自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   4


男爵府

積分: 5222

畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


61#
發表於 13-11-19 15:40 |只看該作者

引用:Quote:CarrieNazi+發表於+13-11-19+15:04+

原帖由 mielmiel 於 13-11-19 發表
本帖最後由 mielmiel 於 13-11-19 15:20 編輯
同意,人地會計律師邊得閒同佢計呢啲嘢丫,你問佢邊個律師嘛,定佢睇得毛記套劇多呀!老實講就算個員工犯錯可以炒,但如果佢大肚,公司一定唔敢搏!你冇做錯嘢又唔詐病怕咩佢,你問好晒勞工處平基會,然後再同佢傾


伯爵府

積分: 15625


62#
發表於 13-11-19 15:43 |只看該作者
kaydenma 發表於 13-11-19 15:13
係大肚期間,係唔可以轉合約,你可以去平機會告佢!

大肚期間唔可以轉合約, 我之前問過, 勞記話只要我SAY NO就無得郁, 但其實係唔轉得嫁??


子爵府

積分: 10318

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 13-11-19 15:51 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

樓主有bn佢應該5可以改contract ga,佢係思想薰陶你,5好上當


大宅

積分: 3302


64#
發表於 13-11-19 15:52 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

係一定唔可以轉,總之你要請假就請,比番醫生紙,佢乜都唔可以轉你任何嘢


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


65#
發表於 13-11-19 16:10 |只看該作者

引用:Quote:kaydenma+發表於+13-11-19+15:13+係

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
大肚期間唔可以轉合約, 我之前問過, 勞記話只要我SAY NO就無得郁, 但其實係唔轉得嫁??
...
係佢唔可以單方面轉你合約,如你同意簽新合約就無辦法,所以啲jm個個都叫你唔好簽啲不平等條約囉!另外佢轉你做part time再請個full time返嚟。咁個新full time上左手後佢就話唔洗再請你呢個part time咁點算?到時真係可以慢慢放產假了。
另外你今次放假係因為腸胃炎而唔係因為個肚。咁常人又疴又嘔就梗係要請病假啦。疴三日咪放三日囉。你同佢講到你腸胃炎時都會睇醫生請假啦!你唔好俾佢講到你次次都係關大肚事而俾佢大到。你要强硬啲!第二時肚面個b大個俾人蝦你都要幫佢出頭啦。努力呀!


子爵府

積分: 12853

育兒性格勳章


66#
發表於 13-11-19 16:12 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-19 15:43
大肚期間唔可以轉合約, 我之前問過, 勞記話只要我SAY NO就無得郁, 但其實係唔轉得嫁??
...

其實只要相方同意就可以,口頭都算架,所以咁多JM叫你唔好答佢。


伯爵府

積分: 15625


67#
發表於 13-11-19 17:08 |只看該作者
我由頭到尾都無答佢, 因為我覺得人工一定有影響囉....因為呢個影響好大...

我次次都有病假紙, 但我見醫院醫生今次寫我肚問題, 但我係又柯又嘔, 應該唔關個肚事(我估)..唉~~我唔知..反正我尋日打黎請假, 我已經同佢講我係醫院點點點~~~


伯爵府

積分: 15625


68#
發表於 13-11-19 17:13 |只看該作者
irene_e 發表於 13-11-19 16:10
係佢唔可以單方面轉你合約,如你同意簽新合約就無辦法,所以啲jm個個都叫你唔好簽啲不平等條約囉!另外佢轉 ...

明白

唉...我從來都無諗過呢D事會發生係我身上...


男爵府

積分: 5067


69#
發表於 13-11-19 17:24 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

放鬆D,同你上司講勞工處話決定權向你度,5係一定要簽,你可以一路放病假直到生,她都冇你符,亦5可以炒你,

而你生完亦都冇謂留向呢間公司做,萬一小孩病又話5俾請假咁點算呢,


大住肚5好激心,呢種人梗有存在,




珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


70#
發表於 13-11-19 17:25 |只看該作者
我只想講你老細好衰囉~~


伯爵府

積分: 16480


71#
發表於 13-11-19 17:33 |只看該作者
打去勞工處和平機會,揾佢地同你個衰經理傾


大宅

積分: 3313


72#
發表於 13-11-19 17:34 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

病假連續四日佢要出4/5, 叫醫生開夠四日


伯爵府

積分: 15625


73#
發表於 13-11-19 17:40 |只看該作者
emilyho1234 發表於 13-11-19 17:24
放鬆D,同你上司講勞工處話決定權向你度,5係一定要簽,你可以一路放病假直到生,她都冇你符,亦5可以炒你 ...




反份工, 生個仔都搞成咁...我以前一路都以為佢對我唔錯...我好失望...依家咁我又唔敢同屋企人講, 怕佢地膽心, 老公面前我又要扮OK...


伯爵府

積分: 15625


74#
發表於 13-11-19 17:42 |只看該作者
Charlie媽咪 發表於 13-11-19 17:33
打去勞工處和平機會,揾佢地同你個衰經理傾
我有諗過咁做, 因為我已經唔想同佢有任何溝通, 我依家唔知點算都係因為個家, 如果我以前, 佢未講野, 我已經掉信出黎辭職...


大宅

積分: 3313


75#
發表於 13-11-19 17:48 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

基本上唔駛理佢,我之前放緊產假佢打黎叫我復工個日唔駛返,因為遣散我,跟手搞左前後唔夠一個月,佢仲要出埋遣散費比我,大肚期間總知我要病假,產檢佢都要出4/5糧,你不如問下你個 hr 啦, 合約影響到人工就一定品會轉,當佢唱歌


伯爵府

積分: 15625


76#
發表於 13-11-19 17:52 |只看該作者
leolauwin 發表於 13-11-19 17:48
基本上唔駛理佢,我之前放緊產假佢打黎叫我復工個日唔駛返,因為遣散我,跟手搞左前後唔夠一個月,佢仲要出 ...

我地人少, HR都係佢....佢有咩唔識就問個會計...


大宅

積分: 3313


77#
發表於 13-11-19 17:55 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

明日仲係病假直接上勞工處吧


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


78#
發表於 13-11-19 17:56 |只看該作者
乜野叫做咁樣請假法唔得? 你問下佢點解唔得? 又唔係詐病, 有哂醫生紙點解唔得, 問佢, 睇佢點答!
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 13-11-19 17:58 |只看該作者
我唔會轉任何嘢,總之頂得住就返工,頂唔住就放病假,不過會預咗生完唔做
I 大蚊豬   


伯爵府

積分: 15625


80#
發表於 13-11-19 18:11 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 18:13 編輯
newcook 發表於 13-11-19 17:56
乜野叫做咁樣請假法唔得? 你問下佢點解唔得? 又唔係詐病, 有哂醫生紙點解唔得, 問佢, 睇佢點答! ...

佢話我有哂PATTERN咁請假, 好似放例假咁, 我點知我幾時會病啫~~鬼知咩...
佢有話話佢未得閒去問個醫生我請個D假...(懷疑假啦)...都痴線...睇醫生要錢...咁樣黎哂錢....好多錢呀?

點評

carng.ng  不如你站喺你無辜同事嘅立場上諗下啦  發表於 13-11-19 18:19

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo