跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10440


781#
發表於 07-7-13 16:40 |只看該作者
係呀! 校服
你講新果間定sc


原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:38 發表
888,
您仲等梗waiting 位, 咁您幫唔幫說做校服呀?


伯爵府

積分: 17682


782#
發表於 07-7-13 16:40 |只看該作者
佢一d d 大膽啦, 有d 叫佢做, 好似叫佢去c 咁
如果d miss 可以lup 個mickey 頭教書就好囉
wah hahahahaha, 熱壞腦:mrgreen:

原文章由 BKMami 於 07-7-13 16:37 發表
喂...你個女已經大膽咗好多啦.
見佢去disneyland同d公仔影相就知啦.


侯爵府

積分: 21537


783#
發表於 07-7-13 16:40 |只看該作者
美...
好邪 我尋晚發夢見到wk


伯爵府

積分: 17682


784#
發表於 07-7-13 16:41 |只看該作者
新0個間囉
原文章由 hellobaby888 於 07-7-13 16:40 發表
係呀! 校服
你講新果間定sc


子爵府

積分: 10440


785#
發表於 07-7-13 16:41 |只看該作者
good idea喎!:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:40 發表
佢一d d 大膽啦, 有d 叫佢做, 好似叫佢去c 咁
如果d miss 可以lup 個mickey 頭教書就好囉
wah hahahahaha, 熱壞腦:mrgreen:


侯爵府

積分: 21537


786#
發表於 07-7-13 16:42 |只看該作者
我已經搵咗一日weekday決定放假同julius入去玩啦.
原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:40 發表
佢一d d 大膽啦, 有d 叫佢做, 好似叫佢去c 咁
如果d miss 可以lup 個mickey 頭教書就好囉
wah hahahahaha, 熱壞腦:mrgreen:


伯爵府

積分: 17682


787#
發表於 07-7-13 16:42 |只看該作者
有冇報夢比您:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
見到乜, 有冇嚇醒咗
您仲記得, 一定好驚




原文章由 BKMami 於 07-7-13 16:40 發表
美...
好邪 我尋晚發夢見到wk


子爵府

積分: 10440


788#
發表於 07-7-13 16:42 |只看該作者
會...不過, 8月1日先開始有得買


原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:41 發表
新0個間囉


侯爵府

積分: 21537


789#
發表於 07-7-13 16:42 |只看該作者
888,
其實說說依家讀邊間呀
我決定俾julius去llc啦.


子爵府

積分: 10440


790#
發表於 07-7-13 16:44 |只看該作者
你就好啦! 話放就放

[quote]原文章由 BKMami 於 07-7-13 16:42 發表
我已經搵


侯爵府

積分: 21537


791#
發表於 07-7-13 16:45 |只看該作者
頂...真係講你都唔信.
笑鬼死你
我發夢唔知點解我同julius去咗你屋企住一晚,
個夢記得你開水俾julius沖涼,
wk就話落街去餐廳等位食飯先.
我仲記得當其時我心諗仲乜唔響屋企食呀?
再諗...aiya..點好意思要你去攞位先呀!
:-( :-( :-( :-( :-( :-(
原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:42 發表
有冇報夢比您:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
見到乜, 有冇嚇醒咗
您仲記得, 一定好驚


子爵府

積分: 10440


792#
發表於 07-7-13 16:46 |只看該作者
karen,
sjc
原文章由 BKMami 於 07-7-13 16:42 發表
888,
其實說說依家讀邊間呀
我決定俾julius去llc啦.


侯爵府

積分: 21537


793#
發表於 07-7-13 16:46 |只看該作者
盡量啦! 時間一定有, 係要安排下啫.
你有無全年証呀?
一唔一齊? 我都係同stella / elsie去之嘛.
原文章由 hellobaby888 於 07-7-13 16:44 發表
你就好啦! 話放就放

[quote]原文章由 BKMami 於 07-7-13 16:42 發表
我已經搵


珍珠宮

積分: 33190


794#
發表於 07-7-13 16:47 |只看該作者
我都concern 呢個問題
原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:34 發表
888,
fish 返pm 呀, 一起得飲少少奶, 隔一陣12:00要食lunch 架喇
佢10:30 起身架


侯爵府

積分: 21537


795#
發表於 07-7-13 16:48 |只看該作者
oic & llc...我都知係乜:mrgreen: :mrgreen:
sjc...sorry...唔多知係邊間添
原文章由 hellobaby888 於 07-7-13 16:46 發表
karen,
sjc


珍珠宮

積分: 33190


796#
發表於 07-7-13 16:48 |只看該作者
低能
原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:40 發表
佢一d d 大膽啦, 有d 叫佢做, 好似叫佢去c 咁
如果d miss 可以lup 個mickey 頭教書就好囉
wah hahahahaha, 熱壞腦:mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


797#
發表於 07-7-13 16:49 |只看該作者
原文章由 ymc2727 於 07-7-13 16:42 發表
有冇報夢比您:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
見到乜, 有冇嚇醒咗
您仲記得, 一定好驚


侯爵府

積分: 21537


798#
發表於 07-7-13 16:49 |只看該作者
人人,
唔明你講乜添
原文章由 CarMan 於 07-7-13 16:47 發表
我都concern 呢個問題


子爵府

積分: 10440


799#
發表於 07-7-13 16:49 |只看該作者
你發夢都想去sandy屋企食飯呀

[quote]原文章由 BKMami 於 07-7-13 16:45 發表
頂...真係講你都唔信.
笑鬼死你
我發夢唔知點解我同julius去


伯爵府

積分: 17682


800#
發表於 07-7-13 16:50 |只看該作者
冇咩所謂, 反正fish 飲奶好慢
係咁e比飲少少
long 下個胃
一陣就食lunch 食快d
再返學

原文章由 CarMan 於 07-7-13 16:47 發表
我都concern 呢個問題

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo