跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


781#
發表於 04-8-31 15:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ooooooh, 我用果個, 一定係比你果個好少少lor
2517-2517 寫道:
妖, 咁你又用咩刨咁.............鴨ar........


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


782#
發表於 04-8-31 15:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

sorry, 已經係xx-large la
rube_by 寫道:
o甘你要再打大隻d ,d 顏色再sharp d 先得la :wink: :wink:


男爵府

積分: 5639


783#
發表於 04-8-31 15:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
sorry, 已經係xx-large la[quote]



子爵府

積分: 11234


784#
發表於 04-8-31 15:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

rube_by 寫道:
[quote]
2517-2517 寫道:
[quote]
rube_by 寫道:
我今日煲o左南瓜番茄煲豬骨湯,好甜!!!


喂!!!我唔係用刨批wor,我用刀切wor,方便好多,切o左d 肉有乜所謂,d 南瓜o甘平又o甘多,切埋d 肉有乜所謂,至緊要快ma!!!!!!! [/quote]

rube-by
佢地d南瓜好貴架,唔係本地南瓜,係日本南瓜......


男爵府

積分: 5639


785#
發表於 04-8-31 15:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
rube-by
佢地d南瓜好貴架,唔係本地南瓜,係日本南瓜......


我煲湯用日本,cook 用國產.....但唔知點解要o甘用??


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


786#
發表於 04-8-31 15:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔係wor, 一個細細個, 多數HK$20有找
PpiMa 寫道:
rube-by
佢地d南瓜好貴架,唔係本地南瓜,係日本南瓜......


子爵府

積分: 11234


787#
發表於 04-8-31 15:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
唔係wor, 一個細細個, 多數HK$20有找[quote]
PpiMa 寫道:
rube-by
佢地d南瓜好貴架,唔係本地南瓜,係日本南瓜......
[/quote]

唔知wor,係佢地話半個都要廿幾蚊,我家食開cheap南瓜咋.........

cheap c9


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


788#
發表於 04-8-31 15:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

supermarket真係貴d架, 去大dd既街市啦
PpiMa 寫道:
唔知wor,係佢地話半個都好貴,要成廿幾蚊wor,我家食開cheap南瓜咋.........

cheap c9


男爵府

積分: 6881


789#
發表於 04-8-31 15:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

陰公, 買個南瓜都咁Q多學問. 真係有排學.

phd,
xx large都冇用啦, 我 minmize到好細架咋
[url=[img][/url]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


790#
發表於 04-8-31 15:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎呀, 仲諗住可以比d color佢添
SHRILEY 寫道:
phd,
xx large都冇用啦, 我 minmize到好細架咋


子爵府

積分: 11914


791#
發表於 04-8-31 15:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

唔知wor,係佢地話半個都要廿幾蚊,我家食開cheap南瓜咋.........

cheap c9


吾係BOR, 我係買日本南瓜, 上次煲湯買兩個, 1大 1細都係$20.....


男爵府

積分: 5639


792#
發表於 04-8-31 15:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

走先....去library


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


793#
發表於 04-8-31 15:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

帶埋彤彤去?
rube_by 寫道:
走先....去library


子爵府

積分: 11234


794#
發表於 04-8-31 15:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

吾係BOR, 我係買日本南瓜, 上次煲湯買兩個, 1大 1細都係$20.....



唔掂啦,查實南瓜係唔係有好多種?
我見有d細細個,個皮橙色又係咩南瓜?
日本南瓜係綠綠地色ga ma, right?


子爵府

積分: 11234


795#
發表於 04-8-31 15:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

phd,

你個女似你


子爵府

積分: 11914


796#
發表於 04-8-31 15:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
2517-2517 寫道:

吾係BOR, 我係買日本南瓜, 上次煲湯買兩個, 1大 1細都係$20.....



唔掂啦,查實南瓜係唔係有好多種?
我見有d細細個,個皮橙色又係咩南瓜?
日本南瓜係綠綠地色ga ma, right?[/quote]

下, 我一直都買開係橙色偏身圓形個D, 個D都係叫日本南瓜WOR......

不過諗諗下, 我果頭既街市係無你所講既綠色南瓜買架wor...係咪得龍媽日本先有定係日本超市先有呢????


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


797#
發表於 04-8-31 15:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

人地話個女似我, 不過越大越冇咁似
個仔似爸爸, 但又越大越似我 [quote]
PpiMa 寫道:
phd,

你個女似你


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


798#
發表於 04-8-31 15:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

街市有架, 橙色同綠色都有, 我兩款都有買過, 呀菜c9話兩款都係日本南瓜wor, 有冇點我?! ?-(
2517-2517 寫道:
下, 我一直都買開係橙色偏身圓形個D, 個D都係叫日本南瓜WOR......

不過諗諗下, 我果頭既街市係無你所講既綠色南瓜買架wor...係咪得龍媽日本先有定係日本超市先有呢????


子爵府

積分: 11914


799#
發表於 04-8-31 15:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
街市有架, 橙色同綠色都有, 我兩款都有買過, 呀菜c9話兩款都係日本南瓜wor, 有冇點我?! ?-( [quote]

無點你......綠色個d都係日本南瓜

只不過可能係ppima吾會左我地時時買綠色貴野個d .....
查實我地都係買橙色平版個d日本南瓜......


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


800#
發表於 04-8-31 16:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日好多野做...
蛇上來一陣裝下.... 又要追message....
斃...要走鬼....
chat later

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo