ngan2012 發表於 13-11-11 13:33 
咁有冇將你既感受同佢講?
有, 當時佢只係話, 呢D已經過左去~我當時雖然唔開心, 但覺得唔想夾硬黎要佢掉左D野, 於是就當冇件事!
事後我久不久都會想去找黎睇下, 但又唔想令自己唔開心, 不停掙扎, 直到約一年後的某日, 我終於出手去找黎睇, 已經唔見左本相簿, 問返佢, 佢話已經掉左, 因為唔想令我唔開心, 呢D過左去既野, 留黎都冇意思!
我當然覺得好開心同鬆左一口氣, 在我黎講, 掉左就最好, 同埋我並無將掉左D舊野呢件事睇得好重, 所以我覺得佢掉左D野係正常既!
又直到1,2年之後, 我找野時見到佢有好多小時候用過的筆盒, 物件, 佢先話我聽, 由細到大, 佢都好唔捨得掉野, 每樣舊野都想留返低, 有少少偏執咁濟!
果陣時我先知道, 我係佢心目中原來係咁重要, 為左唔想令我唔開心, 明明唔鐘意掉野, 都掉左本相簿, 係呢一刻, 我發現我已經將對佢前女友既一切感覺, 包括妒忌, 唔開心, 在意佢地曾經一齊等等都拋低晒, 因為直到而家呢一刻, 站係佢身邊既係我, 我又何必去在乎一個過去式既人呢~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!