親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


侯爵府

積分: 24725


781#
發表於 16-3-30 05:47 |只看該作者

引用:木津真是一個當地人嘅街市,裏面有D魚檔有

原帖由 TSUNTINGMA 於 16-03-28 發表
木津真是一個當地人嘅街市,裏面有D魚檔有散賣給遊客即食,但有D就唔會幫你切! 賣昆布的也很多,有間超市 ...
供大家參考,我昨天約11am到達木津,檔已收了90-95%,我買了2盒士多啤梨(350+400),及一個柑(250),好味。




侯爵府

積分: 24725


782#
發表於 16-3-30 05:50 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我昨天大阪城公園,只開得非常非常少




寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


783#
發表於 16-3-30 06:03 |只看該作者

引用:我昨天大阪城公園,只開得非常非常少

原帖由 sunshine0613 於 16-03-30 發表
我昨天大阪城公園,只開得非常非常少
我後日去

昨日嵐山都少


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


784#
發表於 16-3-30 06:04 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

係jp觀光counter, e家開得最多係京都宇治,但我無plan去



寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


785#
發表於 16-3-30 06:05 |只看該作者

引用:

原帖由 maggielau0705 於 16-03-29 發表
係咪渡月橋?昨天去了


大宅

積分: 1015


786#
發表於 16-3-30 07:52 |只看該作者

回覆:maggielau0705 的帖子

我都係住花傳抄呀2/4一晚,請問係咪好近小火車邊個站架?




侯爵府

積分: 24725


787#
發表於 16-3-30 08:16 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

換了數據卡,post 唔到相




侯爵府

積分: 24725


788#
發表於 16-3-30 08:18 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

剛剛在京阪北浜站的櫻花情報,只有醍醐寺5分滿,其他也是花蕾




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


789#
發表於 16-3-30 09:58 |只看該作者

引用:我都係住花傳抄呀2/4一晚,請問係咪好近小

原帖由 Cheung33333 於 16-03-30 發表
我都係住花傳抄呀2/4一晚,請問係咪好近小火車邊個站架?
近呀!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


790#
發表於 16-3-30 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-29

原帖由 htts 於 16-03-30 發表
係咪渡月橋?昨天去了
渡月橋,行前D嵐山公園!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


791#
發表於 16-3-30 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 TSUNTINGMA 於 16-03-28 發表

原帖由 sunshine0613 於 16-03-30 發表
供大家參考,我昨天約11am到達木津,檔已收了90-95%,我買了2盒士多啤梨(350+400),及一個柑(250),好味。



...
咁我明天早D去,主要買草莓!大唔大粒?




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


792#
發表於 16-3-30 10:00 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊


1459307216209.jpg




寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


793#
發表於 16-3-30 13:25 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

祇園白川
1459319431699.jpg


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


794#
發表於 16-3-30 18:22 |只看該作者

引用:祇園白川

原帖由 htts 於 16-03-30 發表
祇園白川
前晚去左,夜景仲靚!




寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


795#
發表於 16-3-30 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 htts 於 16-03-30 發表祇園白

原帖由 maggielau0705 於 16-03-30 發表
前晚去左,夜景仲靚!



子爵府

積分: 13951


796#
發表於 16-3-30 19:21 |只看該作者

回覆:htts 的帖子

我28號晚大阪回來,報告一下,我i風用全日通電話卡主要响大阪市中心一切正常唔慢,但C6電話係LG用U mobile象仔綠色set唔到完全用唔到!




子爵府

積分: 13951


797#
發表於 16-3-30 19:30 |只看該作者

回覆:DonnaLau 的帖子

終於post到相,心斎橋龍蝦包,正確位置响心斎橋大丸地舖Gucci對面,店名係Luke\'s Lobester,980yen!
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13951


798#
發表於 16-3-30 19:31 |只看該作者

回覆:DonnaLau 的帖子

黑門買嘅士多啤梨超甜好味!
myphoto.jpg




公爵府

積分: 28457


799#
發表於 16-3-30 19:33 |只看該作者


子爵府

積分: 13951


800#
發表於 16-3-30 19:34 |只看該作者

回覆:DonnaLau 的帖子

手信食物篇
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo