夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1820


61#
發表於 13-11-11 16:09 |只看該作者

引用:一般男人在家不會刻意拿走+ex+的東西,+除非

原帖由 大細心 於 13-11-11 發表
一般男人在家不會刻意拿走 ex 的東西, 除非很憎ex啦!

那時我見到 ex的東西都很想掉, 佢5准, 現在仲放係櫃 ...
佢咁可惡


大宅

積分: 4813


62#
發表於 13-11-11 16:51 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人跟佢同佢當時既初戀女友合照,心裡好酸,扮睇唔到,打算第二日拎 ...
我老公都有keep ex嘅相,識我果時丟咗D,仲有D未丟,原因係佢哋大學畢業相,好珍貴


大宅

積分: 2559


63#
發表於 13-11-11 16:52 |只看該作者
回覆 肥豆媽咪 的帖子



禁止訪問

積分: 1404


64#
發表於 13-11-11 18:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12256


65#
發表於 13-11-11 18:49 |只看該作者
已成過去,算把啦!


禁止訪問

積分: 1404


66#
發表於 13-11-11 19:25 |只看該作者

回覆:03231008 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30295


67#
發表於 13-11-11 19:31 |只看該作者
ngan2012 發表於 13-11-11 13:33
咁有冇將你既感受同佢講?
有, 當時佢只係話, 呢D已經過左去~我當時雖然唔開心, 但覺得唔想夾硬黎要佢掉左D野, 於是就當冇件事!

事後我久不久都會想去找黎睇下, 但又唔想令自己唔開心, 不停掙扎, 直到約一年後的某日, 我終於出手去找黎睇, 已經唔見左本相簿, 問返佢, 佢話已經掉左, 因為唔想令我唔開心, 呢D過左去既野, 留黎都冇意思!

我當然覺得好開心同鬆左一口氣, 在我黎講, 掉左就最好, 同埋我並無將掉左D舊野呢件事睇得好重, 所以我覺得佢掉左D野係正常既!

又直到1,2年之後, 我找野時見到佢有好多小時候用過的筆盒, 物件, 佢先話我聽, 由細到大, 佢都好唔捨得掉野, 每樣舊野都想留返低, 有少少偏執咁濟!

果陣時我先知道, 我係佢心目中原來係咁重要, 為左唔想令我唔開心, 明明唔鐘意掉野, 都掉左本相簿, 係呢一刻, 我發現我已經將對佢前女友既一切感覺, 包括妒忌, 唔開心, 在意佢地曾經一齊等等都拋低晒, 因為直到而家呢一刻, 站係佢身邊既係我, 我又何必去在乎一個過去式既人呢~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 1820


68#
發表於 13-11-11 19:31 |只看該作者

引用:嘩!都只不過係20個鐘頭既事姐!0甘快就開多

原帖由 candyseiren 於 13-11-11 發表
嘩!都只不過係20個鐘頭既事姐!0甘快就開多一版啦!
樓上既JM門,我諗你攪錯哂啦!點解我會掉佢細妹D公仔呢?係 ...
好多人只睇表面就會站在高地上,但佢主動去搵佢ex都好勇喎


珍珠宮

積分: 31496


69#
發表於 13-11-11 19:32 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我明白你感受,果陣又係睇到老公大家畢業全家福有埋佢前女友,個心好唔舒服,但我唔敢del,始終係佢從前嘅回憶,後來老公知道我介意後,主動del 晒電腦嘅soft copy,佢話佢媽之前曬左一兩張出黎有keep 住,佢唔可以控制99 丟晒d 相但電腦果d 應該del,唔想我睇到唔開心


禁止訪問

積分: 1644


70#
發表於 13-11-11 20:17 |只看該作者

引用:當我睇緊佢d家庭相簿,發現了一張佢一家人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 515


71#
發表於 13-11-11 20:33 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

以前男朋友家姐結婚 張張都都有我份 影落好多相 係佢屋企周圍貼 睇怕佢舊女友都同你身同感受 不過睇開啲啦 而家佢係你架喇!


子爵府

積分: 10558


72#
發表於 13-11-11 22:26 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我C6有14個舊女友,D相大部分都係到,我覺得係佢既回憶,我唔會自私幼稚同霸道去掉晒佢囉!




男爵府

積分: 5471


73#
發表於 13-11-11 22:43 |只看該作者

引用:果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友

原帖由 candyseiren 於 13-11-11 發表
果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友既旅行相擺出黎,thailand好興整隻碟筒響到,佢就筒左響個電視機隔 ...
你鐘意掉人地d野?
你都幾霸道喎!如果我亞嫂掉我d公仔,我一定以後唔比佢踏入我間房半步!
我相信我哥都會鬧爆佢!好變態!




子爵府

積分: 12822

畀面勳章


74#
發表於 13-11-11 23:39 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我同老公結婚後搬屋、我買左2個好大收纳合分開放我同佢既Ex物品、到而家十幾年都冇開過好似冇左呢件事、其實係埋一齊互相尊重最重要


大宅

積分: 1866


75#
發表於 13-11-12 00:42 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我會keep 起佢


大宅

積分: 1533


76#
發表於 13-11-12 01:26 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我係奉子成婚,c6既ex傷得佢好深,
拍拖個陣仲時不時拎我同佢比較。
fb定屋企都收埋唔少ex既物品。

所以結婚初期,為求安心,
我直頭氹左c6返佢兩個既舊居,
迫佢面對自己既感覺。
最後當然我贏,c6都無再提過,
堆野都由佢封塵,無搬去新屋,
宜家好似比99丟埋

其實個心係你到咪得囉,小小紀念品根本唔重要。


禁止訪問

積分: 1404


77#
發表於 13-11-12 01:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


78#
發表於 13-11-12 02:02 |只看該作者

引用:Quote:大笑姑婆+發表於+13-11-11+08:01+未

原帖由 mickeywinnie3 於 13-11-11 發表
都係既!我入門時佢家都掛有一張ex同佢地既全家福!哈哈!
我响結婚前要佢換左張相,我同佢講唔想比攝影師影到




大宅

積分: 2720


79#
發表於 13-11-12 02:09 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我未結婚時99屋企都長期放咗一張有c6個ex在內嘅全家福喺廳度,而我就一直冇出過聲,當然亦冇人覺得有問題!直到結婚後我同我問我c6係米應該收埋張相佢先如夢初醒囉、吹脹!




珍珠宮

積分: 31362


80#
發表於 13-11-12 03:13 |只看該作者

引用:Quote:ngan2012+發表於+13-11-11+12:50+我

原帖由 小寶貝兒 於 13-11-11 發表
我的確唔係當事人, 不過我都有差不多既經歷, 仲要D相唔係一張, 係一本相簿, 我老公幫佢EX影既, 夜晚去公園, ...
同我c6差唔多!同佢ex就用部靚相機周圍去影!
(因為佢比過我睇佢個網上相簿!以前fb都有!)
同我就成日係屋企唔出街,就算影我都係影得核核突突咁
痴鬼線!pizza面都要用靚相機影晒沙龍咁,發神經!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo