自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2674


61#
發表於 13-9-27 01:55 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

Your kids r young. They will have no problem adjusting to life there. But will your husband\'s position there be stable? Are you an American citizen? Otherwise, you\'re not allowed to work with a spousal visa. Once your kids start school there, it will be difficult to move back to hk unless you can afford international schools.




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


62#
發表於 13-9-27 02:05 |只看該作者

引用:會考慮,因為係小朋友可以舒服d

原帖由 yveoone 於 13-09-26 發表
會考慮,因為係小朋友可以舒服d





子爵府

積分: 12502


63#
發表於 13-9-27 06:56 |只看該作者
一是要去因為我都有出國留學,的黎香港找工的的機會好,又可以去名牌公司打工!壞處你國語比人差一點,中文唔係咁好,尤其而家咩公司都想進駐大陸
注意:本人所發佈的帖子大部份均為轉貼,如本人所發的貼子有任何問題及投訴,如本人所發的貼子有任何法律責任,本人恕不負責!


子爵府

積分: 11241


64#
發表於 13-9-27 07:12 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm







伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


65#
發表於 13-9-27 07:12 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

美國就唔考慮了




伯爵府

積分: 15151

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


66#
發表於 13-9-27 07:14 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

既然有機會同有小朋友,點解唔試吓?試咗唔得仲可以返香港,但係機會錯過咗就唔會有。呢度好多姊妹都話美國唔好,每個地方總有好區同唔好區,睇吓你住邊架啫。香港亦一樣,曾經响呢度見過有人話天水圍點差點差,b6 又多,一定唔會住;但亦有人講到天水圍好好,咩都有。總之,呢度好多人好多嘢都聽返嚟,自己未經歷過。所以呢,你地自己先係第一身,唔好比其他人影響到。


子爵府

積分: 11522


67#
發表於 13-9-27 07:15 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

會去!為左小朋友讀書冇甘大壓力,而且係香港養仔女D開支好利害!加上你同c6 都係嗰边住過,好容易再settle down


珍珠宮

積分: 38391


68#
發表於 13-9-27 07:24 |只看該作者
Rivierama 發表於 13-9-26 23:10
如果你地已經有小朋友
如果老公有機會relocate去美國
你地會考慮移民嗎...

case by case啦,我自己就唔會,好現實,除非你有辦法拆掂,如果唔係,成為美國公民,資將來你去第度工作都要照比稅美國,我認為,唔值囉
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


子爵府

積分: 12985

畀面勳章


69#
發表於 13-9-27 07:32 |只看該作者
yes


伯爵府

積分: 17930


70#
發表於 13-9-27 07:33 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

Will go


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


71#
發表於 13-9-27 07:37 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 13-9-27 07:41 編輯

你老公住過NYC幾年, 咁佢都應該知當地係點, 安唔安全, 咁佢覺得係點先?

如果環境係ok, 咁就要睇你想小朋友得到d 乜. 去外國生活小朋友壓力小 (但對你既壓力可能會大過而家.. http://www.baby-kingdom.com/foru ... 6821&extra=page%3D3), 同時小朋友既中文未必咁好, 思想觀念同行為都會偏向外國人 (有好有唔好), 呢d 你真係要預左. 之不過預左同時你接唔接受到係兩回事.

仲有話回流, 唔係唔得, 只係除左唔見銀兩外, 假設你地真係做到 3年後返黎, 你個小朋友d 中文追唔番同齡港人小朋友既程度, 你地捨唔捨得俾小朋友 repeat 1年去適應主流學校果陣填鴨教育同埋惡補中文? 同埋返到黎時你地有冇能力俾小朋友去讀國際學校? 如果你地去當地做做下野, 之後可以長住定居又唔同講法. 上面有jm 都提過, 做美藉人士要全球交稅, 你地又制唔制?


珊瑚宮

積分: 118281


72#
發表於 13-9-27 07:54 |只看該作者

引用:如果你地已經有小朋友如果老公有機會reloca

原帖由 Rivierama 於 13-09-26 發表
如果你地已經有小朋友
如果老公有機會relocate去美國
你地會考慮移民嗎...
美國未必。




男爵府

積分: 9353


73#
發表於 13-9-27 13:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yveoone+於+13-09-26+發表會

原帖由 Rivierama 於 13-09-26 發表
就算要走都係為咗小朋友讀書著想
我自己就鐘意hk...
15 16 中...
咁你試過去個边住未?我住咗七年,我欣賞他們的生活態度。我亦喜歡香港的繁華。但老實呀,你係香港會day day去玩去食?咪又係在家睇電視休息。
人地細屋都過千呎,仔女活動空間大得多,而且又可以去郊遊下,冬天又可滑雪。
去試下唔like返來都無損失


水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


74#
發表於 13-9-27 13:55 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

會走!
走得好走,把握機會!
香港而家已經唔適合比香港人住


水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


75#
發表於 13-9-27 13:58 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

係無錯唔係咁but好多人想離開, 但佢地連離開香港嘅機會都無…自己衡量下係咪適合


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 13-9-27 14:00 |只看該作者

引用:視乎美國邊個州同城市 +

原帖由 oguh 於 13-09-26 發表
視乎美國邊個州同城市




simple is the best~


侯爵府

積分: 24052


77#
發表於 13-9-27 14:18 |只看該作者
如果係美國, 唔會囉!


男爵府

積分: 6182


78#
發表於 13-9-27 14:30 |只看該作者
回覆 Rivierama 的帖子

我係美國住咗10年....你去邊個洲?


男爵府

積分: 9641


79#
發表於 13-9-27 18:52 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

一定會走!只係睇幾時。




複式洋房

積分: 393


80#
發表於 13-9-28 22:26 |只看該作者

引用:以前響NY住左7年,最後都係揀返黎。其實凡

原帖由 Shamuslau 於 13-09-26 發表
以前響NY住左7年,最後都係揀返黎。其實凡事吾好只係睇表面,冇人冇物好悶 ...
我同老公當年喺NYC 住咗2-3年就係因為冇人冇物我先頂唔順返嚟
但係而家有咗小朋友,要考慮嘅野又唔同...




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo