夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2237

BK Milk勳章 畀面勳章


61#
發表於 13-10-31 23:25 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我屋企夠係乜都係我做晒,起碼你有錢,唔洗擔心錢銀野,我c6要帶團,電話都係傾幾分鐘就算,兩公婆大家要包容,為左自己仔女同老公,要加油!


男爵府

積分: 8463


62#
發表於 13-10-31 23:47 |只看該作者

引用:+本帖最後由+gloriahilton+於+13-10-31+12:

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
本帖最後由 gloriahilton 於 13-10-31 12:48 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老 ...
唉......人就係咁。
如果個男人日日見錢搵唔多,又唔就你,旅行更加唔會,問佢拎三兩百都阿芝阿阻,
一樣係唔快樂....

不如,諗下自己擁有架啦,起碼自己快樂d。
起碼生活無憂,起碼有個可愛既小朋友,起碼負擔到請鐘點,
起碼你先生抽到時間都同你出國。
佢工作忙係事實,但佢都有響佢能力範圍內比最好既你。

好多時,快樂係響自己手上,在乎你點想架咋




大宅

積分: 4318

BK Milk勳章


63#
發表於 13-10-31 23:52 |只看該作者
Listen to music:


http://www.youtube.com/watch?v=l ... e=player_detailpage


子爵府

積分: 13898


64#
發表於 13-11-1 01:43 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

若果您仲係愛佢,您諗諗下就明白⋯⋯工作除左佢係工作狂之外,仲有好多原因佢要全神貫注係工作上,工作可以令您有好既生活,小朋友生活既環境,有時做生意真係95%時間個腦都係諗住盤生意,我老公話連食飯訓覺都不自覺噤諗起⋯⋯當然我同您試過一樣,就係話您抽d時間理下我,關心下我⋯⋯我老公話:唔係唔想,而係個腦真係停唔到,當d生意越做越大,考慮既野就越黎越多,唔想行錯一步,⋯⋯
有時男人係唔識表達,佢地認為:我咩都俾晒您喇喎⋯⋯您仲想點呀?唔通我日日係屋企陪住您?
做女人,要諗下,您既世界除左老公,做有其他野可以花精神同時間,您老公好努力做好一家之主,撐起頭家既角色,佢只係分身不暇,其他角色做得唔好⋯⋯作為佢既伴侶,您仲忍心怪佢?唔係每個人都識得去搵平衡點,除非您認為佢特登唔理您,唔陪您,直頭唔鍾意您⋯⋯噤樣既話,您的確需要唔開心,換個角度諗下,佢唔愛您,直頭咩野都唔洗理您,連旅行都唔洗去啦⋯⋯佢都日日係出面,佢就係知您悶先話同您去旅行咋!
換個角度諗下啦⋯⋯





男爵府

積分: 5179


65#
發表於 13-11-1 03:00 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我覺得樓主唔似曬命。怕悶就找點新興趣學吧,有機會識到新朋友,又可以打發時間。
其實好難搵到個又搵到錢又多時間陪老婆的男人,針無兩頭利。


大宅

積分: 1793


66#
發表於 13-11-1 03:01 |只看該作者
其實。請個賓妹就ok啦。我同我妹妹都係咁。
我個仔全程跟工人大。當然我算好彩。2個工人姐姐都好好。
而且好錫阿仔。
針無2頭利既。我多數都係玩online game。或者等朋友放工出去打牌。
你可以做下義工。搵野學下。我最近諗住學化妝添。
我明白你既悶。但你試下慢慢放鬆。上下網學下野。慢慢就有新興趣架啦。
唔好成日屈住屈住向心。越諗個人會越辛苦。久而久之就會覺得所有野都係唔好架啦。

我唔係好識講野。希望你大約明我講咩啦。希望你可以揾到可以令自己開心既興趣啦。


大宅

積分: 2310


67#
發表於 13-11-1 04:37 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

好明白!物質真係可以填補我地心中既需要咩?我地需要既係一句關心既說話,即使問一句食左飯未阿?已教我開心半天!




大宅

積分: 3950


68#
發表於 13-11-1 07:52 |只看該作者
珍惜眼前人


男爵府

積分: 5072


69#
發表於 13-11-1 08:23 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

真係家家有本難唸的經
家庭富裕 不愁衣食 就想老公多d陪下自己
每晚見到自己老公 但愁爆唔夠錢用 好似我咁 就好羨慕你過既生活 我想去次旅行都難呀
人心無滿足呀真係


大宅

積分: 2082


70#
發表於 13-11-1 10:14 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

其實,你因為圈子太窄。其實,你有冇諗過自己擁有很多?你就只著眼別人有的?
可以試下做義工啦!可以幫到人,又可以認識下周圍!幫到自己!


禁止訪問

積分: 14411

畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


71#
發表於 13-11-1 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 575


72#
發表於 13-11-1 11:13 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

我同妳有點似:生仔前好投入返工,但由仔仔出生到現在4歲幾都是全職媽媽+煮婦。無工人,無家中老人家幫手,自己全部一腳踢。老公正正常常但好運動好玩,成日話返工咁辛苦,只想收工輕鬆下開心下,常約朋友不在家亦溝通不到。呢幾年自己都唔開心,覺得留在家中好困身,好似困在籠中無自由無朋友,老公當然唔明白,覺得我庸人自擾,朋友以為我是幸福少奶添,當然眼淚在心裡流啦…。今年我仔讀K2了,長大点了。我突然開竅了,明白快樂豐盛的生命應是自己負責的。我少了寄望別人(老公/仔仔)令我覺得好d,我學習自己堅強d,選擇快樂生活。上個月菲傭抵家,我決定返出嚟工作,抖下自由空氣。忙?爆忙!但開心左…妳我都要加油,為自己計劃自己的人生,站起來,離開情緒的黑洞。別只等別人來關心扶持妳。妳都可以獨立自主,開開心心的。


大宅

積分: 3048


73#
發表於 13-11-1 11:18 |只看該作者
gloriahilton 發表於 13-10-30 15:15
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...

我公司有好多老闆都好似係老公咁, 佢地都好好老公, 不過就係工作狂. 有時要老婆發脾氣先肯返屋企.

呢樣係佢性格, 你要接受. 樂觀d諗, 我相信你會寧願老公係工作狂, 都唔想佢日日去玩, 去滾啦~ 所以其實佢已經好好

當然, 佢掛住做野唔顧家係唔岩, 但真係唔係個個男人都會顧家架... 但唔代表佢唔重視你地

好似其他jm咁講, 你可以試下上興趣班, 做下義工. 好快就會識到好多人, 到時係個重點就唔會只係係老公唔係屋企度

另外, 要搵多d同老公既共同話題, 如果佢鐘意講佢生意上既野, 你咪聽下, 了解下囉, 如果因為你冇興趣了解而唔聽佢講公司既野, 你地一定會有隔膜, 遲下想老公同你講野都難喇!

加油呀, 其實你真係好幸福架喇!


大宅

積分: 1268


74#
發表於 13-11-1 12:06 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我覺得培養興趣更緊要,我感覺你缺少了自己,好像迷失了一樣。睇書,畫畫,練字,彈琴,聽音樂,攝影,插花,做手工,做運動。。。。只要找到興趣,你會活得有意義,會找到生活樂趣。希望你生活愉快




男爵府

積分: 5279


75#
發表於 13-11-1 12:44 |只看該作者
你已經比我煩少一樣野--> 錢


男爵府

積分: 5279


76#
發表於 13-11-1 12:46 |只看該作者
仲有,你老公都會打返黎。我果個唔會,雖然佢冇MUG應酬, 旦個人雖然起度,同佢講野都冇十句............你見唔到都有藉口, 佢忙/有野做,我果D冇野做/唔忙旦唔會關心下屋企,仲心碎。


男爵府

積分: 5945


77#
發表於 13-11-1 14:32 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

其實我都覺得你有少少身在福中不知福,希望咁講你唔好介意。你係成年人,搬咗去新環境,要重新建立社交圈,係你自己可以解決嘅問題,你好似用要湊仔做藉口,封閉咗自己咁,老實你環境咁好,有嘅support已經多其他人好多,真係要放低個仔一陣唔會冇可能掛?其實講到尾,你都係呻老公冇時間陪你,先唔好講你老公已經盡量用其他嘢彌補佢無時間呢個事實(你都話佢番嚟乜都就你,物質上又永冇say no),老實搵錢嗰個都有壓力,你咁樣發脾氣又有幾照顧你老公嘅心理需要?不如學習如何獨處,成熟啲,珍惜有嘅嘢,唔好浄係執著係佢陪你唔夠多呢一點到啦!




男爵府

積分: 8974


78#
發表於 13-11-1 15:49 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

生在福中不知福,人心不足,無論點改變都唔會開心


男爵府

積分: 5525


79#
發表於 13-11-1 20:54 |只看該作者
點解你外國長大,d中文咁好,仲識打咁多中文字,係邊度學架?


別墅

積分: 939


80#
發表於 13-11-1 22:18 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

其實你可能太得閒,不如搵啲part tim3 做下


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo