跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


781#
發表於 08-1-4 17:29 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-4 17:21 發表
可唔可以叫人早d接小遠子走:-P



係喎,等我諗諗佢先..............

因為真係好想帶遠子出去見証下我個best friend既婚禮架,仲有好多同學果日都會見到架:lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 5731


782#
發表於 08-1-4 17:30 |只看該作者
士多~ 可唔可以換過張大頭相. 我見到小遠子覺得好凍呀.

原文章由 jessica2004 於 08-1-4 17:25 發表



我同遠子講左,要佢快的好返,0106先可以見到老婆仔,希望佢爭氣啦


大宅

積分: 3767


783#
發表於 08-1-4 17:33 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 08-1-4 17:27 發表
比小遠子相佢地睇, 頂住隱先啦.



佢地要睇真人騷喎,遠子識跳舞啦,好過癮


伯爵府

積分: 16588


784#
發表於 08-1-4 17:34 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 08-1-4 17:25 發表
張大頭相好sweet..sweet 呀...:loveliness: :loveliness:

原文章由 anaBB 於 08-1-4 17:24 發表
vf,
張大頭相好sweet呀:loveliness:


多謝你哋呀, 呢個假期卓晞仔肯鍚番我啦, 前果排都唔肯做, 叫佢鍚鍚擰轉頭, 依家肯做番, 我都好開心

  


男爵府

積分: 8920


785#
發表於 08-1-4 17:36 |只看該作者
或者叫遠子媽裝扮到好似佢大頭相咁嘅樣.....都可能會好似嘅!!!

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 17:27 發表
比小遠子相佢地睇, 頂住隱先啦.


伯爵府

積分: 16588


786#
發表於 08-1-4 17:38 |只看該作者
放工先, 聽日仲要返工添 :cry:
  


大宅

積分: 3767


787#
發表於 08-1-4 17:39 |只看該作者
小遠子,凱喬,瑞瑞,蚊媽,梓悠,你地一個二個要快的好返,咁我地0106就可以見下面,傾下偈啦,加油呀

[ 本文章最後由 jessica2004 於 08-1-4 17:42 編輯 ]


男爵府

積分: 7640


788#
發表於 08-1-4 17:40 |只看該作者
西西 你仲未走既?

原文章由 pb12hk 於 08-1-4 17:36 發表
或者叫遠子媽裝扮到好似佢大頭相咁嘅樣.....都可能會好似嘅!!!


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


789#
發表於 08-1-4 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


790#
發表於 08-1-4 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


791#
發表於 08-1-4 17:46 |只看該作者
其實我由上個月尾到今日都好忙,因為1個人做3個人嘅野,不過都ok!係呢2日就忙得緊要,不過好彩係last day,個拍檔Monday返(另一個仲係病假中)!!!

原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 17:40 發表
西西 你仲未走既?


大宅

積分: 3767


792#
發表於 08-1-4 17:46 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-4 17:42 發表
重唔upload畀我地睇




等我得閑的先,好嗎:loveliness: :loveliness: 我要返去睇遠子啦,byebye all:)


侯爵府

積分: 23339


793#
發表於 08-1-4 17:51 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 17:39 發表
小遠子,凱喬,瑞瑞,蚊媽,梓悠,你地一個二個要快的好返,咁我地0106就可以見下面,傾下偈啦,加油呀



0106凱喬唔去呀:cry: :cry: ,我怕佢未完全好返,加上今朝凱喬爸已經叫星期日唔好去師太度呀:-( :-( :-( ,仲有呀,士多如果你去0106的話,麻煩幫我拎red pocket d材料同年曆咭俾我呀 ,仲有幫埋瑞瑞媽拎 ,到時如果你過黎中環lunch就拎俾我地啦,或者courier俾我好嗎,thx,仲有呀,中環友lunch改期呀,confirm日期再通知你啦


男爵府

積分: 8920


794#
發表於 08-1-4 17:52 |只看該作者
唔答我呀??!!

我走人啦!!c u all!!


原文章由 jessica2004 於 08-1-4 17:39 發表
小遠子,凱喬,瑞瑞,蚊媽,梓悠,你地一個二個要快的好返,咁我地0106就可以見下面,傾下偈啦,加油呀


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


795#
發表於 08-1-4 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5019


796#
發表於 08-1-4 20:21 |只看該作者
嘩...樂樂仔好有型呀

原文章由 BChiMa 於 08-1-4 14:06 發表
各位靚媽, 好耐無見喇:mrgreen:

有咩new topic 呀, 有無人可以update 吓我呀? 唔該


大宅

積分: 3767


797#
發表於 08-1-4 20:25 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-4 17:51 發表



0106凱喬唔去呀:cry: :cry: ,我怕佢未完全好返,加上今朝凱喬爸已經叫星期日唔好去師太度呀:-( :-( :-( ,仲有呀,士多如果你去0106的話,麻煩幫我拎red pocket d材料同年曆咭俾我呀 ,仲有幫埋瑞瑞媽 ...




見係你渣,ok啦,如果我有得去既話,幫你同瑞瑞媽拎啦,

我真係好想去0106架,小遠子,你要振作的呀,小遠子精神幾好,大家放心,退晒燒啦,頭先仲飲左八安奶添,希望就咁好返晒啦,今朝醫生都話呢排天氣凍,要小心照顧bb,但唔使過份緊張喎,食晒佢的藥,實會好返晒喎


大宅

積分: 3767


798#
發表於 08-1-4 20:30 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 08-1-4 17:52 發表
唔答我呀??!!

我走人啦!!c u all!!



答你咩先

如果有得見史葛仔就好啦


大宅

積分: 3767


799#
發表於 08-1-4 20:32 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-4 17:42 發表
瑞瑞星期三開始有痰, 琴日開始咳, 琴晚就咳到醒啦, 叫左姐姐燉雪梨水, 希望今晚返去有好轉啦:-|




遠子前幾日都係咁,仲咳到喊添,好辛苦架:-( :-(

好彩呢兩日好返晒咋,瑞瑞有無睇醫生呀,睇醫生好得快的架:loveliness:


伯爵府

積分: 16502


800#
發表於 08-1-4 22:39 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 16:59 發表
我真係無所謂喎,若果你唔介意返2:30,我可以返11:15,我都好耐無見過honey啦


就這樣決定吧!但我請問要否先知會幼潛方面先呢?你的導師也是林ee嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo