自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 15625


61#
發表於 13-11-9 09:11 |只看該作者
update
唉, 尋日照完結構, 個姑娘睇唔到bb條臍帶,之後係用支野係我肚面chok左2野,我都呆左,係有d痛,但諗住無咩,點知我今朝都重有d痛,咁我咪打電話反去公司請假囉,點知,經理係電話度好似有d不滿,話星期一同我傾,佢話因為reception唔可以成日無人,重問我重反唔反到,(我get既意思係洗唔洗辭職),我上個月都係請左2個半日係因為要產檢,尋日又係半日照結構,今日先唔反全日,我係唔舒服先唔反,有時我肚痛都照反,見無咩就由佢,不過今次佢真係好大力,我連行去廁所都要好慢,所以我先請。
點算?


伯爵府

積分: 15625


62#
發表於 13-11-9 09:22 |只看該作者
咁樣我感覺佢想炒我囉


琥珀宮

積分: 182774

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


63#
發表於 13-11-9 09:24 |只看該作者
冇錢就要頂硬上,加油呀


伯爵府

積分: 17147


64#
發表於 13-11-9 09:26 |只看該作者

引用:update+唉,+尋日照完結構,+個姑娘睇唔到b

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-09 發表
update
唉, 尋日照完結構, 個姑娘睇唔到bb條臍帶,之後係用支野係我肚面chok左2野,我都呆左,係有d痛, ...
直接同佢講,你真係返到工仍然有一樣既工作能力,如果再留難你即屬歧視



水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


65#
發表於 13-11-9 09:34 |只看該作者

引用:update+唉,+尋日照完結構,+個姑娘睇唔到b

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-09 發表
update
唉, 尋日照完結構, 個姑娘睇唔到bb條臍帶,之後係用支野係我肚面chok左2野,我都呆左,係有d痛, ...
。你有㙠生紙佢耐何你唔到。最多睇佢面色。如果佢夠膽炒你就去告佢,佢又要賠錢,又要俾勞工處煩。但你咁樣辛苦好危險哦。如你生完你老公都返吾到工有冇人帮手湊bb?


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 13-11-9 09:35 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-9 09:22
咁樣我感覺佢想炒我囉

因為員工大肚而為難/炒佢, 僱主可能犯法架。


以下係平機會的資料, 有關懷孕歧視, 你可以參考:
http://www.eoc.org.hk/eoc/graphicsfolder/showcontent.aspx?content=pregnancy%20discrimination


你睇下網頁最底果 part 「若受到懷孕歧視,應如何應付﹖」


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


67#
發表於 13-11-9 09:36 |只看該作者
若受到懷孕歧視,應如何應付﹖

- 記下所發生的事情
- 保留醫生證明書
- 向你的僱主或服務提供者表達意見
- 繼續盡心工作,並記錄工作情況
- 比對公司對其他女性員工的待遇
- 與你的僱主或服務提供者尋求解決方法
- 向平機會提出投訴,以進行調查和調解


男爵府

積分: 8407

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


68#
發表於 13-11-9 09:40 |只看該作者
你大緊肚, 無人可以炒你, 唔好擔心
日日心情都唔同


伯爵府

積分: 15625


69#
發表於 13-11-9 09:46 |只看該作者
老實,我一路都瞓得唔好,不過見公司人手都唔多,我一直頂,反工反到係公司恰著,當然我無比人見到我怡著,但好多客其實都見到我好攰,我就一路頂,但要知道愈近生就愈多問題,愈攰,都5個幾月啦,我都唔係好耐就要放產假,佢係要人就依家都要開始請,再唔係個新人又趕唔黎handle d野我就要收。佢由頭都尾跟本就做唔到咁多野,但又夾硬黎,本來年頭要改contract 因為老闆轉左,到依家我都未簽過份新既……唉…

點評

RSG媽媽  唔好簽新contract  發表於 13-11-11 17:16


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


70#
發表於 13-11-9 09:48 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #61

加油呀




伯爵府

積分: 15625


71#
發表於 13-11-9 09:55 |只看該作者
ctyying 發表於 13-11-9 09:34
。你有㙠生紙佢耐何你唔到。最多睇佢面色。如果佢夠膽炒你就去告佢,佢又要賠錢,又要俾勞工處煩。 ...
如果我重係反工反到放產假,而我老公都重未做得野,bb會係老公同亞媽湊,我一直膽心既係我份工做唔做到生啫,湊就總有辦法既


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


72#
發表於 13-11-9 09:56 |只看該作者
本帖最後由 JJMumMum 於 13-11-9 09:57 編輯

記得佢每次發脾氣都要記底,如果你無犯錯,咁你生之前同生之後半年都唔可以炒你,炒之前仲要先出warning架,唔好担心,有E生紙就請假.

你個肚痛一定要睇E生,唔好因為你老細而令到BB有咩事你會後悔架.
風雨同路


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


73#
發表於 13-11-9 10:01 |只看該作者

引用:Quote:ctyying+發表於+13-11-9+09:34+。你

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-09 發表
如果我重係反工反到放產假,而我老公都重未做得野,bb會係老公同亞媽湊,我一直膽心既係我份工做唔做到生啫 ...
咁你要小心冇犯錯。俾佢捉到就吾好啦。你何時生?


伯爵府

積分: 15625


74#
發表於 13-11-9 10:09 |只看該作者
ctyying 發表於 13-11-9 10:01
咁你要小心冇犯錯。俾佢捉到就吾好啦。你何時生?
出年3月

點評

ctyying  祝 你同bb健康。加油  發表於 13-11-9 10:10


男爵府

積分: 9141


75#
發表於 13-11-9 10:10 |只看該作者
加油


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


76#
發表於 13-11-9 11:15 |只看該作者
樓主加油 !


男爵府

積分: 9269

畀面勳章


77#
發表於 13-11-9 13:01 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

懷孕期間僱主係唔可以炒你,如果要炒都會賠足錢給你,你唔舒服就要請假休息,唔好理個經理咁多,最緊要bb 健康,心情唔好,對你同bb 都有影響。


伯爵府

積分: 15625


78#
發表於 13-11-10 11:15 |只看該作者
去左睇醫生,個醫生話我有d肌肉傷左,好在無影響個細既

但星期一就反去對住個隻野,討厭


翡翠宮

積分: 78964


79#
發表於 13-11-10 11:21 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #61

而家d人好精唔會炒孕婦,但放完產假就難保喇,揾定工啦,反正上司已經唔like你,以後返工日子唔慌好過。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


子爵府

積分: 10420

hashtag影視迷勳章


80#
發表於 13-11-10 11:40 |只看該作者
RELAX, 加油

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo