立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:37 發表 係呢, 細b幾時預產期呀??? 咁多野架, 咁再遲多一兩年先再諗囉, 來日方長!!!
子爵府
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:44 發表 放假有乜事咁忙呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:45 發表 細b預產期係7月4日.. 預產期前一個月都唔可以搬住o架o剌!
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:48 發表 陪99睇生囉.............唉~~~~
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:57 發表 哇, 七月呀, 話咁快就到喇喎~~~ 好野, 有薑醋食~~~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 16:10 發表 你99冇咩事嘛??
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 16:11 發表 嘻!係呀! 真係好快o架咋~ 話咁快我就有o左3個幾月o剌!
原帖由 毛B 於 09-1-5 16:34 發表 感冒, 心痛...........唉........年紀大左病痛多左囉, 有心喇皓媽
原帖由 毛B 於 09-1-5 16:35 發表 尋日晏晝係屋企聞到人地煲薑醋......好想食呀......後尾發覺......原來係樓下斜對面單位......幾想落去拍門呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 16:45 發表 而家冇咩事呀嘛? 老人家,真係好易病。
禁止訪問
積分: 7207
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 16:46 發表 哈~你仲要等多半年先食到我o個煲喎! 忍唔住口,去街買住o的返去食嘛!
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-5 16:49 發表 Hi.....好耐冇同大家傾計喇....係噃我地幾時團拜呀...係唔係約年初六呀會好D呢!
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-5 16:56 發表 咁梗係啦!始終都係自己煲o個D好食好多既係咪先八珍都有得買o架...唔知好唔好食呢!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy