自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


寶石宮

積分: 281776


61#
發表於 13-11-8 13:21 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


62#
發表於 13-11-8 13:22 |只看該作者
想知為乜動武


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 13-11-8 13:23 |只看該作者
正宗身教

正常人係唔明架
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


64#
發表於 13-11-8 13:23 |只看該作者


男爵府

積分: 6445


65#
發表於 13-11-8 13:27 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?

輕鐵黎喎




珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


66#
發表於 13-11-8 13:29 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?

藍衫好明顯大陸人啦,
另一個應該係香港人~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


男爵府

積分: 6445


67#
發表於 13-11-8 13:31 |只看該作者

回覆:momomoie 的帖子

對呀

新輕鐵




伯爵府

積分: 17334


68#
發表於 13-11-8 13:52 |只看該作者
係輕鐵天水圍站,
影響哂香港人質素, 新香港人返早國打生打死啦!


禁止訪問

積分: 29958


69#
發表於 13-11-8 14:10 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


70#
發表於 13-11-8 14:11 |只看該作者


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 13-11-8 14:16 |只看該作者

引用:最攪笑係打既時候博哂命,但一分開2個不約而

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


72#
發表於 13-11-8 14:23 |只看該作者


侯爵府

積分: 20620


73#
發表於 13-11-8 14:35 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?




伯爵府

積分: 19718


74#
發表於 13-11-8 14:44 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 13-11-8 14:45 |只看該作者

攞命。。。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


大宅

積分: 1431


76#
發表於 13-11-8 14:51 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


77#
發表於 13-11-8 15:02 |只看該作者

引用:係輕鐵天水圍站,+影響哂香港人質素,+新香港

原帖由 ELINGLING 於 13-11-08 發表
係輕鐵天水圍站,
影響哂香港人質素, 新香港人返早國打生打死啦!
係751線由天水圍站駛向坑尾村


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


男爵府

積分: 5315

BK Milk勳章


78#
發表於 13-11-8 15:05 |只看該作者


大宅

積分: 4836


79#
發表於 13-11-8 15:10 |只看該作者
好失儀


男爵府

積分: 5538


80#
發表於 13-11-8 15:11 |只看該作者

回覆:有細路喺度就唔好打啦~乜嘢老母嚟架?

早前係fb睇左 突然問自己如果係現場會點處理?以我性格一定衝前分開佢地 仲會同佢地講 仲咩要做小醜 睇下周圍嘅人拿住手機拍低晒喇…仲咩要呢個世界增加怨氣…可能俾人拍低嘅係我…俾人當白痴…不過我點都會阻止…我係我

點評

ELINGLING    發表於 13-11-8 17:08
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo