媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2168


781#
發表於 04-7-14 17:12 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

cc & candy,
因為廣華得一間頭等房, 無二等房的, 我無排到, 大房有6個媽咪, 我同對面床都好好傾, 如果唔係就好悶啦.

講開約時間仲攪笑, 原來有得選的, 叫我轉頭話佢知, 我地就立刻打比媽咪問, 轉頭就立刻覆完就叫我地入房, 十分緊張, 咪就係選了同松哥個女同一日羅.


子爵府

積分: 12602


782#
發表於 04-7-14 17:16 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

momob,
講起松哥個女, 佢係QM出世, 個幾日係QM有好多記者呀. 真係好大件事的....


禁止訪問

積分: 12373


783#
發表於 04-7-14 17:19 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2168


784#
發表於 04-7-14 17:21 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

cecilau 寫道:
momob,
咁你又幾好呀... 可以係政府開刀... 你係唔係住私家room.. 係唔係好平的?


2百幾蚊包曬.


禁止訪問

積分: 12373


785#
發表於 04-7-14 17:25 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6332


786#
發表於 04-7-14 17:51 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

angel
WO....v好勁呀,9lbs几呀, 咁你陀住edison 辛苦ma??

同埋係咪好湊d,因為我聽d人話大bb容易湊d喎


禁止訪問

積分: 12373


787#
發表於 04-7-14 17:56 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6332


788#
發表於 04-7-14 18:00 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

candy
3.38kgs,


大宅

積分: 2281


789#
發表於 04-7-14 18:02 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

LianaMamaa 寫道:
minnie
瘦豬同心正一樣, 有野食放埋口,佢掉頭走夾唔透. 係一個唔為食的小朋友. 但點解心正咁好肉地? ?-(
我見你屋企貼滿d紙仔. 好得意, 等我又試下先. 係咪一定要紅字呀?


lm:
其實心正係得塊臉"握"得下人嫁咋,佢d手腳同身軀好鬼瘦,我諗因為佢鍾意飲奶,而家佢一日飲成28安奶,同埋佢好吸收囉。

呢d紙仔貼左好耐lu,因為紅色搶眼d,細個時容易吸引佢望嘛,我諗而家用黑色都ok,不過要粗體。


男爵府

積分: 6332


790#
發表於 04-7-14 18:03 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

minnie
我覺得你真係好有心机o者


大宅

積分: 2281


791#
發表於 04-7-14 18:14 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

pc:
hehe... 咁我響屋企做全職c9,梗要搵d世藝攪下既。


大宅

積分: 1705


792#
發表於 04-7-15 08:59 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

:-P :-P [size=large]早晨!早晨!
all,

現在train 緊d細路早起,每天7時半起,我又是夜鬼,現在好眼瞓呀~~~~呀!

minnie,

你好有心機,在每一件家俬都寫上名稱去教心正,我都要學下.


子爵府

積分: 12602


793#
發表於 04-7-15 09:38 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

GOOD MORNING!!!

MINNIE,
你真係模範媽媽!!!

ANGEL,
咁EDISON 同CAMILLE幾點上床的?


大宅

積分: 1705


794#
發表於 04-7-15 09:45 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

cecilau 寫道:
ANGEL,
咁EDISON 同CAMILLE幾點上床的?


cc,

他們每晚大約10時半上床.


大宅

積分: 2464


795#
發表於 04-7-15 09:48 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

Good Morning!

angel
你真係早睡早起喎,你係唔係要返 shift? d 作息時間會唔會亂晒籠?


大宅

積分: 2762


796#
發表於 04-7-15 09:48 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

good morning

minnie
我諗到得 窗, 門, table, chair, 櫃 可以貼紙. 重有咩可以貼呀?

[img align=left]http://lilypie.com/baby2/030209/3/4/2/+8[/img]


男爵府

積分: 6332


797#
發表於 04-7-15 09:50 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

good morning.....

Angel
我都train 緊軒軒1030訓, 不過近來夜返,多數1100-1130至訓, 因為多數等埋佢爸爸返至叫佢去訓啦, 等佢地兩父子可以見一下...


大宅

積分: 2762


798#
發表於 04-7-15 09:50 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

angel
點解要train佢地早起呀? camile重咁細.
[img align=left]http://lilypie.com/baby2/030209/3/4/2/+8[/img]


大宅

積分: 1705


799#
發表於 04-7-15 09:51 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

NamNamMaMa 寫道:
Good Morning!

angel
你真係早睡早起喎,你係唔係要返 shift? d 作息時間會唔會亂晒籠?

nnmm,

做了nurse 10 幾年習慣了.


男爵府

積分: 6332


800#
發表於 04-7-15 09:52 |只看該作者

Re: 2003年2月媽媽會PART 37

lm
i think .... Computer, Bed.... also lar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo