好咁做。

其實中國人文化根本唔係咁大方, 做一半又要咁咁咁, BB都好CONFUSE, 人地點知家長想點, 若COOL地咁, 唔抱接, 又有閒話聽。


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


75#
發表於 13-9-9 19:27 |只看該作者

回覆:自己呀b,除左daddy & mama外,你地會唔會介意其他人用嘴錫呀b

會,個仔女係我的


公爵府

積分: 25065


76#
發表於 13-9-9 19:33 |只看該作者
=.=其實點解一定要錫咀~_~??就算BB媽媽唔介意,自己都唔好意思啦~


子爵府

積分: 13904


77#
發表於 13-9-9 19:35 |只看該作者
介意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo